eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › modernizacja budynku Żłobka nr10, ul.Starzyńskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-13

POZYCJA 31166

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: modernizacja budynku Żłobka nr10, ul.Starzyńskiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Rzeszowa, do kontaktów: Barbara Osina, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, fax 017 8754634, e-mail: zampub@rzeszow.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzeszow.um.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji, Zdzisław Wojdyło, Rynek 12, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 875-45-40, fax 017 875-46-34, www.erzeszow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji, Barbara Osina, Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Gospodarki Komunalne, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 875-46-36, fax 017 875-46-34, www.erzeszow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Rzeszowa Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji, Barbara Osina, Rynek 12, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 875-46-36, fax 017 875-46-34, www.erzeszow.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja budynku Żłobka nr10, ul.Starzyńskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Rzeszów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia: 1.Opracowanie dokumentacji, kosztorys inwestorski, inf. BIOZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 2.Wykonanie robót budowlanych (nowego ogrodzenia, pergoli, wymiana chodników, remont schodów wejściowych i tarasów, wymiana stolarki okiennej na parterze). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.82.20.00 - Ogrodzenia Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.82.00 - Ogrodzenia Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w SIWZ: 1) udzielą pełnej rękojmi na okres nie krótszy niż 3 lata, 2) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane projektowania i prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówienia porównywalne o wartości co najmniej 150 000 zł każde. Przez zamówienie porównywalne należy rozumieć budowę nowych, modernizację istniejących lub adaptację budynków użytku publicznego Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o udzieleniu rękojmi na okres nie krótszy niż 3 lata 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.bilans i rachunek zysków i strat , a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanych dokumentach albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata 6.uprawnienia, zaświadczenia o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa i o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej 7.wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na załączniku do niniejszej specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.erzeszow.pl. Opłata: 24,4 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew/gotówka. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.07.2006, godzina 10:30, Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji, Rynek 12, pok. 16.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.