Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-18
Rytro: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rytro
Numer ogłoszenia: 311318 - 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rytro , 265, 33-343 Rytro, woj. małopolskie, tel. 018 446 90 40, faks 018 446 90 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rytro.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rytro.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Rytro. Zakres zamówienia dotyczy wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Rytro. A. Ogólna charakterystyka Gminy Rytro w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów. 1. Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy Rytro wynosi 3.865 osób (stan na dzień 13.11.2015r.). 2. Liczba osób deklarujących udział w systemem gospodarki odpadami na terenie Gminy Rytro wynosi 3.210 osób (stan na dzień 16.11.2015r.). 3. Brak zabudowy wielolokalowej. 4. Na terenie Gminy Rytro znajduje się około 522 posesji zlokalizowanych przy głównych ciągach komunikacyjnych oraz około 443 posesje zlokalizowane w terenach górskich, do których jest utrudniony dojazd sprzętem specjalistycznym (883 posesje zamieszkałe stale i 82 posesje letniskowe). 5. W Gminie Rytro w minionych latach zebrano następujące ilości odpadów komunalnych: Rok 2012: papier i tektura - 19,8 Mg, szkło - 24,9 Mg, tworzywa sztuczne - 20,3 Mg, metale - 0,0 Mg, tekstylia - 0,0 Mg, niebezpieczne - 0,0 Mg, wielkogabarytowe - 0,0 Mg o kodach: 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36 - 0,0 Mg, biodegradowalne - 7,3 Mg, niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 1.651,21 m3, Rok 2013: papier i tektura - 15,6 Mg, szkło - 37,0 Mg, tworzywa sztuczne - 22,6 Mg, metale - 0,0 Mg, tekstylia - 0,0 Mg, niebezpieczne - 0,0 Mg, wielkogabarytowe - 0,5 Mg, o kodach: 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36 - 0,2 Mg, biodegradowalne - 0,2 Mg, niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 352,20 Mg, zużyte opony - 2,30 Mg, Rok 2014:, papier i tektura - 1,4 Mg, szkło - 25,9 Mg, tworzywa sztuczne - 48,6 Mg, metale - 0,2 Mg, tekstylia - 0,0 Mg, niebezpieczne - 0,065 Mg, wielkogabarytowe - 1,3 Mg o kodach: 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36 - 0,0 Mg, biodegradowalne - 9,2 Mg, niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 295,9 Mg, zużyte opony - 0,0 Mg, Rok 2015 (okres od 01.01.2015r. do 31.10.2015r.): segregowane odpady komunalne - 1374,87 m3, niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 1161,90 m3. B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Wymogi dotyczące przekazywania odpadów: a) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania w trakcie realizacji zamówienia przepisów prawa, w szczególności takich jak: ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U z 2015 r., poz. 584 ze zm.), ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm), ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.), ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 ze zm.), ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1155 ze zm.), ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2015 r., poz. 687 ze zm.), ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 469 ze zm.), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009r., Nr 104 poz. 868), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2014r., poz. 1973), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014r., poz. 1923), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z dnia 11 czerwca 2012 r., poz. 645), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z dnia 5 czerwca 2012 r., poz. 630), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z dnia 18 czerwca 2012 r., poz. 676), uchwała Nr XXV/397/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XI/125/03 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2003 roku w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego 2010 i Uchwały Nr XI/133/07 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 24 września 2007 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVI/443/05 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 29 sierpnia 2005 roku w sprawie Programu Ochrony Środowiska Województwa Małopolskiego na lata 2005 - 2012 oraz Uchwały Nr XI/125/03 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2003 roku w sprawie Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, uchwała Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego, Uchwała Nr XXVIII/460/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 29 października 2012 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego, Uchwała Nr XXIX/482/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 26 listopada 2012 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego, Uchwała Nr XXXIII/560/13 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 lutego 2013 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego, Uchwała Nr XLIV/709/13 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 grudnia 2013 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 