Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-23
Wągrowiec: Turnus 14 dniowy rehabilitacyjny, usprawniająco - rekreacyjny dla osób niepełnosprawnych - beneficjentów projektu systemowego pn. Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym
Numer ogłoszenia: 311680 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wierzbowa 1, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 27 614, faks 67 26 27 614.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wagrowiec.pl www.pcpr.wagrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Turnus 14 dniowy rehabilitacyjny, usprawniająco - rekreacyjny dla osób niepełnosprawnych - beneficjentów projektu systemowego pn. Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn. Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym. Usługa polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych, uczestników projektu p.n. Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Usługa w szczególności obejmuje: zakwaterowanie, wyżywienie, rehabilitację, zapewnienie warunków do aktywnej realizacji czasu wolnego. Wymagania szczegółowe dotyczące Ośrodka: 1) Ośrodek przyjmujący osoby niepełnosprawne na turnus rehabilitacyjny musi posiadać aktualny wpis do rejestru ośrodków, o którym mowa w § 17 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z dnia 11 grudnia 2007r.) 2) Zawiadomienie o wpisie do rejestru ośrodków powinno zawierać informację o rodzajach realizowanych turnusów rehabilitacyjnych w tym o turnusie rehabilitacyjnym usprawniająco - rekreacyjnym, w którym będą uczestniczyć osoby z następującymi dysfunkcjami lub schorzeniami: a)z upośledzeniem umysłowym, b)z chorobą psychiczną, c)z zaburzeniami głosu i mowy, d)z dysfunkcją narządu słuchu, e)z dysfunkcją narządu wzroku, f)z dysfunkcją narządu ruchu, poruszających się na wózkach inwalidzkich, g)z dysfunkcją narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, h)z epilepsją (padaczką), i)ze schorzeniami układu oddechowego, j)ze schorzeniami układu krążenia, k)z chorobami układu pokarmowego, l)z chorobami układu moczowo-płciowego, ł)ze schorzeniami kręgosłupa, m)z chorobami neurologicznymi, n)ze schorzeniami endokrynologicznymi, o)ze schorzeniami metabolicznymi, p)z chorobami układu krwiotwórczego, r)z cukrzycą. 3) Każdy pokój w ośrodku winien posiadać pełny węzeł sanitarny (umywalkę, prysznic lub wannę, wc). 4) Każdy pokój winien być wyposażony w TV i oddzielne łóżka. 5) Na terenie ośrodka winna znajdować się baza zabiegowa, minimum gabinet fizykoterapii, hydroterapii, laseroterapii. 6) Minimum jeden pokój 2 osobowy winien być dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. 7) Ośrodek na swoim terenie winien posiadać stołówkę. 8) Na terenie ośrodka winno znajdować się miejsce do zorganizowania zajęć sportowo - rekreacyjnych. 9) Ośrodek winien posiadać na terenie swojego ośrodka salę fitness lub siłownię oraz miejsce do zajęć sportowych do wykorzystania przez uczestników wyjazdu w ramach pobytu. 10) Ośrodek winien posiadać na swoim terenie basen kryty lub basen zewnętrzny z podgrzewaną wodą, dostępny dla uczestników wyjazdu. 11) Przy ośrodku winno znajdować się wyznaczone miejsce do zorganizowania ogniska, posiadające miejsce do siedzenia dla każdego uczestnika wyjazdu. 12) Ośrodek winien zapewnić uczestnikom w trakcie pobytu opiekę lekarską i pielęgniarską oraz opiekę ratownika na basenie. 13) Ośrodek winien zapewnić obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarnych oraz innych pomieszczeniach, z których będą korzystać uczestnicy. 14) Ośrodek winien być dostosowany do osób niepełnosprawnych, w tym do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. 15) Ośrodek winien znajdować się na terenie Polski w odległości od miasta Wągrowca nie większej niż 200 km. Dojazd: Wykonawca zapewni bezpieczny dojazd oraz powrót na turnus dla osób niepełnosprawnych wraz z ich opiekunami oraz ich bagażu, dla następującej liczby uczestników turnusu: 45 osób w tym: 30 osób niepełnosprawnych, 15 opiekunów osób niepełnosprawnych. Przejazd nastąpi z Wągrowca (parking przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie ul. Wierzbowa 1, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego do miejsca realizacji turnusu. Powrót w dniu zakończenia turnusu, z miejsca pobytu do Wągrowca (parking przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie ul. Wierzbowa 1), po spożyciu obiadu i wykwaterowaniu. Tabor autobusowy winien być sprawny technicznie, z klimatyzacją, posiadać ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne. Taksa klimatyczna: Wykonawca opłaci taksę klimatyczną za wszystkich uczestników turnusu, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka w miejscowości uzdrowiskowej. Wymogi co do wyżywienia: Całodzienne wyżywienie ( śniadanie, obiad dwudaniowy plus deser, podwieczorek, kolacja). Wymogi co do noclegu: Nocleg w pokojach 2-osobowych z odrębnymi łóżkami. Pokoje typu komfort z łazienką i WC. Minimum jeden pokój 2 osobowy winien być dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Atrakcje dodatkowe: Organizator powinien zorganizować uczestnikom na terenie ośrodka minimum jeden wieczór grillowy, z co najmniej jednym daniem gorącym i gorącymi napojami. Organizator zapewni łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych w wymiarze nie mniejszym niż cztery godziny dziennie. Organizator zapewni zajęcia specjalistyczne związane z rodzajem turnusu i uwzględnieniem rodzaju niepełnosprawności osób biorących w nim udział. Organizator zapewni: a)minimum trzy wieczorki taneczne w okresie pobytu na turnusie, b)dwa seanse kinowe, c)co najmniej jedną wycieczkę w najbliższej okolicy atrakcyjnej turystycznie. Do dyspozycji uczestników turnusu należy udostępnić nieodpłatnie: 1) salę szkoleniową wyposażoną w sprzęt multimedialny, dostępną od poniedziałku do piątku w godz. od 15.00 do 21.00 oraz w weekendy w godz. od 10.00 do 19.00, 2) basen, 3) miejsce do prowadzenia zajęć sportowych, 4) salę fitness, siłownię. Zamawiający w trosce o należyte wykonanie zamówienia, zastrzega sobie prawo do wizji lokalnej przebiegającego turnusu. Uczestnicy turnusu: Uczestnikami turnusu będzie 45 osób w tym: 30 osób niepełnosprawnych, w tym 2 na wózkach inwalidzkich. 