Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Bytom: Przetarg nieograniczony na dostawe błon i odczynników rentgenowskich oraz papierów rejestracyjnych i żeli do aparatów
Numer ogłoszenia: 311327 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, faks 032 7861646.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital2.bytom.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawe błon i odczynników rentgenowskich oraz papierów rejestracyjnych i żeli do aparatów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa błon i odczynników rentgenowskich oraz papierów rejestracyjnych i żeli do aparatów określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 12 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia : Pakiet 1 Błony RTG Pakiet 2 Błony mammograficzne Pakiet 3 Odczynniki RTG Pakiet 4 Płyn do czyszczenia folii RTG Pakiet 5 Kasety mammograficzne Pakiet 6 Rękawice i osłony RTG Pakiet 7 Papier do aparatu USG Pakiet 8 Papier rejestracyjny do aparatów KTG Pakiet 9 Żele do aparatów Pakiet 10 Papiery termiczne do drukarek Pakiet 11 Papiery rejestracyjne do aparatów EKG i EEG Pakiet 12 Papier do aparatu EKG.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00 - 21.12.13.00 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 22.64.12.40 - 22.64.12.40 24.64.12.30 - 24.64.12.30 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 2 793,00 zł. (słownie: dwa tysiące siedemset dziewięćdziesiąt trzy złote ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1 wadium w wysokości 1 080,00 zł ( słownie : jeden tysiąc osiemdziesiąt złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2 wadium w wysokości 890,00 zł ( słownie : osiemset dziewięćdziesiąt złotych ). w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3 wadium w wysokości 235,00 zł ( słownie : dwieście trzydzieści pięć złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4 wadium w wysokości 3,00 zł ( słownie : trzy złote), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5 wadium w wysokości 200,00 zł ( słownie : dwieście złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6 wadium w wysokości 30,00 zł ( słownie : trzydzieści złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7 wadium w wysokości 140,00 zł ( słownie : sto czterdzieści złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8 wadium w wysokości 30,00 zł ( słownie : trzydzieści złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9 wadium w wysokości 40,00 zł ( słownie : czterdzieści złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10 wadium w wysokości 25,00 zł ( słownie : dwadzieścia pięć złotych ), w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11 wadium w wysokości 115,00 zł ( słownie : sto piętnaście złotych ) w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12 wadium w wysokości 5,00 zł ( słownie : pięć złotych ).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) . tj.: zrealizowali min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna dostawę błon lub odczynników RTG, na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty każda, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz , że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga : a)Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. b)W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a, aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c)Aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. d)W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt c, aktualne dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga : a)Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe ) b)Dokumenty (np. referencje lub protokoły ) poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie 3.W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga : a)Aktualną - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu 41-902 Bytom ul. Stefana Batorego 15
w cenie 24,40 zł
lub bezpłatnie na stronie internetowej szpitala :www.szpitalspec2.bytom.ids.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu 41-902 Bytom ul. Stefana Batorego 15 Sekcja Zamówień Publicznych Kancelaria Główna ( blok nr II , pok 7 - parter..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 24.12.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - BŁONY RTG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Błony RTG 13 x 18 900 szt. 2.Błony RTG 18 x 24 8 500 szt. 3.Błony RTG 24 x 30 9 000 szt. 4.Błony RTG 15 x 40 500 szt. 5.Błony RTG 30 x 40 5 500 szt. 6.Błony RTG 35 x 35 8 500 szt. 7.Błony RTG 35 x 43 10 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - BŁONY MAMMOGRAFICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Błony mammograficzne 18 x 24 35 000 szt. 2.Błony mammograficzne 24 x 30 2 600 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - ODCZYNNIKI RTG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Utrwalacz do obróbki automatycznej 3 800 litrów 2.Wywoływacz do obróbki automatycznej 2 700 litrów 3Starter wywoływacza opakowanie od 0,5 do 1 l. 1 litr.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.64.12.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - PŁYN DO CZYSZCZENIA FOLII.