Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-29
Warszawa: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach sportowych Ursynowskiego Centrum Sportu i Rekreacji.
1. Zadanie nr 1 -Zespół Obiektów Sportowych Koncertowa (pływalnia),
2. Zadanie nr 2 - Zespół Obiektów Sportowych Hawajska (hala sportowa, studio fitness),
3. Zadanie nr 3 - Zespół Obiektów Sportowych Aqua Relaks (pływalnia)
4. Zadanie nr 4- sprzątanie oraz utrzymanie czystości w związku z organizacją imprez w hali widowiskowo- sportowej Arena Ursynów
Numer ogłoszenia: 311743 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji , ul. Pileckiego 122, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3346212, faks 022 3346217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucsir.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZAKŁAD BUDŻETOWY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach sportowych Ursynowskiego Centrum Sportu i Rekreacji. 1. Zadanie nr 1 -Zespół Obiektów Sportowych Koncertowa (pływalnia), 2. Zadanie nr 2 - Zespół Obiektów Sportowych Hawajska (hala sportowa, studio fitness), 3. Zadanie nr 3 - Zespół Obiektów Sportowych Aqua Relaks (pływalnia) 4. Zadanie nr 4- sprzątanie oraz utrzymanie czystości w związku z organizacją imprez w hali widowiskowo- sportowej Arena Ursynów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZADANIE 1,2,3 Dane ogólne 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym utrzymaniu czystości w obiektach Ursynowskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Warszawie przy ul.: Koncertowa 4 (pływalnia), Hawajska 7 (hala sportowa, studio fitness), Wilczy Dół 4 (pływalnia, studio fitness) zgodnie z przedstawionym wykazem pomieszczeń 2. Usługa będzie wykonywana w ciągu całego tygodnia na bieżąco, w taki sposób aby nie zakłócała pracy ośrodków oraz nie zagrażała bezpieczeństwu użytkowników. 3. Mycie, dezynfekcja i czyszczenie pomieszczeń i powierzchni przy użyciu specjalistycznych środków chemicznych, dostosowanych do rodzaju pomieszczenia, powierzchni, zadania, i urządzeń, zgodnie z cechami środków czyszczących: preparat antypoślizgowy, zapachowy do zmywania i pielęgnacji powierzchni podłóg wodoodpornych (kamień, lastriko, gres, itp.) - pH 7-9, preparat antypoślizgowy, zapachowy do zmywania i pielęgnacji powierzchni podłóg wodoodpornych (wykładziny z linoleum) - pH 7-9, preparat doczyszczający do zmywania starych i uporczywych zabrudzeń (gres, kamień, lastriko, itp.) - pH 10-13; preparat doczyszczający podłogi z linoleum - zapachowy, - pH 7-9; preparat zapachowy do utrzymania higieny w sanitariatach (glazura, akcesoria sanitarne) - ph 7-9; preparat do łaźni, toalet usuwający osady kamienne, mydlane - zapachowy, pH 0,5-3; preparat do zmywania powierzchni wodoodpornych (biurka, stoły, ściany, drzwi, itp.) - pH 6-10; preparat do mycia szkła - bezsmugowy, pH 7-10; preparat myjąco-dezynfekujący, bezzapachowy, działający efektywnie przeciwko bakteriom, drożdżom, grzybom, wirusom - pH 10-13; Wszystkie stosowane środki muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty PZH . 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia swoim pracownikom środków ochrony osobistej, przewidzianych odrębnymi przepisami. 5. Wykonawca zrealizuje usługę przy użyciu własnych środków i sprzętu (wliczone w koszt usługi) 6. Osoby wykonujące czynności sprzątania na płycie basenu pod nieobecność ratownika obowiązuje bezwzględny nakaz pracy w kamizelkach ratunkowych. Odpowiedzialność za ewentualne wypadki, jakimi mogą ulec osoby nie przestrzegające niniejszego nakazu ponosi Wykonawca. (zapis dotyczy umowy na zadanie nr 1) ZAKRES CZYNNOŚCI I OBOWIĄZKÓW PRZY WYKONYWANIU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Do czynności serwisu sprzątającego należy bieżące utrzymanie czystości obiektu w tym: utrzymanie w czystości wszystkich elementów wyposażenia budynku, urządzeń oraz przedmiotów znajdujących się w pomieszczeniach i na powierzchniach wewnątrz obiektu zapewnienie bieżącej czystości powierzchni szklanych wewnętrznych oraz zewnętrznych bieżące utrzymanie czystości okien, gruntowne mycie 1 raz w roku bieżące utrzymanie w czystości wykładzin dywanowych, gruntowne pranie 1 raz w roku uzupełnianie w pomieszczeniach sanitarnych artykułów