eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówKonserwacja pomieszczeń, naprawa tynków, malowanie, instalacja elektryczna, osuszanie i odgrzybianie budynku nr 29, konserwacja instalacji zasilającej budynku nr 67 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-22

Ogłoszenie nr 311663 - 2016 z dnia 2016-09-22 r.

Rzeszów: Konserwacja pomieszczeń, naprawa tynków, malowanie, instalacja elektryczna, osuszanie i odgrzybianie budynku nr 29, konserwacja instalacji zasilającej budynku nr 67 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 301315


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 303437


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 18069037300000, ul. ul. Krakowska  , 35111   Rzeszów, państwo , woj. podkarpackie, tel. 261 15 56 59, faks 261 15 63 85, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.34wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka wojskwa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja pomieszczeń, naprawa tynków, malowanie, instalacja elektryczna, osuszanie i odgrzybianie budynku nr 29, konserwacja instalacji zasilającej budynku nr 67 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/42/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie usługi z zakresu wykonania konserwacji pomieszczeń, naprawy tynków, malowania, instalacji elektrycznej, osuszania i odgrzybiania budynku nr 29, konserwacja instalacji zasilającej budynku nr 67 w Rzeszowie przy ul. Dąbrowskiego 22. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i inspektorem nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac. 1) ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE I SANITARNE: a) Budynek Nr 29 - rozebranie posadzek i podłóg w poziomie parteru z częścią podłoża, - skucie tynku ścian wewnętrznych od poziomu rozebranych posadzek i podłóg do poziomu powyżej linii otworów iniekcyjnych oraz skucie tynku zawilgoconego, odgrzybienie i oczyszczenie ścian szczotkami mechanicznymi, - wysokość skucia tynku powyżej linii otworów iniekcyjnych oraz powyżej linii zawilgocenia musi być zgodna z wymogami przyjętego systemu iniekcyjnego oraz systemu tynków renowacyjnych, - określenie stopnia zawilgocenia, zasolenia i zagrzybienia ścian, - odgrzybienie ścian należy przeprowadzić systemowymi środkami dopuszczonymi do stosowania w użytkowanych pomieszczeniach, - oczyszczenie i wykucie spoin na głębokość do 2 cm, - wykonanie systemowej iniekcji niskociśnieniowej (w zależności od wilgotności i zasolenia ścian - przepona pozioma przeciwwilgociowa) ścian wewnętrznych i zewnętrznych od strony pomieszczeń, w poziomie parteru, nad poziomem rozebranych posadzek i podłóg, - iniekcję wykonuje się bez demontażu i uszkodzenia cokolika z płytek gres w korytarzu (wykonanie od strony pomieszczeń), przewiduje się iniekcję poprzez okładziny ścienne w wc (ściana zewnętrzna od strony pomieszczeń), w pozostałych ścianach od strony sąsiadujących pomieszczeń) oraz poprzez cokolik w bocznym korytarzyku wraz z naprawą uszkodzonych okładzin ściennych i cokolika, - w zależności od uzyskanych wyników zasolenia i zawilgocenia ścian wykonanie tynków renowacyjnych o odpowiednich warstwach, - wykonanie izolacji poziomej pod posadzkowej p. wilgociowej w zależności od zawilgocenia podłoża z wyrównaniem podłoża po rozbiórkach, przygotowaniem podłoża, wykonaniem warstwy zabezpieczającej wykonaną izolację, - wyprowadzenie izolacji pod posadzkowej w sposób ciągły na ściany pomieszczeń powyżej linii iniekcji z wykonaniem wyobleń na styku ścian i podłóg, - wykonanie warstw wyrównujących, podkładowych i wygładzających oraz wykonanie posadzek i podłóg w pomieszczeniach parteru, - malowanie ścian pomieszczeń w poziomie parteru farbą zgodną z wymogami przyjętego systemu renowacyjnego dla wykończenia powierzchni, - wykonanie lamperii w poziomie parteru z ozdobnego, dekoracyjnego tynku mozaikowego zgodnego z wymogami przyjętego systemu renowacyjnego dla wykończenia powierzchni, - sufity pomieszczeń oraz ściany wc i ściany korytarza powyżej lamperii w poziomie parteru malowane farbą emulsyjną tak jak ściany i sufity w poziomie I oraz II pietra oraz klatki schodowej, - zerwanie uszkodzonego, popękanego, odparzonego, słabego i zawilgoconego tynku, miejsc zgrubień i sfalowań tynku w pomieszczeniach i korytarzach, skasowanie wykwitów i zacieków, przetarcie tynku, uzupełnienie tynku i