roku w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego, Uchwała Nr XLIX /785/14 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 31 marca 2014r r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 roku w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego, Uchwała Nr LI/819/14 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 26 maja 2014r r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 roku w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego, Uchwała Nr LIII/832/14 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 1 lipca 2014 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 roku w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego, Uchwała Nr LIV/858/14 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2014 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 roku w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego, Uchwała Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr VII/111/15 z dnia 30 marca 2015 r. w sprawie zmiany uchwały nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 roku w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego, Uchwała NR XI/167/15 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 1 lipca 2015 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 roku w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego, Uchwała Nr XIII/201/15 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 28 września 2015 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 roku w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego, Uchwała Nr XXII/166/2012 Rady Gminy Rytro z dnia 28 listopada 2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rytro. b) Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania i sukcesywnego dostarczania Zamawiającemu worków na odpady niesegregowane (zmieszane) oraz odpady segregowane przez okres realizacji przedmiotowego zamówienia: - worki koloru czarnego o poj. 120 l - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 200301), - worki koloru brązowego o poj. 120 l - bioodpady, w tym odpady zielone (kod 200108, 200201), - worki koloru niebieskiego o poj. 120 l - papier i tektura (kod 200101, 150101), - worki koloru zielonego o poj. 90 l - szkło (kod 200102, 150107), - worki koloru żółtego o poj. 120 l - tworzywa sztuczne i metale oraz opakowania wielomateriałowe (kod 200139, 150102, 200140, 150104, 150105). Dostawy worków będą realizowane sukcesywnie w terminie do 3 dni od przesłania - mailem lub faksem - zapotrzebowania przez Zamawiającego. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia obejmuje koszt dostarczenia worków na odpady niesegregowane (zmieszane) oraz odpady segregowane w ilości łącznie 45 000 szt. W przypadku konieczności zamówienia większej ilości worków, Zamawiający zakupi dodatkową potrzebną ilość worków. Koszt jednostkowy dostarczenia worków Wykonawca określi w ofercie. c) W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne. d) Wykonawca zobowiązany jest do zebrania odpadów leżących obok pojemników, jeśli będzie to wynikiem jego działania. e) Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu 1 stycznia 2016 r. do wyposażenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZO) na terenie Gminy Rytro, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. PSZO musi być wyposażony w kontenery do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ. W PSZO Zamawiający będzie przyjmował następujące rodzaje odpadów komunalnych: - tworzywa sztuczne i metale oraz opakowania wielomateriałowe (kod 200139, 150102, 200140, 150104, 150105), - papier i tektura (kod 200101, 150101), - szkło (kod 200102, 150107), - przeterminowane leki (kod 200132), - chemikalia (kod 1605), - zużyte baterie i akumulatory (200133, 200134), - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 200136), - meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod 200307), - zużyte opony (kod 160103), - tekstylia i odzież (kod 200110, 200111), - bioodpady w tym odpady zielone (kod 200108, 200201), - odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z prowadzenia drobnych prac nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonania robót (kod 170101, 170102, 170103, 170107, 170180, 170201, 170380). Odbiór odpadów wskazanych w niniejszym punkcie następował będzie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia - mailem lub faksem - przez Zamawiającego. f) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów. Usługi dodatkowe to odbiór na wniosek właściciela z terenu nieruchomości dodatkowych ilości odpadów segregowanych, np. odpadów budowlanych i rozbiórkowych i innych nieujętych w przedmiocie zamówienia. Za wywóz tych odpadów zapłaci właściciel nieruchomości, z której odbierane będą odpady. