To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-29
Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę laptopów, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro, znak sprawy: ZP - 271/50/2010
Numer ogłoszenia: 311360 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269496 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę laptopów, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro, znak sprawy: ZP - 271/50/2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 33 kpl fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji laptopów o parametrach co najmniej takich jak określone poniżej: przekątna ekranu - 17,3 cal nominalna rozdzielczość LCD - minimum 1600 x 900 px procesor - 2.2 GHz, 1MB cache ilość rdzeni - 2 szt wielkość pamięci RAM - 2GB, DDR2 pojemność dysku twardego - 320 GB napęd optyczny - DVD +/- RW DL czytnik kart pamięci - SD, MMC czas pracy na akumulatorze - minimum 4h karta sieciowa - WiFi IEEE 802.11b/g/n, LAN 1 Gbps interfejsy - minimum 2 x USB 2.0 klawiatura - pełna QWERTY z osobną klawiaturą numeryczną system - Windows XP Professional (możliwy downgrade z nowszego) slot Kensington - tak pakiet biurowy - Office 2007 SBE dodatki - mysz USB, z rolką, przycisk 2X (dwuklik), torba rękojmia - minimum 3 lata 1. Wykonawca zobowiązuje się do: A. udzielenia rękojmi na okres nie krótszy niż terminy określone powyżej; B. zapewnienia serwisu, który w okresie trwania rękojmi, nieodpłatnie usuwał będzie zgłaszane przez Zamawiającego usterki; C. w sytuacji, gdy naprawa odbywać się będzie poza lokalizacjami użytkowanymi przez Zamawiającego, wskazanymi w punkcie I. 5), Wykonawca zapewni: a) odbiór uszkodzonych urządzeń na własny koszt i ryzyko w nieprzekraczalnym terminie 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia usterki przez Zamawiającego b) dostawę naprawionych urządzeń na własny koszt i ryzyko w terminie nieprzekraczalnym 2 dni licząc od dnia usunięcia usterki przez serwis c) usunięcie awarii realizowane będzie w nieprzekraczalnym terminie 14 dni roboczych licząc od dnia odebrania uszkodzonego urządzenia od Zamawiającego d) w przypadku braku możliwości usunięcia usterki w terminie 14 dni roboczych licząc od dnia odebrania uszkodzonego urządzenia od Zamawiającego, Wykonawca zapewni zamienne urządzenie o parametrach równoważnych do zaoferowanego, które dostarczy do Zamawiającego i uruchomi bezpłatnie e) dostęp do pomocy technicznej umożliwiającej zgłaszanie wad i usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie f) dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem Internetu. D. dostarczenia Zamawiającemu kart gwarancyjnych. 2. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji, tj. Wykonawca nie może zaoferować urządzeń wyprodukowanych przed styczniem 2010 r. 3. Oferowany sprzęt musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE (tzw. deklarację zgodności) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Wszystkie urządzenia winny zawierać niezbędny do jego uruchomienia osprzęt np. kable, sterowniki. Wykonawca zobowiązany będzie, na podstawie zestawienia ilościowego otrzymanego od Zamawiającego w dniu zawarcia umowy, do dostarczenia przedmiotu zamówienia do następujących lokalizacji: - Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, Kraków; - Filia UPPK w Skawinie, ul. Ogrody 14; - Filia UPPK w Słomnikach, ul. Kościuszki 64; - Filia UPPK w Krzeszowicach, ul. Kościuszki 3. 6. Dostawa sprzętu zostanie potwierdzona przez osobę wskazaną przez Zamawiającego podpisaniem protokołu odbioru, który musi zawierać informacje o rodzaju i ilości dostarczonego sprzętu a także wskazanie rodzaju i liczby przekazywanych dokumentów gwarancyjnych...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
- Alltech Sp.J. Z. Pająk A. Pająk, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91967,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112545,00
Oferta z najniższą ceną: 112545,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140547,66
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.