To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-21
Ogłoszenie nr 311522 - 2016 z dnia 2016-09-21 r.
Nowy Dwór Mazowiecki: zakup materiałów sanitarnych na zad. 51172/51168 Dęblin.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 304232
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: SINEVIA Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
14298987700000, ul.
ul. Ignacego Paderewskiego
6,
05100
Nowy Dwór Mazowiecki, państwo
, woj.
mazowieckie, tel.
22 101 21 00 do 03, faks
22 101 21 04, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.sinevia.p
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup materiałów sanitarnych na zad. 51172/51168 Dęblin.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SVA/J/4620/163/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup materiałów sanitarnych wraz z dostawą i rozładunkiem na wskazanym miejscu wg zestawienia i opisu na zadanie 51168/51172 w m. Dęblin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
44160000-9
Dodatkowe kody CPV:
44114200-4,
14210000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: zakup materiałów sanitarnych na zad. 51172/51168 Dęblin. | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT73027.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 69389,63 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Przebudowa budynku biurowo - sztabowego wraz ze zmianą technologii kotłowni opalanej wraz z budową wewnętrznej instalacji gazu na terenie kompleksu wojskowego w m. Giżycko
- SVA/4620-181/2025 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynkach nr 3, 6 i 26 na terenie kompleksu wojskowego w m. Giżycko.
- SVA/4620-209/2025: Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu pochwytów - Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie
- Modernizacja drogi lokalnej położonej na terenie powiatu nowodworskiego w gminie Nasielsk - droga powiatowa nr 2424W
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: Równomierny rozwój województwa mazowieckiego poprzez inwestycje w infrastrukturę drogową Miasta Nowy Dwór Mazowiecki - budowa ul. Małej Etap II
- SVA/4620-183/2025 Termomodernizacja budynku nr. 16 na terenie kompleksu wojsk. w m. Warszawa ul. Kajakowa 8 oraz Termomodernizacja budynku nr. 6 na terenie kompleksu wojsk. w m. Podebłocie;
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.