przygotowanie pod roboty malarskie i wykonanie lamperii z cienkowarstwowego dekoracyjnego tynku mozaikowego, - wykonanie tynku na bruzdach z przewodami elektrycznymi, obrobienie i otynkowanie na czysto osadzonych w ścianach i na ścianach urządzeń i instalacji elektrycznych oraz elementów p. pożarowych, - wykucie istniejących kratek wentylacyjnych z ścian i wymiana na kratki lakierowane o wymiarach 14×21 cm bez żaluzji w pomieszczeniach i korytarzach parteru i I piętra w których przewidziano wykonanie sufitu podwieszanego a w pozostałych pomieszczeniach o wymiarach 14×21 cm, lakierowane, z żaluzją, - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów pomieszczeń (poza poziomem parteru), klatki schodowej, płyt podestowych i spoczników między piętrowych, biegów schodowych oraz opisanych powyżej pomieszczeń w poziomie parteru, - wykonanie tynku mozaikowego na ścianach korytarzy w poziomie I oraz II piętra i klatki schodowej, - rozplanowanie elementów konstrukcji sufitu podwieszonego w korytarzu i pomieszczeniach parteru i I piętra, wypoziomowanie przy zachowaniu minimalnej wysokości 3,10 m w świetle, pomieszczeń i korytarzy, - sufit podwieszany montować w pomieszczeniach parteru i I piętra poza pomieszczeniami wc, węzłem c.o. i pomieszczeniem gospodarczym w poziomie parteru oraz w obrębie klatki schodowej, - wykonanie ostatecznego montażu i ułożenia sufitu podwieszonego, - w wypełnieniu sufitu podwieszonego, poniżej kratek wentylacyjnych w ścianach, należy ułożyć poziome płytki wentylacyjne zamiast wypełnienia pełnego, - oczyszczenie i 2. krotne malowanie farbą ftalową elementów ogrzewania c.o.(grzejniki, orurowanie), krat stalowych, drzwi stalowych wewnętrznych i balustrady, - wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo-kartonowych wodochronnych na ruszcie metalowym z obustronnym, jednowarstwowym pokryciem, z izolacją p. dźwiękową z wełny mineralnej, obustronnym 2. krotnym malowaniem farbą emulsyjną w pomieszczeniu wc w poziomie parteru, - złomowy demontaż ścianki przeszklonej z drzwiami jednoskrzydłowymi przeszklonymi w poziomie korytarza I piętra z uzupełnieniem tynku ścian, sufitu oraz uzupełnieniem posadzki, - wykucie z muru, poszerzenie otworu drzwiowego, wykonanie przesklepienia i montaż nowych drzwi drewnianych (ościeżnica, skrzydło) 90" z demontażem okuć z istniejących drzwi i ich montażem na nowo montowanych drzwiach oraz wykonaniem obróbki osadzania, - wymiana istniejących skrzynek hydrantowych (wnękowych i naściennych) na kompletne szafki hydrantowe wnękowe z wężem półsztywnym O 25 i długości 30 m, z wykuciem wnęk i wykonaniem zasilania, płukaniem i próbą szczelności. b) Budynek Nr 20 - złomowa wymiana drewnianego okna podawczego na okno aluminiowe z szybą wenecką pomiędzy korytarzem a pomieszczeniem Oficera Dyżurnego, - dostawa i montaż zewnętrznego daszka, z poliwęglanu komorowego w aluminiowej konstrukcji nośnej, nad drzwiami wejściowymi do pomieszczeń Oficera Dyżurnego z bocznymi osłonami wykonanymi z materiałów jak daszek, z obróbką osadzania, - złomowy demontaż istniejących balustrad schodów wejściowych do pomieszczeń jw. z uzupełnieniem powierzchni schodów, - dostawa, montaż i wykonanie podłączenia klimatyzatora stacjonarnego, 2. częściowego, 5,5 kW, z obróbką osadzania i zasilania, - dostawa, montaż nad drzwiami wejściowymi i wykonanie podłączenia kasetonu podświetlanego z napisem OFICER DYŻURNY. Szczegółowy zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 10A). 2)ROBOTY ELEKTRYCZNE: - Prace ziemne i budowlane związane z wymianą istniejącego złącza kablowego ZK-3/29 na szafę kablowo - oświetleniową SK-29. - Przystosowanie układu zasilania szafy SK-29 do docelowego zasilania magistralą kablową 2 x YAKY 0,6/1kV + PE ( FeZn 200mm^2). - Wykonanie głównej linii zasilającej rozdzielnię główną budynku RG. - Wykonanie wykopów i przepychów dla kabli magistrali zasilającej SK-29 i kabla zasilającego budynek nr 67. - Prefabrykacja, montaż, próby funkcjonalne i badania odbiorcze szafy kablowo-oświetleniowej SK-29, wyposażonej w: moduł oświetlenia terenu i oświetlenia zewnętrznego budynku, przełącznik sieć-agregat i złącze do podłączenia mobilnego zespołu spalinowo - elektrycznego 100 kVA. - Konserwacja instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Nr 29. Szczegółowy zakres robót elektrycznych stanowiących przedmiot zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 10B). 