15 opiekunów osób niepełnosprawnych. Liczba uczestników i opiekunów może ulec zmianie. Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia roli opiekuna grupy podczas wyjazdu i wspierania osób przez cały okres pobytu. Ubezpieczenie uczestników: Wykonawca pokryje koszty ubezpieczenia uczestników turnusów od pierwszego do ostatniego dnia pobytu, na kwotę nie mniejszą niż 10 tyś. zł na każdą osobę biorącą udział w turnusie. Polisa zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w dniu wyjazdu. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego z uczestnictwem w turnusie jak i w drodze do i z miejsca turnusu. Obowiązki i czynności związane z realizacją turnusu rehabilitacyjnego: 1)Wykonawca niezwłocznie zawiadomi o każdym przypadku przerwania turnusu rehabilitacyjnego przez jego uczestnika, 2)Wykonawca przeprowadzi badanie lekarskie zakończone wskazaniem zabiegów leczniczych, 3)Wykonawca zapewni przeprowadzenie minimum dwóch zabiegów rehabilitacyjnych dziennie dla jednej osoby niepełnosprawnej będącej uczestnikiem turnusu, wg zaleceń lekarza ośrodka. 4)Wykonawca wystawi na Zamawiającego w terminie do 30 dni po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego dwie odrębne faktury na każdego uczestnika zawierające oprócz pełnych danych uczestnika: a. kwotę dofinansowaną ze środków PFRON (faktura 1) b.kwotę płatną ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (stanowiące różnicę pomiędzy wynagrodzeniem ofertowym za 1 uczestnika,opiekuna turnusu, a kwotą dofinansowania uczestnictwa w turnusie ze środków PFRON (faktura 2) 5)Przesłanie Zamawiającemu w terminie do 30 dni od zakończenia turnusu faktur Karty informacyjnej o przebiegu turnusu rehabilitacyjnego, dokumentacji fotograficznej z przebiegu turnusu na płycie CD. 6)Wykonawca uzyska po przebytym turnusie u każdej osoby niepełnosprawnej będącej uczestnikiem turnusu efekt (rezultat) podwyższenia poziomu funkcjonowania jej w życiu codziennym i integracji. Informację taką należy zawrzeć w Karcie informacyjnej o przebiegu turnusu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie aktualnego wpisu do następujących rejestrów: Rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których uczestniczą osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz Rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie co najmniej dwóch usług o tożsamej tematyce o wartości nie mniejszej niż 50 tyś.zł brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie aktualnego opłaconego w całości ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 100 tysięcy zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2. Oświadczenie potwierdzające zgodność wymagań szczegółowych wobec Ośrodka, jakich spełnienia oczekuje Zamawiający. 3. Dotyczy podmiotów gospodarczych będących osobami fizycznymi: w celu stwierdzenia, czy osoba podpisująca oświadczenie woli lub udzielająca pełnomocnictwo posiada uprawnienia do tego uprawnienia, do oferty należy załączyć dokument, z którego wynika ww upoważnienie. 4. Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. w przypadku, jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, 2. w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia, np. zmiana przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia. 3) Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obu stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.pl i www.pcpr.wagrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wągrowcu ul. Wierzbowa 1, 62-100 Wągrowiec, sekretariat pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany w ramach projektu systemowego pn Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym -współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Zakup energii elektrycznej w rozumieniu przepisów ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021r. poz. 716 ze zm.)
- "ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W 2025 ROKU"
- "Dostawa oleju napędowego do Zakładu Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Wągrowcu w roku 2025-2026"
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
- Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie Aquaparku w Wągrowcu
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców gminy Łysomice"
- Wybór Wykonawcy usługi rehabilitacyjnej dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu (Dziennego Domu Senior+) w ramach projektu Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
- Usługi rehabilitacyjne dla mieszkańców Gminy Żabia Wola
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - dzieci i młodzież - w miejscu zamieszkania klientów Zamawiającego w zakresie rehabilitacji fizycznej w roku 2025
- "Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom"
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.