Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-15
Kościan: Odbiór, wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych wytworzonych w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Kościanie oraz odbiór , wywóz i zagospodarowanie odpadów zawierających niebezpieczne elementy
Numer ogłoszenia: 31149 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie , ul. Szpitalna 7, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 5120855, faks 065 5120707.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.koscian.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, wywóz i unieszkodliwianie odpadów medycznych wytworzonych w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Kościanie oraz odbiór , wywóz i zagospodarowanie odpadów zawierających niebezpieczne elementy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, wywozu, składowania i unieszkodliwiania odpadów medycznych wytworzonych w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Kościanie oraz odbiór , wywóz i zagospodarowanie odpadów zawierających niebezpieczne elementy. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: odbiór odpadów transportem Wykonawcy, transport odpadów z magazynu szpitala do zakładu unieszkodliwienie odpadów lub recykling. Świadczenie usług w zakresie: odbioru, wywozu, składowania oraz unieszkodliwianie odpadów medycznych musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki w ilości 50 kg, części ciała i organy, pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania w ilości 300 kg, inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego w ilości 102 000 kg, chemikalia w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne w ilości100 kg, inne leki 10 kg, elementy urządzeń elektrycznych i elektronicznych w ilości 500 kg, odpady zawierające rtęć w ilości 100 kg, baterie zużyte w ilości 100 kg,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zamówienia uzupełniające obejmą do 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.00.00-5, 90.52.40.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają zezwolenie wydane przez właściwy organ, stosownie dla danej grupy odpadów dot. zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów (zgodnie w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) ,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą się, iż posiadają doświadczenie w realizacji z należytą starannością, co najmniej jednej usługi polegającej na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł (brutto) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują na dzień składania ofert, co najmniej jednym pojazdem specjalistycznym zdolnym do przewozu odpadów niebezpiecznych spełniające wymagania zawarte w ustawie z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2007 r. nr 125, poz. 874 z późn. zm.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie o miejscu unieszkodliwiania odpadów, podpisany opis przedmiotu zamówienia będący potwierdzeniem że wykonawca wykona usługę zgodnie z wymaganiami zamawiającego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: a.zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, b.zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia, c.zmianę terminu realizacji odbiorów; d.zmianę terminu realizacji Umowy; e.Zamawiający dopuszcza waloryzację wynagrodzenia jednostkowego o wskaźnik zmiany cen towarów i usług publikowany przez GUS. Zmiana cen może nastąpić na wniosek wykonawcy w roku bieżącym w oparciu o poprzedni rok, Warunkami dokonania zmian mogą być: a.nastąpi zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, b.wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej, c.będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, d.będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa, e.zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:szpital.koscian.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
ul. Szpitalna 7
64-000 Kościan
pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie ul. Szpitalna 7 64-000 Kościan pokój nr 1 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki - 50 kg, pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania odpady w ilości 300 kg, inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego w ilości 102 000 kg, chemikalia, w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne w ilości 10 kg,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.00.00-5, 90.52.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy urządzeń elektrycznych i elektronicznych w ilości 500 kg,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odpady zawierające rtęć w ilości 100 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.51.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zużyte baterie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i tonerów
- PRZEBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ - ETAP II
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kościanie
- Rozbiórka budynku oraz rozbiórka zasieku i budynku gospodarczego położonego przy ulicy Moniuszki 7 w Kościanie
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJĘ ODPADÓW MEDYCZNYCH DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ
- Utworzenie, nadzór i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w okresie od 01.04.2025 r. do 31.12.2025 r.
- odbiór oraz transport niesegregowanych oraz segregowanych odpadów komunalnych z posesji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.