To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-18
Sosnowiec: Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2014 r. na terenie miasta Sosnowca.
Numer ogłoszenia: 311420 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250752 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2014 r. na terenie miasta Sosnowca..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2014 roku na terenie miasta Sosnowca. 2. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na pięć części i obejmuje następujące usługi: a) CZĘŚĆ PIERWSZA ZAMÓWIENIA - ZADANIE I: Wydruk KALENDARZA: Nakład: 800 sztuk. Format: A4. Kolor : 4+4. Kartek: 14, kolor 4+4. Papier - kreda błyszcząca 180g., Kalendarz winien być zszyty spiralą o długości 29 cm. na dłuższej krawędzi, dziurka umożliwiająca powieszenie kalendarza. Cały nakład w ilości 800 sztuk zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zatwierdzoną wersję wydawnictwa na elektronicznym nośniku informacji w formacie PDF. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem kalendarzy. Opracowanie graficzne kalendarza do zatwierdzenia przez Zamawiającego zaproponuje Wykonawca, na bazie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Projekt zostanie dostarczony do Zamawiającego w wersji elektronicznej w terminie 3 dni roboczych od daty przesłania materiałów. Uwagi zgłoszone przez Zamawiającego do grafiki projektu, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych poprawić i przedstawić w wersji elektronicznej Zamawiającemu. b) CZĘŚĆ DRUGA ZAMÓWIENIA - ZADANIE II: Wydruk INFORMATORA: Nakład: 1200 sztuk: 900 sztuk w języku polskim i 300 w języku angielskim.Format: A5. Kolor : 4+4. Okładka: kolor 4, kreda błyszcząca 300g/m2. Strony: 44, kolor 4, kreda błyszcząca 115g/m2. Informator ma być zszyty. Cały nakład w ilości 1200 sztuk zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo.Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zatwierdzoną wersję wydawnictwa na elektronicznym nośniku informacji w formacie PDF. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem informatorów. Opracowanie graficzne informatora w języku angielskim do zatwierdzenia przez Zamawiającego zaproponuje Wykonawca, na bazie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Projekt zostanie dostarczony do Zamawiającego w wersji elektronicznej w terminie 3 dni roboczych od daty przesłania materiałów. Uwagi zgłoszone przez Zamawiającego do grafiki projektu, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych poprawić i przedstawić w wersji elektronicznej Zamawiającemu. Opracowanie graficzne informatora w języku polskim zostanie wykonane i dostarczone przez Zamawiającego (w wersji odręcznego projektu - do zeskanowania i oczyszczenia przez Wykonawcę lub w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi). c) CZĘŚĆ TRZECIA ZAMÓWIENIA - ZADANIE III: Wydruk ULOTEK: Nakład: 10 000 sztuk. Format: A5 (210mm x 148mm) - zapis dwustronny. Kolor : 4+4. Papier - kreda błyszcząca 150g/m2. Częstotliwość dostawy: sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem informatorów. Opracowanie graficzne ulotek do zatwierdzenia przez Zamawiającego zaproponuje Wykonawca dla trzech różnych projektów, na bazie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Projekty zostaną dostarczone do Zamawiającego w wersji elektronicznej w terminie 3 dni roboczych od daty przesłania materiałów. Uwagi zgłoszone przez Zamawiającego do grafiki projektu, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych poprawić i przedstawić w wersji elektronicznej Zamawiającemu. d) CZĘŚĆ CZWARTA ZAMÓWIENIA - ZADANIE IV: Wydruk PLAKATÓW: Nakład: 800 sztuk. Format: B1. Kolor 4+0.Papier: kreda matowa, 200g/m2. Cały nakład w ilości 800 sztuk zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Plac Kościuszki 5, 41-200 Sosnowiec, I piętro, pokój 105. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem plakatów. Opracowanie graficzne plakatów do zatwierdzenia przez Zamawiającego zaproponuje Wykonawca, na bazie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Projekt zostanie dostarczony do Zamawiającego w wersji elektronicznej w terminie 3 dni roboczych od daty przesłania materiałów. Uwagi zgłoszone przez Zamawiającego do grafiki projektu, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych poprawić i przedstawić w wersji elektronicznej Zamawiającemu. e) CZĘŚĆ PIĄTA ZAMÓWIENIA - ZADANIE V: Wydruk BROSZUR: Nakład: 150 sztuk. Format: A5 zapis dwustronny. Liczba stron: nie więcej niż 30 + okładka. Papier środek: kreda matowa, 115g/m2. Papier okładka: kreda matowa, 300g/m2. W pełnym kolorze 4+4 (środek i okładka). Broszura ma być zszyta. Cały nakład w ilości 150 sztuk zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo. Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, 41-200 Sosnowiec, Pl. Kościuszki 5, I piętro, pokój 105. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem broszur. Opracowanie graficzne broszury do zatwierdzenia przez Zamawiającego zaproponuje Wykonawca, na bazie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Projekt zostanie dostarczony do Zamawiającego w wersji elektronicznej w terminie 3 dni roboczych od daty przesłania materiałów. Uwagi zgłoszone przez Zamawiającego do grafiki projektu, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych poprawić i i przedstawić w wersji elektronicznej Zamawiającemu. 3. Druki nie mogą posiadać usterek: niedodruki, zaplamienia, błędy montażowe, źle położony kolor, błędy introligatorskie. 4. W razie stwierdzenia wad przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany go na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych. 5. Przedmiot niniejszego zamówienia powinien być wykonany z jak najwyższych jakościowo materiałów, pierwszego gatunku, bez wad, z dbałością o jakość wykonania. 6. Zakres zamówienia obejmuje: usługę wydruku kalendarzy, ulotek, informatorów, plakatów i broszur, wykonanie projektu graficznego, umiejscowienie na projektach graficznych logotypów oraz innych oznaczeń na zamawianym przedmiocie zamówienia, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 7. Warunki odbioru zamówienia. a)Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca umieści przedmiot zamówienia w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Zamawiający odbierze przedmiot zamówienia w dniu przywozu co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. b)Spisany protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.20.00 - Usługi składu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Wydruk Plakatów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drukarnia Mikopol Dariusz Mikolasek, ul. Nałkowskiej 51, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1088,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1232,00
Oferta z najniższą ceną: 1232,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2337,00
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Wydruk Kalendarza.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EXPOL P.RYBIŃSKI, J.DĄBEK SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"EXPOL P.RYBIŃSKI, J.DĄBEK SPÓŁKA JAWNA"
- EXPOL P.Rybiński, J.Dąbek, Spółka Jawna, ul. Brzeska 4, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4704,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3320,00
Oferta z najniższą ceną: 3320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wydruk Informatorów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- REMI-B Spółka Jawna Krzysztof Boiński i Adam Krokowski, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3420,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3168,00
Oferta z najniższą ceną: 3168,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11685,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Wydruk Broszur.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EXPOL PRybiński, J.Dąbek Spółka Jawna, ul. Brzeska 4, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1380,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 691,50
Oferta z najniższą ceną: 691,50 / Oferta z najwyższą ceną: 4059,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
- Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego materiałów do poziomego oznakowania dróg
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- "Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego (AMMS/INFOMEDICA) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św .Barbary w Sosnowcu"
- Dostawa i montaż urządzenia do rozrywania worków wraz z demontażem poprzedniego sprzętu.
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE "
- Usługi w zakresie drukowania wraz z dostawą materiałów poligraficzno-reklamowych małoformatowych i wielkoformatowych z zastosowaniem technologii cyfrowej
- Usługi druku materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. ,,Imago Mundi-przebudowa i remont zabytkowego budynku Muzeum Narodowego w Szczecinie".
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.