eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPolepszenie parametrów technicznych dróg powiatowych na obszarze działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach na terenie Powiatu Wrocławskiego w podziale na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Wrocław: Polepszenie parametrów technicznych dróg powiatowych na obszarze działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach na terenie Powiatu Wrocławskiego w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 311470 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu , ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Polepszenie parametrów technicznych dróg powiatowych na obszarze działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach na terenie Powiatu Wrocławskiego w podziale na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jako całość jest: Polepszenie parametrów technicznych dróg powiatowych na obszarze działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach na terenie Powiatu Wrocławskiego w podziale na zadania: 1) Zadanie 1 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1910D na odcinku dł. ok. 1,600 km pomiędzy miejscowościami Bąków - Bukowina, gm. Długołęka Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 1600mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 4,5 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość poboczy utwardzonych: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni wg wskazania - wykonanie utwardzenia pobocza z kruszywa łamanego - oczyszczenie oraz skropienie istniejących warstw bitumicznych, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni, o średniej grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni 2) Zadanie 2 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1977D na odcinku dł. ok. 1,000 km od skrzyżowania z drogą 1978D do początku miejscowości Solna, gm. Kobierzyce Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 1000mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 5,4 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość poboczy utwardzonych: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni wg wskazania - wykonanie utwardzenia pobocza z kruszywa łamanego - oczyszczenie oraz skropienie istniejących warstw bitumicznych, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni, o średniej grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni 3) Zadanie 3 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1986D na odcinku ok. 1,000 km od mostu przy kościele w miejscowości Nasławice w stronę Sobótki, gm. Sobótka Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 1000mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 5,5 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość poboczy utwardzonych: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni wg wskazania - wykonanie utwardzenia pobocza z kruszywa łamanego - oczyszczenie oraz skropienie istniejących warstw bitumicznych, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni, o średniej grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni 4) Zadanie 4 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 2006D na odcinku 0,150 km w miejscowości Okulice, gm. Sobótka Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 150mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 4 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni wg wskazania - oczyszczenie oraz skropienie istniejących warstw bitumicznych, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni, o średniej grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni 5) Zadanie 5 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 2010D na odcinku dł. ok. 1,450 km od przejazdu kolejowego w stronę miejscowości Nowa Wieś Kącka, gm. Kąty Wrocławskie Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 1450mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 4 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość poboczy utwardzonych: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni wg wskazania - wykonanie utwardzenia pobocza z kruszywa łamanego - oczyszczenie oraz skropienie istniejących warstw bitumicznych, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni, o średniej grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni 6) Zadanie 6 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 2010D na odcinku dł. ok. 0,800 km w miejscowości Nowa Wieś Kącka, gm. Kąty Wrocławskie Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 800mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 5,9 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość pobocza utwardzonego: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - frezowanie istniejącej nawierzchni - wykonanie utwardzenia pobocza z frezowiny - oczyszczenie oraz skropienie podłoża po sfrezowaniu, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni - regulacja wpustów 7) Zadanie 7 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1928D na odcinku dł. ok. 0,470 km pomiędzy miejscowościami Czernica - Wojowice, gm. Czernica Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 470mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 5,5 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość pobocza utwardzonego: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - frezowanie istniejącej nawierzchni - wykonanie utwardzenia pobocza z frezowiny - oczyszczenie oraz skropienie podłoża po sfrezowaniu, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni - regulacja wpustów - budowa miejsc postojowych 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - droga powiatowa nr 1910D na odcinku dł. ok. 1,600 km pomiędzy miejscowościami Bąków - Bukowina, gm. Długołęka Zadanie 2 - droga powiatowa nr 1977D na odcinku dł. ok. 1,000 km od skrzyżowania z drogą 1978D do początku miejscowości Solna, gm. Kobierzyce Zadanie 3 - droga powiatowa nr 1986D na odcinku ok. 1,000 km od mostu przy kościele w miejscowości Nasławice w stronę Sobótki, gm. Sobótka Zadanie 4 - droga powiatowa nr 2006D na odcinku 0,150 km w miejscowości Okulice, gm. Sobótka Zadanie 5 - droga powiatowa nr 2010D na odcinku dł. ok. 1,450 km od przejazdu kolejowego w stronę miejscowości Nowa Wieś Kącka, gm. Kąty Wrocławskie Zadanie 6 - droga powiatowa nr 2010D na odcinku dł. ok. 0,800 km w miejscowości Nowa Wieś Kącka, gm. Kąty Wrocławskie Zadanie 7 - droga powiatowa nr 1928D na odcinku dł. ok. 0,470 km pomiędzy miejscowościami Czernica - Wojowice, gm. Czernica 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia oraz harmonogram prac, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się przejąć teren budowy w terminie, o którym mowa w ust. 1. pkt 1). 