higienicznych, a w solariach i saunach artykułów kosmetycznych (waciki, ręczniki papierowe, mleczko kosmetyczne wraz z płynem do dezynfekcji urządzeń) odśnieżanie ciągów komunikacyjnych przy obiekcie Aqua Relaks oraz parkingu - łącznie 1070 m2 (zapis dotyczy umowy na zadanie nr 3) odśnieżanie ciągów komunikacyjnych przy obiekcie Koncertowa - łącznie 300 m2 (zapis dotyczy umowy na zadanie nr 1) zgłaszanie usterek wyznaczonemu pracownikowi zamawiającego ZADANIE NR 4: sprzątanie oraz utrzymanie czystości w związku z organizacją imprez w hali widowiskowo- sportowej Arena Ursynów 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania podczas oraz po zakończeniu imprez organizowanych w hali widowiskowo- sportowej Arena Usynów. 2.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środki czystości, artykuły higieniczne oraz sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji zamówienia, których koszt będzie wliczony w koszt wykonania usługi. 3.Przewidywany zakres zamówienia obejmuje 4 imprezy zgodnie z poniższym wykazem: Lp Typ imprezy Przewidywany czas trwania imprezy/ ilość imprez Przewidywana liczba uczestników w jednym dniu imprezy 1 otwarta z udziałem widzów 2x12 godzin 2 000 2 zamknięta 1x12 godzin 1 000 3. zamknięta 3x12 godzin 1 500 4. otwarta z udziałem widzów 3x12 godzin 2 000 Łączna ilość godzin 108 4.Zakres usługi obejmuje powierzchnię wewnątrz hali przeznaczoną na organizację imprezy, w tym szatnie, toalety, teren wokół budynku (patio przed obiektem oraz teren przy bramie rozładunkowej hali). 5.Sprzątanie po imprezie może przypadać w godzinach nocnych. 6.Do realizacji usługi podczas jednej imprezy przewiduje się średnio udział 3 pracowników serwisu sprzątającego. 7.Faktyczna wartość zamówienia (wynagrodzenie Wykonawcy) zostanie określona każdorazowo dla danej imprezy na podstawie zlecenia wystawionego przez Zamawiającego określającego ilość godzin świadczenia usługi oraz ilość pracowników serwisu sprzątającego x stawka godzinowa określona w ofercie Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zakres zamówień uzupełniających może obejmować mycie okien, sprzątanie w związku z organizacją imprez, czyszczenie podłogi sportowej typu lumaflex.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.92.00.00 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia spełniają wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie, trwające nie której niż 12 miesięcy każda usługi sprzątania w obiektach o łącznej powierzchni co najmniej 2.000m2 (dotyczy zadania 1-4)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że osoby sprawujące bezpośredni nadzór nad realizacją zamówienia w zakresie technologii utrzymania czystości na terenie krytej pływalni posiadają zaświadczenia o odbytych kursach, szkoleniach lub posiadają dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe (dotyczy zadania 1-3)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia spełniają Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (dotyczy zadania 1-4).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują zmiany w niniejszej umowie w przypadku: zmiany stawki podatku VAT uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, wystąpienia okoliczności wywołanych przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć z pewnością, decyzji administracyjnych właściwych organów uniemożliwiających prowadzenie działalności statutowej Zamawiającego, lub wstrzymujących okresowo taką działalność.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucsir.pl /zakładka BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-781 Warszawa, ul. Pileckiego 122, pok. 203.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 10:00, miejsce: 02-781 Warszawa, ul. Pileckiego 122, pok. 204.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania dworca autobusowego we Wrocławiu przy ul. Suchej 1 wraz z zapewnieniem środków higienicznych i środków czystości przez Wykonawcę.
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa sterylizacji narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego wraz z transportem
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- "Świadczenie usług w zakresie mycia okien oraz elewacji na wysokościach w obiekcie Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.