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Płyn do czyszczenia folii wzmacniających - opakowanie do 500 ml 2 000 ml.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.64.12.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - KASETY MAMMOGRAFICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kasety mammograficzne format 18 x 24 ( kpl - 4szt) - jednakowy współczynnik czułości wzmocnienie ekranów, jednakowy współczynnik absorpcji promieniowania, kasety i folie wzmacniające tego samego producenta, lekkie, z okienkiem, bez sterczących zamków i zawiasów 2kpl 2.Kasety mammograficzne format 24 x 30 ( kpl - 4szt) - jednakowy współczynnik czułości wzmocnienie ekranów, jednakowy współczynnik absorpcji promieniowania, kasety i folie wzmacniające tego samego producenta, lekkie, z okienkiem, bez sterczących zamków i zawiasów 1kpl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.64.12.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - RĘKAWICE I OSŁONY RTG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rękawice ochronne rtg 0,50 mm Pb z palcami 1 para 2.Osłona na tarczycę 0,50 mm Pb 1 szt. 3.Osłona na oczy pacjenta 0,50 mm Pb do 0,95 mm Pb 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - PAPIER DO APARATU USG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Papier do aparatu videoprinter Klasa czułości K 61 B rozm. 110 x 21 mb. ( Oryginalny wyprodukowany przez producenta urządzenia - firmę Mitsubishi ) 350 rolek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - PAPIERY REJESTRACYJNE DO APARATÓW KTG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Papier do kardiotokografów KTG Hawlett Pacard bez perforacji rozm. 150 x 100 x 150 80 skł. 2.Papier do kardiotokografów KTG Sonicard Oxford TEAM rozm. 142 x 150 x 300 / gładki / 25 skł. 3.Papier do aparatu KTG kardiotokograf typu Cadence Eden firmy EDAN Instruments INC nie perforowany o wym. 112 x 90 x 150 160 skł. 4.Papier do aparatu KTG kardiotokograf typu FC 700 termoczuły marki Bionet ) o wym. 215 - 216 x 20 - 30 m z siatką - nadruk. 4 rol..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - ŻELE DO APARATÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Żel do EEG opakowanie o poj. od 0,25 kg do 1kg 24 kg. 2.Żel do USG opakowanie o poj. od 0,25 kg do 5 kg. 440 kg. 3.Żel ścierny do badania Holter - EKG opakowanie o poj. od 160 g do 250 g. 1l..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - PAPIERY DO DRUKAREK - TERMICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Papier do drukarki analizatora o szer. 37 - 38 mm średn. wewn. tulejki od 6 do 10 mm o dług. od 10 do 25 m 900 mb 2.Papier do drukarki analizarora o szer. 56 - 57 mm , o średn. wewn. tulejki od 15 do 17 mm o dług. od 15 do 30 m 1 440 mb 3.Papier termoczuły do aparatu tympanometru AZ-26 o szer.110 mm o dług. 30 m 450 mb 4.Papier do drukarki pulsoksymetru KONTRON o szer. 56 - 57 mm o średn. wewn. tulejki od 15 do 17 mm o dług. 30 m 720 mb 6.Papier do drukarki aparatu URISYS termoczuły o szer. 110 mm i dł od 20 do 30m. 10 500 mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - PAPIERY REJESTRACYJNE DO APARATÓW EKG i EEG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Papier do aparatu EKG III kanałowy rozm. 100 x 40 mb. gr.zwoju 2 cm, średn. tulejki 17 mm, kratkowany na 1 mm 200 rolek 2.Papier do aparatu EKG Ascard A 4 rozm. szer. 112 mm, gr. zwoju - dł 25 m, średn. wewn. tulejki min.13 mm 500 rolek 3.Papier do aparatu EKG I kanałowy rozm. 50 x 30 mb. 96 rolek 4.Papier do aparatu EKG Ascard 31 rozm. szer. 60 mm, gr. zwoju - dł.12 m, średn. wewn. tulejki min.13 mm 80 rolek 5.Papier do aparatu EKG Ascard 1 rozm. szer. 50 mm dł. 15 mb ze znacznikiem 48 rolek 6.Papier do aparatu EKG Ascard 36 rozm. szer. 110 mm grubość zwoju - dł. 10 mb 70 rolek 7.Papier do aparatu EKG Ascard Mr Red rozm. szer. 60 mm grubość zwoju - dł. 25 mb 60 rolek 8.Papier do aparatu EKG Ascard Mr Blue rozm. szer. 112 mm grubość zwoju - dł. 25 mb 24 rolki 9.Papier do aparatu EKG ELI 250 termiczny - składanka do elektrokardiogramu firmy Mortara Instrument - typ. ELI 250 A 4 lub 8,5 x 11 odpowiadający numerowi kodu 9100-026-50 18 000 kartek 10.Papier do aparatu EEG 16 kanałowy Medicor rozm. 420 x 300 x 500 do 2000 w linie 6 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 - PAPIER DO APARATU EKG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Papier do aparatu EKG OMNI/Cardis - termoczuły OMNI 200 P/ CE 0051/ rozmiar 210 x 150 mm x 100 kartek, 1 000 kartek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Doposażenie pracowni zawodowych w Państwowych Szkołach Budownictwa - Zespołu Szkół w Bytomiu
- Wyburzenie toalety i komórek lokatorskich przy budynku mieszkalnym przy ul. Sztygarska 4 w Sosnowcu, będących własnością SRK S.A. Oddziału AZM
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne serwisowanie aparatów i sprzętu firmy "Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów diagnostycznych wraz z dzierżawą sprzętu dla Pracowni Serologii Transfuzjologicznej w Szpitalu Powiatowym w Radomsku
- ostawa odczynników do diagnostyki metodą spektometrii masowej
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.