2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami. 3) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować, zagospodarować oraz należycie zabezpieczyć plac budowy oraz zaplecze budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie, zabezpieczyć teren przed dostępem osób trzecich, ewentualnie wystąpić o warunki przyłączenia dla placu budowy, warunki obsługi komunikacyjnej placu budowy, ponosić koszty zużycia wody, energii, zrzutu ścieków, ogrzewania i inne dla potrzeb placu budowy, 4) Roboty prowadzone będą zgodnie z wymogami BHP oraz p-poż. a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego. 5) Wykonawca poinformuje wszystkich zainteresowanych o przystąpieniu do robót i ewentualnych utrudnieniach, 6) Wykonawca własnym staraniem zapewni ciągły, bezpieczny dojazd i dojście do posesji znajdujących się na odcinku remontowanej drogi. 7) Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego oraz wszystkich użytkowników obiektów i gestorów sieci na piśmie o terminie rozpoczęcia prac i ich zakończenia z 14-dniowym wyprzedzeniem, celem inwentaryzacji istniejącej sieci i armatury, oceny stanu technicznego infrastruktury, sprawdzenia szczelności sieci, nadzór nad prowadzonymi robotami, uczestnictwa w odbiorach i komisyjnej kontroli sieci i armatury, 8) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z obsługą nadzoru technicznego sieci uzbrojenia podziemnego, w tym również koszty wyłączeń, włączeń, prób eksploatacyjnych i innych pomiarów, a także koszty geodezyjnej inwentaryzacji tych sieci wraz z ewentualną dokumentacją techniczną przed- i powykonawczą w zakresie niezbędnym dla realizacji robót objętych umową z Zamawiającym. 9) Wykonawca winien informować Zamawiającego i osoby odpowiedzialne za prowadzenie nadzoru nad tokiem prac z ramienia Zamawiającego o terminie zakrycia robót zanikających (ulegających zakryciu) oraz o terminie odbioru robót zanikających i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na dalsze prowadzenie prac. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych terminach Zamawiającego i osoby odpowiedzialne za prowadzenie nadzoru nad tokiem prac z ramienia Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest odkryć roboty zanikające lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na swój koszt. 10) Bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń oraz wynikających z konieczności zapobieżenia awarii. 11) Wykonawca zobowiązuje się sporządzić - zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126) - przed rozpoczęciem robót, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, tablicę informacyjną oraz niezwłocznie przekazać 1 egzemplarz planu bioz Zamawiającemu, 12) Wykonawca dokona pomiarów rzędnych geodezyjnych istniejących. W przypadku zmiany rzędnych terenu wyregulowanie poziomu istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej do projektowanej niwelety, 13) Wykonawca zapewni czynny udział w odbiorach przez służby zewnętrzne, 14) Wykonawca wykona wszystkie niezbędne próby, badania, uzgodnienia, nadzory i odbiory z użytkownikami infrastruktury, 15) Wykonawca sporządzi stosowne protokoły z przeprowadzonych prób i badań odbiorczych i przekazać je Zamawiającemu, 16) Wykonawca winien postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2013, poz. 21) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu umowy odpadów zgodnie z ustawą o odpadach i ustawą z 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 1232 ze zm.) oraz w razie potrzeby zgłosić informację o wytwarzanych odpadach do Wydziału Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego Wrocławia oraz Zamawiającego, prowadzić roboty rozbiórkowe i budowlane zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r. Nr 47, poz. 401), Wykonawca odpowiedzialny jest za przechowywanie dowodów potwierdzających ich zagospodarowanie. 17) Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie wyłącznie Wykonawca, co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy. 18) Wykonawca zobowiazuje się zapewnić, na czas trwania robót kierownictwa: kierownika budowy oraz innych osób wskazanych przez Wykonawcę, działajacych w granicach umocowania okreslonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a w przypadku koniecznosci zmiany którejkolwiek osoby uzgodnienie nowego kandydata z Zamawiajacym. 19) Wykonawca zobowiazuje się do utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usuniecie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie calego terenu budowy i robót czystego i nadającego sie do użytkowania. 20) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zaleceń wpisanych do dziennika budowy. 21) Wykonawca zobowiązany jest do czyszczenia opon sprzętu wyjeżdżającego z budowy na drogę. 22) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób i podmiotów, przy pomocy których realizuje przedmiot umowy odpowiada za bezpieczeństwo w trakcie wykonywania robót. 23) Wykonawca ponosi ryzyko obrażeń lub śmierci osób oraz utraty lub uszkodzeń mienia Wykonawcy i osób trzecich. 24) Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe na terenie budowy w terminie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę, do daty protokolarnego odebrania robót przez Zamawiającego oraz zobowiązuje się na własny koszt natychmiastowo usuwać w sposób docelowy wszelkie szkody i awarie powstałe podczas realizacji robót. 25) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, z tym że koszt ich napraw ponosi wyłącznie Wykonawca co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy. 26) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiajacemu o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 27) Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiajacego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach. 28) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren robót, zgodnie z wymogami przewidzianymi w polskim prawie, strzec mienia znajdującego się na tym terenie. 29) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt wykona, uzyska jego zatwierdzenie i wdroży projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem. 30) Wykonawca wykona na własny koszt i zapewni należytą eksploatację oznakowania tymczasowego, stanowiącego zabezpieczenie robót i ruchu zastępczego przez cały okres realizacji robót, na warunkach określonych w zatwierdzeniu organu zarządzającego ruchem na drogach powiatowych. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w sposób widoczny zarówno w dzień jak i w nocy i utrzymanie ich w należytym stanie przez okres trwania robót. 31) Wykonawca w cenie oferty zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 32) Wykonawca zobowiązuje się wykonać na własny koszt inwentaryzację powykonawczą (w wersji elektronicznej), przez osobę uprawnioną. Wersja elektroniczna mapy zasadniczej, skalibrowana w formatach do wyboru: a) grafika wektorowa - DXF, SHAPE, b) grafika rastrowa - pliki TIF i TFW o takiej samej nazwie w jednym katalogu. 33) używać materiały i urządzenia odpowiadające wymogom dokumentacji przetargowej i projektowej, a ponadto: a) oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo b) umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo c) oznakowane, z zastrzeżeniem art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2014r. poz. 883), znakiem budowlanym, d) wprowadzone do obrotu legalnie w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, nieobjęte zakresem przedmiotowym norm zharmonizowanych lub wytycznych do europejskich aprobat technicznych Europejskiej Organizacji do spraw Aprobat Technicznych (EOTA), jeżeli jego właściwości użytkowe umożliwiają spełnienie wymagań podstawowych przez obiekty budowlane zaprojektowane i budowane w sposób określony w odrębnych przepisach, w tym przepisach przed techniczno-budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, e) zaakceptowane przez Zamawiającego. 34) Wykonawca winien uczestniczyć, na żądanie Zamawiającego, w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 35) Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do odbioru końcowego przedmiotu umowy i zobowiązuje się uczestniczyć w odbiorze, 36) Wykonawca zdemontuje obiekty tymczasowe i uporządkuje teren po zakończeniu robót. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera: dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej SIWZ jako oddzielne pliki..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć złożoną ofertę wadium w wysokości: - dla Zadania 1 - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych); - dla Zadania 2 - 4.700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych); - dla Zadania 3 - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych); - dla Zadania 4 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych); - dla Zadania 5 - 6.500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych); - dla Zadania 6 - 4.700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych); - dla Zadania 7 - 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - dla Zadania 1 - co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu drogi klasy L o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto; - dla Zadania 2 - co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu drogi klasy L o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto; - dla Zadania 3 - co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu drogi klasy L o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto; - dla Zadania 4 - co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu drogi klasy L o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto; - dla Zadania 5 - co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu drogi klasy L o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto; - dla Zadania 6 - co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu drogi klasy L o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto; - dla Zadania 7 - co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy lub przebudowy lub remontu drogi klasy L o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków konsorcjum.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: a) co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami drogowymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej 3 - letnim doświadczeniem zawodowym od uzyskania uprawnień budowlanych w kierowaniu robotami drogowymi.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umów mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie: 2.1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane: 1) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów lub inne czynniki zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, które będą miały wpływ na termin realizacji umowy; 2) koniecznością zlecenia zamówień dodatkowych w trybie zgodnym z przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3) koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych; 4) zmianami będącymi następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczeniem zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., b) odmową wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, c) zmianą przepisów powodujących uzyskanie dokumentów, które te przepisy narzucają lub powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; 4) natrafieniem przez Wykonawcę na urządzenia podziemne uprzednio niezinwentaryzowane lub niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne; 5) klęskami żywiołowymi; 6) odmiennymi od przyjętych w specyfikacji technicznej warunkami geologicznymi (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.) skutkującymi niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; 7) odmiennymi od przyjętych w specyfikacji technicznej warunkami terenowymi, w szczególności istnieniem podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (fundamenty, ściany szczelne itp.) skutkującymi niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych. 8) odmiennym, od przyjętych w dokumentacji technicznej, stanem istniejącym remontowanej/ przebudowywanej konstrukcji - możliwym do stwierdzenia dopiero po odkopaniu/odsłonięciu, a skutkującym korektami w opisie wykonania robót. 