eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabłudówtermomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Zabłudów



Ogłoszenie z dnia 2007-05-31

POZYCJA 31135

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zabłudów: termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Zabłudów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Zabłudów, do kontaktów: Lech Ryszard Krzymiński, 16-060 Zabłudów, tel. 085 7188100 wew. 37, fax 085 7188100 wew. 44, e-mail: gospodarka@zabludow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Zabłudów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Zabłudów, miejscowości: Dobrzyniówka, Białostoczek, Zabłudów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlano - instalacyjne w ramach termomodernizacji 9 budynków użyteczności publicznej w Gminie Zabłudów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia potwierdzającego, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje m.in. wykonanie prac termomodernizacyjnych w budynkach tj.: (szczegółowy zakres prac termomodernizacyjnych dla każdego budynku określa załącznik B): 1. Szkoła Podstawowa w Dobrzyniówce; 2. Szkoła Podstawowa w Białostoczku 3. Szkoła Podstawowa w Zabłudowie; 4. Gimnazjum w Zabłudowie; 5. Przedszkole w Zabłudowie; 6. Ochotnicza Straż Pożarna w Zabłudowie; 7. Przychodnia w Zabłudowie; 8. Urząd Miejski w Zabłudowie; 9. Biblioteka w Zabłudowie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 25.000,- (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy) należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert w wysokości uzależnionej od ilości zadań, doi których się przystępuje (podział wadium określają zał. B do niniejszego ogłoszenia).Wadium według wyboru Wykonawcy należy wnieść w jednej lub kilku formach określonych przepisami art. 45, ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2006 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zabłudowie w Podlasko-Mazurskim Banku Spółdzielczym w Zabłudowie - Nr rachunku 59 8099 0004 0000 0101 2000 0020. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią poniższe wymagania: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w szczególności: a) w ramach kluczowego personelu przewidzianego do wykonania zamówienia dysponują osobami z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem wykażą, że dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 300 tys. zł. oraz wykażą, że posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniana warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców: 1) Potwierdzeniem spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności będzie przedłożenie pisemnych oświadczeń i dokumentów, z których będzie wynikać, że wykonawca ma uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne. 2) Potwierdzeniem spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest wykazane, że osoby w ramach kluczowego personelu posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, kierownik budowy i kierownicy robót posiadają stosowne uprawnienia oraz że w okresie ostatnich 3 lat wykonawca należycie wykonał, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł. każda 3) Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia uważany będzie za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 300 tys., jak również potwierdzi posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu. 2) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zmatowienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8) Dokumenty stwierdzające uprawnienia kierownika budowy i kierowników robót wraz z aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Samorządu zawodowego. 9) Oświadczenie o posiadaniu dostatecznych środków finansowych zapewniających wykonanie zamówienia. 10) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um-zabludow.pbip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.06.2007, godzina 10:00, sala konferencyjna Urzędu (pokój nr 4).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Inwestycja realizowana w ramach projektu PL0138 pt. "termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Zabłudów". Wsparcie udzielone przez Islandię, Lichtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dobrzyniówce. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlano - instalacyjne w ramach termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Dobrzyniówce. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowe ilości będących do wykonania prac termomodernizacyjnych dla tej części zadania wynosi: a) docieplenie - 1024,3 m kw. b) wymiana stolarki - 64,2 m kw. c) wymiana instalacji: - rury - 270 mb - grzejniki płytowe, zawory i głowice termostatyczne - po 47 szt. - odpowietrzniki automatyczne - 3 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.1927 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Inwestycja realizowana w ramach projektu PL0138 pt. "termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Zabłudów". Wsparcie udzielone przez Islandię, Lichtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Wadium dla tej części zadania wynosi 2.200,- zł. (słownie: dwa tysiące dwieście złotych) zł. wpłacane w miejscu i formie wymienionej w pkt. III 1) niniejszego ogłoszenia CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Białostoczku. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlano - instalacyjne w ramach termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Białostoczku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowe ilości będących do wykonania prac termomodernizacyjnych dla tej części zadania wynosi: a) docieplenie - 989,3 m kw. b) wymiana stolarki - 14,5 m kw. c) wymiana instalacji: - rury - 390 mb - grzejniki płytowe, zawory i głowice termostatyczne - po 52 szt. - odpowietrzniki automatyczne - 21 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Inwestycja realizowana w ramach projektu PL0138 pt. "termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Zabłudów". Wsparcie udzielone przez Islandię, Lichtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Wadium dla tej części zadania wynosi 2.000,- zł. (słownie: dwa tysiące złotych) zł. wpłacane w miejscu i formie wymienionej w pkt. III 1) niniejszego ogłoszenia. CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Zabłudowie. