Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Gdańsk: Dostawa mebli do wyposażenia nowych stanowisk pracy w Centrum Informatycznym TASK
Numer ogłoszenia: 311384 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska - Centrum Informatyczne Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej , ul. Gabriela Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3472411, faks 058 3471006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.task.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli do wyposażenia nowych stanowisk pracy w Centrum Informatycznym TASK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - 10 szt. foteli obrotowych (część A) - 8 szt. biurek komputerowych (część B) spełniających wymagania wyspecyfikowane w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.13.41.00 - Stoły komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków zostały wyspecyfikowane w rozdziale V SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w rozdz. V SIWZ, Wykonawcy winni złożyć Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, 80-233 Gdańsk, ul. G Narutowicza 11/12, nowy budynek Wydziału ETI, IIIp..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, 80-233 Gdańsk, ul. G Narutowicza 11/12, nowy budynek Wydziału ETI, IIIp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu nr POIG.02.03.00-00-007/08 Polska Infrastruktura Informatycznego Wspomagania Nauki w Europejskiej Przestrzeni Badawczej - PL-GRID, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B + R, Działanie 2.3 Inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki, Poddziałanie 2.3.1 Projekty w zakresie rozwoju infrastruktury informatycznej nauki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A - dostawa foteli obrotowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 10 sztuk foteli obrotowych spełniających wymagania określone w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B - dostawa biurek komputerowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 8 sztuk biurek komputerowych spełniających wymagania określone w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi służby przeciwpożarowej w budynku Muzeum II Wojny Światowej oraz na terenie zewnętrznym należącym do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku przy plac Władysława Bartoszewskiego 1
- Świadczenie usług transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2026 r
- Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie hybrydowym w formie leasingu operacyjnego dla Gdańskie Wody sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 27 w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej/ochronnej oraz obuwia roboczego/ochronnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu pn.: "Kulinarne Kutno - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Zakup wyposażenia w celu utworzenia Żłobka w Ostrorogu w ramach projektu AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