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. g) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić w wyznaczonych przez Zamawiającego aptekach i budynkach użyteczności publicznej: - 2 pojemniki do selektywnego zbierania leków, - 3 pojemniki do selektywnego zbierania baterii. Pojemniki o pojemności minimum 50 l powinny posiadać zamknięcie uniemożliwiające otwarcie przez nieuprawnione osoby. Wykonane z trwałego materiału, z umieszczonym napisem informującym o rodzaju odpadu. h) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. i) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku naocznego stwierdzenia podczas odbioru odpadów, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów (np. gdy w worku przeznaczonym na odpady segregowane będą znajdować się odpady zmieszane, gdy w worku przeznaczonym na daną frakcję odpadów segregowanych będą znajdować się odpady innej frakcji itp.), Wykonawca przyjmuje te odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej powyżej sytuacji do pisemnego (lub drogą elektroniczną) poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację - nagranie wykonane kamerą lub dokumentację fotograficzną i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia w/w zdarzenia. j) Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. k) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji. l) Zamawiający zastrzega, że podczas zbiórek odpadów segregowanych i zmieszanych w pierwszym półroczu Wykonawca odbierze również te odpady, które będę zgromadzone w workach z logo Wykonawcy odbierającego odpady od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r. w ramach zawartej umowy. 2. Instalacja do jakiej mogą trafić odpady: Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Rytro Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla regionu sądecko - gorlickiego co oznacza, że zebrane na terenie Gminy Rytro odpady komunalne mogą trafić do jednego ze wskazanych w Planie RIPOK-ów. W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm). 3. Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych: 3.1 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne ( kod 200301) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zbierane będą do pojemników znajdujących się na posesjach oraz do czarnych worków (dotyczy nieruchomości zlokalizowanych przy głównych ciągach komunikacyjnych) lub tylko do czarnych worków (dotyczy nieruchomości zlokalizowanych w terenach górskich, do których jest utrudniony dojazd sprzętem specjalistycznym). Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości każdą wystawioną przez nich ilość niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych - jeden raz w miesiącu, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy harmonogram wywozu odpadów zmieszanych. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów niesegregowanych (zmieszanych) gromadzonych wyłącznie w tych pojemnikach i workach, które posiadają stosowny kod kreskowy umożliwiający: identyfikację posesji do której pojemnik i worek jest przypisany oraz rodzaj odpadów. Wykonawca zobowiązany jest podczas odbioru odpadów do ewidencjonowania - za pomocą odpowiednich czytników otrzymanych od Zamawiającego - ilości opróżnionych pojemników oraz ilości i rodzajów odebranych worków. 3.2 Selektywnie zbierane odpady komunalne. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie do worków, o jakich mowa w pkt. C.1. opisu przedmiotu zamówienia. Worki do zbiórki odpadów muszą posiadać oznaczenie określające rodzaj odpadu gromadzonego w worku. Częstotliwość odbierania przez Wykonawcę tych odpadów: - worki koloru brązowego - bioodpady, w tym odpady zielone (kod 200108, 200201) - jeden raz w miesiącu, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, - worki koloru niebieskiego - papier i tektura (kod 200101, 150101) - jeden raz w miesiącu, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, - worki koloru zielonego - szkło (kod 200102, 150107) - jeden raz w miesiącu, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, - worki koloru żółtego - tworzywa sztuczne i metale oraz opakowania wielomateriałowe (kod 200139, 150102, 200140, 150104, 150105) - jeden raz w miesiącu, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów segregowanych gromadzonych wyłącznie w tych workach, które posiadają stosowny kod kreskowy umożliwiający identyfikację posesji z której worek pochodzi oraz rodzaj odpadów. Wykonawca zobowiązany jest podczas odbioru odpadów do ewidencjonowania - za pomocą odpowiednich czytników otrzymanych od Zamawiającego - ilości i rodzajów odebranych worków. 3.3 Częstotliwość odbierania pozostałych selektywnie zbieranych odpadów od właścicieli nieruchomości. - przeterminowane leki (kod 200132) - w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.e opisu przedmiotu zamówienia oraz w wyznaczonych aptekach - w godzinach ich pracy. Do zadań Wykonawcy będzie należało odebranie tych odpadów z aptek. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników. - baterie i akumulatory (kod 200133, 200134) - w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.e opisu przedmiotu zamówienia oraz we wskazanych punktach użyteczności publicznej, gdzie znajdować się będą pojemniki do zbierania tych odpadów - w godzinach ich pracy. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników. - zużyty sprzęt elektryczny i elektronicznych (kod 200136) - w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.e opisu przedmiotu zamówienia - w godzinach jego pracy oraz ewentualnie jeden raz do roku z terenów nieruchomości (w ustalonym przez Zamawiającego terminie). - meble i odpady wielkogabarytowe (kod 200307)- w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.e opisu przedmiotu zamówienia - w godzinach jego pracy oraz ewentualnie jeden raz do roku z terenów nieruchomości (w ustalonym przez Zamawiającego terminie). - odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z prowadzenia drobnych prac nie wymagających pozwolenia na budowę, zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonywania robót (kod 170101, 170102, 170103, 170107, 170180, 170201,170380) - w punkcie selektywnego zbierania odpadów - w godzinach jego pracy z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.e opisu przedmiotu zamówienia. - chemikalia (kod 1605) - w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.f opisu przedmiotu zamówienia - w godzinach jego pracy, - zużyte opony (kod 160103) - w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.e opisu przedmiotu zamówienia - w godzinach jego pracy, - tekstylia i odzież (kod 200110, 200111) - w punkcie selektywnego zbierania odpadów z zastrzeżeniem zapisów pkt. B.1.lit.e opisu przedmiotu zamówienia - w godzinach jego pracy. 4. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21 ze zm.), rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. 2009r., Nr 104 poz. 868). 5. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: a) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9 n ustawy o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r. poz. 630), a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. b) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. c) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu informacji, o jakich mowa w pkt. B.1. lit. i opisu przedmiotu zamówienia. d) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r. poz. 1973). C. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów. 1. Urządzenia do gromadzenia odpadów: a) Wielkości pojemników i worków. Do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych będą stosowane pojemniki o pojemności 120 l oraz worki czarne o pojemności 120 l (w przypadku nieruchomości zlokalizowanych przy głównych ciągach komunikacyjnych). W przypadku nieruchomości zlokalizowanych w terenach górskich, do których jest utrudniony dojazd sprzętem specjalistycznym, do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych stosowane będą tylko worki czarne. Do zbierania odpadów innych niż zmieszane będą stosowane worki o pojemności 120 l (kolor brązowy, niebieski i żółty) i 90 l (kolor zielony). Wszystkie worki powinny charakteryzować się odpowiednią wytrzymałością mechaniczną. b) Oznaczenie worków: Worki do zbierania stałych odpadów komunalnych powinny być oznaczone zgodnie z poniższym: - worek koloru żółtego do zbierania tworzyw sztucznych, metalu oraz opakowań wielomateriałowych z napisem: PLASTIK, - worek koloru niebieskiego do zbierania papieru i tektury z napisem: PAPIER, - worek koloru zielonego do zbierania szkła z napisem: SZKŁO, - worek koloru brązowego do zbierania bioodpadów, odpadów zielonych z napisem: BIOODPADY, - worek czarny przeznaczony na odpady niesegregowane. 2. Sprzęt techniczny: Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie przy wykorzystaniu minimum sprzętu, o jakim mowa w Rozdziale IX SIWZ. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń należy zapewnić, aby urządzenia te utrzymane były we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku a także transportu. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie. Wykonawca zobowiązany będzie posiadać dokumenty potwierdzające wykonanie w/w czynności. Pojazdy muszą na koniec dnia roboczego być opróżnione z odpadów i być zaparkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo - transportowej.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca: a) będzie posiadał wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Rytro w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), b) będzie posiadał uprawnienia przepisane prawem do odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, c) będzie posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów obejmujący Gminę Rytro (zezwolenie musi obejmować kody odpadów stanowiące przedmiot zamówienia), wydane przez właściwego Starostę stosownie do zapisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.), w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, d) będzie posiadał zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.), w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie we własnym zakresie. W przypadku gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu ich odzysku lub unieszkodliwiania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie, e) będzie posiadał umowę lub umowy zawarte z podmiotem lub z podmiotami prowadzącymi instalacje regionalne lub zastępcze przetwarzające zmieszane odpady komunalne, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania oraz odpadów zielonych wskazanych dla Regionu Sądecko - Gorlickiego Uchwałą Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego z późniejszymi zmianami. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonał w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum jedną usługę polegającą na odbiorze selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z nieruchomości o łącznej wartości tych usług nie mniejszej niż 300.000,00 PLN brutto. W przypadku wykonania usług, których wartość wyrażona jest w innej walucie niż PLN, walutę tę należy przeliczyć na PLN według kursu NBP na dzień ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu. Kurs walut należy ustalać według tabeli kursów średnich walut obcych opublikowanego na stronie www.nbp.pl. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: a) Będzie dysponował bazą magazynowo-transportową usytuowaną w Gminie Rytro lub w odległości nie większej niż 60 km od jej granicy, dla której warunki zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), tj. m.in.: Baza winna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Teren bazy magazynowo-transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów na bazie powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Na terenie bazy muszą być zabezpieczone miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych. Teren bazy magazynowo-transportowej winien być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu bazy, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469 ze zm.). Baza powinna ponadto być wyposażona w miejsca magazynowania selektywnie zbieranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następować będzie magazynowanie odpadów. Na terenie bazy muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania. b) Będzie dysponował sprzętem spełniającym wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), tj. m.in.: co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz co najmniej jednym pojazdem do odbioru odpadów bez funkcji kompaktującej. Pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerami telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. c) Wykonawca będzie dysponował workami do gromadzenia na terenie nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia odpadów zgodnie z poniższym: worki o pojemności 120 l i 90 l do zbierania odpadów zmieszanych oraz do selektywnie zbieranych odpadów w ilości minimum 45 000 szt. (zgodnie z zapisami pkt. B.1.lit.b oraz pkt. C.1 opisu przedmiotu zamówienia). Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Potwierdzeniem dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Potwierdzeniem sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia będzie oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Rytro, w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. 3. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów obejmujący Gminę Rytro (zezwolenia musi obejmować kody odpadów stanowiące przedmiot zamówienia), wydane przez właściwego Starostę stosownie do zapisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.), w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. 4. zezwolenia na odzysk i unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.), w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie we własnym zakresie. W przypadku gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu ich odzysku lub unieszkodliwiania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie. 5. umowę lub umowy zawarte z podmiotem lub z podmiotami prowadzącymi instalacje regionalne lub zastępcze przetwarzające zmieszane odpady komunalne, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania oraz odpadów zielonych wskazanych dla Regionu Sądecko - Gorlickiego Uchwałą Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego z późniejszymi zmianami
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin płatności wynagrodzenia wykonawcy - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 Pzp. dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1) W zakresie wynagrodzenia: w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto pozostałe do końca realizacji umowy - może wzrosnąć o zwiększoną wartość tego podatku. 2) W zakresie zmiany częstotliwości odbioru odpadów, rodzaju i ilości frakcji odbieranych odpadów w przypadku zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rytro
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rytro.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rytro, 33-343 Rytro 265.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rytro, 33-343 Rytro 265, pokój nr 1 (Sekretariat - Dziennik Podawczy).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- Odbiór, wywóz i utylizacja zebranych selektywnie odpadów z Cmentarza Komunalnego w Kwidzynie
- wykonywanie usług opróżniania, sprzątania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- Odbieranie i zagospodarowywanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Klwów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na terenie miasta i gminy Pisz na 2025 r.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.