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlano - instalacyjne w ramach termomodernizacji Szkoły Podstawowej w Zabłudowie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowe ilości będących do wykonania prac termomodernizacyjnych dla tej części zadania wynosi: a) docieplenie - 2579,0 m kw. b) wymiana stolarki - 16,5 m kw. c) wymiana instalacji: - rury - 814 m.b. ˇ grzejniki płytowe, głowice termostatyczne - po 90 szt. - odpowietrzniki automatyczne - 25 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Inwestycja realizowana w ramach projektu PL0138 pt. "termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Zabłudów". Wsparcie udzielone przez Islandię, Lichtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Wadium dla tej części zadania wynosi 5.100,- zł. (słownie: pięć tysięcy sto złotych) zł. wpłacane w miejscu i formie wymienionej w pkt. III 1) niniejszego ogłoszenia. CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Termomodernizacja budynku Gimnazjum w Zabłudowie. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlano - instalacyjne w ramach termomodernizacji Gimnazjum w Zabłudowie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowe ilości będących do wykonania prac termomodernizacyjnych dla tej części zadania wynosi: a) docieplenie - 1515,6 m kw. b) wymiana stolarki - 8,93 m kw. c) montaż zaworów termostatycznych do cyrkulacji c.w.u. - 6 szt. d) wymiana instalacji: - rury - 1110 m.b. - grzejniki płytowe, głowice termostatyczne - po 125 szt. - odpowietrzniki automatyczne - 10 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Inwestycja realizowana w ramach projektu PL0138 pt. "termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Zabłudów". Wsparcie udzielone przez Islandię, Lichtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Wadium dla tej części zadania wynosi 4.300,- zł. (słownie: cztery tysiące trzysta złotych) zł. wpłacane w miejscu i formie wymienionej w pkt. III 1) niniejszego ogłoszenia. CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Termomodernizacja budynku Przedszkola w Zabłudowie. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlano - instalacyjne w ramach termomodernizacji Przedszkola w Zabłudowie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowe ilości będących do wykonania prac termomodernizacyjnych dla tej części zadania wynosi: a) docieplenie - 622,6 m kw. b) wymiana stolarki - 5,8 m kw. c) wymiana instalacji: - rury - 318 m.b. - grzejniki płytowe, głowice termostatyczne - po 41 szt. - odpowietrzniki automatyczne - 13 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Inwestycja realizowana w ramach projektu PL0138 pt. "termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Zabłudów". Wsparcie udzielone przez Islandię, Lichtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Wadium dla tej części zadania wynosi 1.500,- zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) zł. wpłacane w miejscu i formie wymienionej w pkt. III 1) niniejszego ogłoszenia. CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zabłudowie. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlano - instalacyjne w ramach termomodernizacji Ochotniczej Straży Pożarnej w Zabłudowie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowe ilości będących do wykonania prac termomodernizacyjnych dla tej części zadania wynosi: a) docieplenie - 380,2 m kw. b) wymiana stolarki - 34,0 m kw. c) wymiana instalacji: - rury - 74 m.b. - grzejniki płytowe, głowice termostatyczne - po 8 szt. - odpowietrzniki automatyczne - 5 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Inwestycja realizowana w ramach projektu PL0138 pt. "termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Zabłudów". Wsparcie udzielone przez Islandię, Lichtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Wadium dla tej części zadania wynosi 1.000,- zł. (słownie: jeden tysiąc złotych) zł. wpłacane w miejscu i formie wymienionej w pkt. III 1) niniejszego ogłoszenia. CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Termomodernizacja budynku Przychodni w Zabłudowie. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlano - instalacyjne w ramach termomodernizacji Przychodni w Zabłudowie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowe ilości będących do wykonania prac termomodernizacyjnych dla tej części zadania wynosi: a) docieplenie - 1228,3 m kw. b) wymiana stolarki - 279,17 m kw. c) likwidacja przeszkleń - 14,09 m kw. d) wymiana instalacji: - rury - 581 m.b. - grzejniki płytowe, zawory i głowice termostatyczne - po 65 szt. - odpowietrzniki automatyczne - 19 szt. - podzielniki kosztów ogrzewania - 65 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Inwestycja realizowana w ramach projektu PL0138 pt. "termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Zabłudów". Wsparcie udzielone przez Islandię, Lichtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Wadium dla tej części zadania wynosi 4.700,- zł. (słownie: cztery tysiące siedemset złotych) zł. wpłacane w miejscu i formie wymienionej w pkt. III 1) niniejszego ogłoszenia. CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Zabłudowie. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlano - instalacyjne w ramach termomodernizacji Urzędu Miejskiego w Zabłudowie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowe ilości będących do wykonania prac termomodernizacyjnych dla tej części zadania wynosi: a) docieplenie - 1103,0 m kw. b) wymiana stolarki - 97,6 m kw. c) wymiana instalacji: - rury - 578 m.b. - grzejniki płytowe, głowice termostatyczne - po 51 szt. - odpowietrzniki automatyczne - 8 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Inwestycja realizowana w ramach projektu PL0138 pt. "termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Zabłudów". Wsparcie udzielone przez Islandię, Lichtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Wadium dla tej części zadania wynosi 3.200,- zł. (słownie: trzy tysiące dwieście złotych) zł. wpłacane w miejscu i formie wymienionej w pkt. III 1) niniejszego ogłoszenia. CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Termomodernizacja budynku Biblioteki w Zabłudowie. 1) Krótki opis: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlano - instalacyjne w ramach termomodernizacji Biblioteki w Zabłudowie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Szacunkowe ilości będących do wykonania prac termomodernizacyjnych dla tej części zadania wynosi: a) docieplenie - 481,54 m kw. b) wymiana stolarki - 5,8 m kw. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Inwestycja realizowana w ramach projektu PL0138 pt. "termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Zabłudów". Wsparcie udzielone przez Islandię, Lichtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Wadium dla tej części zadania wynosi 1.000,- zł. (słownie: jeden tysiąc złotych) zł. wpłacane w miejscu i formie wymienionej w pkt. III 1) niniejszego ogłoszenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.