Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Kielce: Przetarg nieograniczony na dostawę smochodu osobowego dla przewozu 9-ciu osób (wraz z kierowcą). Przedmiot zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Kod CPV: 34110000 - 1
Numer ogłoszenia: 311325 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta , ul. Żeromskiego 4/6, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 34 438 03, faks 0-41 34 459 42.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę smochodu osobowego dla przewozu 9-ciu osób (wraz z kierowcą). Przedmiot zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Kod CPV: 34110000 - 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg na dostawę samochodu osobowego dla przewozu 9-ciu osób (wraz z kierowcą) POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI PONIŻEJ 29 TYS. EURO PROWADZONE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a i b niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b) formularz ofertowy - załącznik nr 1 c) dokumentu dopuszczającego oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt a, b i c niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt a, b i c niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt a, b i c niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsjp2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta
ul. Żeromskiego 4/6
25-369 Kielce
pok. nr 4 p. Joanna Malec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 08:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta ul. Żeromskiego 4/6 25-369 Kielce.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 16.12.2008.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa w zakresie kompleksowej obsługi cateringowej dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Modernizacja zaplecza sportowo-sanitarnego dot. Przebudowy Hali Sportowej ul. Krakowska 72
- Remont I Oddziału Chorób Wewnętrznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń, sal pacjentek oraz dostawy niezbędnego wyposażenia Kliniki Położnictwa i Ginekologii WSzZ w Kielcach
- "Przeprowadzenie warsztatów psychologicznych"
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W BUDYNKACH PROKURATURY REJONOWEJ W BUSKU ZDROJU I JĘDRZEJOWIE
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pojazdu 9-cio osobowego do przewozu niepełnosprawnych wychowanków placówek opiekuńczo- wychowawczych w Kartuzach.
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego o napędzie hybrydowym dla OT KOWR w Łodzi
- Dostawa samochodu osobowego operacyjnego
- Dostawa samochodów osobowych
- DOSTAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH DLA POTRZEB PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.