2.2. Zmian osobowych: 1) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie wypełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 2) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście; 3) zmiana osób wyznaczonych do nadzorowania robót; 4) zmiana osób realizujących zamówienie pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; 5) powierzenie części zamówienia podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca nie zakładał wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawcy(ców) w trakcie składania ofert. 2.3. Pozostałych zmian: 1) zmiana obowiązującej stawki VAT; 2) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy; 3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; 4) wprowadzenie robót dodatkowych i zamiennych; 5) zmiana maksymalnej wartości zobowiązania przy rozliczeniu różnic obmiarowych, robót dodatkowych, robót zamiennych, 6) zmiana przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; 7) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji; 8) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; 9) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocałwiu przy ul. Kościuszki 131, 50 - 440 Wrocław w pok. 103 I pięro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocałwiu przy ul. Kościuszki 131, 50 - 440 Wrocław w Biurze Obsługi na parterze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1910D na odcinku dł. ok. 1,600 km pomiędzy miejscowościami Bąków - Bukowina, gm. Długołęka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 1600mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 4,5 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość poboczy utwardzonych: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni wg wskazania - wykonanie utwardzenia pobocza z kruszywa łamanego - oczyszczenie oraz skropienie istniejących warstw bitumicznych, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni, o średniej grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1977D na odcinku dł. ok. 1,000 km od skrzyżowania z drogą 1978D do początku miejscowości Solna, gm. Kobierzyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 1000mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 5,4 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość poboczy utwardzonych: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni wg wskazania - wykonanie utwardzenia pobocza z kruszywa łamanego - oczyszczenie oraz skropienie istniejących warstw bitumicznych, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni, o średniej grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1986D na odcinku ok. 1,000 km od mostu przy kościele w miejscowości Nasławice w stronę Sobótki, gm. Sobótka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 1000mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 5,5 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość poboczy utwardzonych: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni wg wskazania - wykonanie utwardzenia pobocza z kruszywa łamanego - oczyszczenie oraz skropienie istniejących warstw bitumicznych, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni, o średniej grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 2006D na odcinku 0,150 km w miejscowości Okulice, gm. Sobótka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 150mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 4 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni wg wskazania - oczyszczenie oraz skropienie istniejących warstw bitumicznych, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni, o średniej grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 2010D na odcinku dł. ok. 1,450 km od przejazdu kolejowego w stronę miejscowości Nowa Wieś Kącka, gm. Kąty Wrocławskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 1450mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 4 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość poboczy utwardzonych: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni wg wskazania - wykonanie utwardzenia pobocza z kruszywa łamanego - oczyszczenie oraz skropienie istniejących warstw bitumicznych, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni, o średniej grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 2010D na odcinku dł. ok. 0,800 km w miejscowości Nowa Wieś Kącka, gm. Kąty Wrocławskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 800mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 5,9 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość pobocza utwardzonego: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - frezowanie istniejącej nawierzchni - wykonanie utwardzenia pobocza z frezowiny - oczyszczenie oraz skropienie podłoża po sfrezowaniu, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni - regulacja wpustów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1928D na odcinku dł. ok. 0,470 km pomiędzy miejscowościami Czernica - Wojowice, gm. Czernica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe parametry techniczne: - standard techniczny: klasa L - kategoria ruchu: KR-2 - długość remontowanego odcinka: 470mb - szerokość jezdni istniejąca: ok. 5,5 m - spadek poprzeczny nawierzchni: 2% - szerokość pobocza utwardzonego: 0,7 m - spadek poprzeczny poboczy utwardzonych: 6% Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - frezowanie istniejącej nawierzchni - wykonanie utwardzenia pobocza z frezowiny - oczyszczenie oraz skropienie podłoża po sfrezowaniu, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wysokościowe dopasowanie istniejących zjazdów po ułożeniu nawierzchni - regulacja wpustów - budowa miejsc postojowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.