3) ROBOTY WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH RODZAJÓW ROBÓT: - zalecana i zdaniem inwestora, niezbędna wizja lokalna na przyszłym placu budowy przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego, - zabezpieczenie przed zabrudzeniem (podczas prowadzenia robót) posadzek i podłóg, okien, stolarki wewnętrznej, drzwi wejściowych, okuć, urządzeń sanitarnych, grzejników, rur, wyposażenia pomieszczeń, elementów elewacji, urządzeń zamontowanych na elewacji folią, zabezpieczenie elementów zagospodarowania terenu, drzew, krzewów, kwietników itp. wraz z niezwłocznym ich oczyszczeniem w przypadku zabrudzenia, - złom (elementy stalowe, metalowe i z metali kolorowych) pozyskany z rozbiórek i demontaży, Wykonawca własnym transportem na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI Rzeszów mieszczące się przy ul. Konopnickiej w Rzeszowie, złoży we wskazanym miejscu oraz podpisze protokół przekazania, - Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje pozostałe materiały z rozbiórek, demontaży i odpady budowlane, - Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje odpady farb i innych środków używanych do robót malarskich, przygotowania powierzchni, środków iniekcyjnych, tynku renowacyjnego i cienkowarstwowego, robót odgrzybieniowych, - wywóz i utylizację odpadów jw. oraz rozliczenie złomu Wykonawca będzie dokonywał na bieżąco zgodnie z przepisami szczegółowymi, - Użytkownik może wymagać natychmiastowego usunięcia odpadów i złomu z placu budowy oraz sprzątania otoczenia budynku w przypadkach wystąpienia takiej konieczności, - zabezpieczenie środowiska przed wpływem w/w środków a w przypadku dopuszczenia do skażenia środowiska podjęcie akcji ratunkowej i zabezpieczającej, - porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach renowacyjnych i remontowych, pomieszczeń budynków z usuwaniem uszkodzeń, - po zakończeniu robót renowacyjnych i remontowych uporządkowanie terenu wokół budynków oraz użytkowanych przez Wykonawcę dróg dojazdowych i dojść, likwidacja magazynków podręcznych, ewentualnego zaplecza budowy i placów składowych, usunięcie powstałych szkód, - splantowanie zniszczonych fragmentów trawników, wyrównanie powierzchni, przygotowanie terenu pod obsianie trawą, wysianie trawy z nawożeniem, - przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru. PO ZAKOŃCZONYCH ROBOTACH BUDOWLANYCH POMIESZCZENIA OBJĘTE REMONTEM ORAZ TEREN OBJĘTY ROBOTAMI NALEŻY DOPROWADZIĆ DO STANU POWSZECHNIE UWAŻANEGO ZA ESTETYCZNY, CZYSTY I UMOŻLIWIAJĄCY PROWADZENIE PRACY. 3. Wykonanie zamówienia wiązać się będzie z dostępem do informacji, które mają charakter niejawny (klauzula ZASTRZEŻONE). Wykonawca realizujący zamówienie powinien posiadać zdolność do ochrony informacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE lub wyższej zgodnie z ustawą z dnia z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r., nr 182, poz. 1228 z późn. zm.), a jego pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia, pełniący funkcję kierowników robót branżowych, powinni posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub upoważnienie uprawniające do dostępu do takich informacji, wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10A i 10B) i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 11A i 11B) oraz Rysunków Technicznych (Załącznik nr 12). 5. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 40% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 60 miesięcy - zostanie odrzucona. 7. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 8. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". 9. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 10. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Konserwacja pomieszczeń, naprawa tynków, malowanie, instalacja elektryczna, osuszanie i odgrzybianie budynku nr 29, konserwacja instalacji zasilającej budynku nr 67 w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 22
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT494131.99
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi budowlane ROMEX Roman Zawitkowski,  ,  Ul. Dojazdowa 33,  37-500,  Jarosław,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 583000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 583000Oferta z najwyższą ceną/kosztem 752009.74
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.