eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usług rozwojowych w stosunku do wdrożonego Systemu NCTS2, celem rozbudowy i dostosowania do wymagań wynikających ze współpracy z komponentami wytworzonymi lub rozwijanymi w ramach Projektu PUESC (projekt Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa)

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-03-25

Łódź: Świadczenie usług rozwojowych w stosunku do wdrożonego Systemu NCTS2, celem rozbudowy i dostosowania do wymagań wynikających ze współpracy z komponentami wytworzonymi lub rozwijanymi w ramach Projektu PUESC (projekt Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa)
Numer ogłoszenia: 31175 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Łodzi, ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6388277, faks 42 6388354 , strona internetowa www.lodz.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług rozwojowych w stosunku do wdrożonego Systemu NCTS2, celem rozbudowy i dostosowania do wymagań wynikających ze współpracy z komponentami wytworzonymi lub rozwijanymi w ramach Projektu PUESC (projekt Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługi dostosowania i rozwoju systemu NCTS2, zwanego dalej Systemem. W szczególności Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Wytworzenia dokumentu Plan Umowy, zgodnego z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 2 do Umowy; 2) Aktualizacji w terminach określonych w Załączniku nr 3 do Umowy dokumentacji Systemu, której wykaz został określony w punkcie 1.1. Załącznika nr 4 do Umowy, określającego także wymagania, jakie ta dokumentacja powinna spełniać, jak również szablony, które powinny zostać wykorzystane przy opracowywaniu poszczególnych dokumentów; 3) Wytworzenia i dostarczenia: a) nowych wersji Oprogramowania dedykowanego dostarczonego w ramach Umowy Podstawowej i Umów Uzupełniających, b) nowych wersji Oprogramowania gotowego (COTS) dostarczonego w ramach Umowy Podstawowej i Umów Uzupełniających (o ile taka konieczność wystąpi), c) dodatkowego Oprogramowania gotowego (COTS) wraz z wymaganymi licencjami (o ile taka konieczność wystąpi), dla środowisk testowego, szkoleniowego, rozwojowego, oraz produkcyjnego; zgodnie z założeniami harmonogramu określonego w Załączniku nr 3 do Umowy oraz wymaganiami Systemu, stanowiącymi Załącznik nr 1 do Umowy oraz odebranymi przez Zamawiającego produktami w postaci zaktualizowanych i dokumentów: Projektu Infrastruktury Technicznej Systemu, Projektu Technicznego Systemu (o ile konieczność aktualizacji wystąpi), 4) Przeniesienia autorskich praw majątkowych do każdego z produktów oraz ich zmian wytworzonych w wyniku realizacji Umowy (na zasadach i polach eksploatacji określonych w § 8), a także, w zakresie wynikającym ze zmian dokonywanych w ramach świadczonych przez Wykonawcę usług rozwojowych, do udzielenia licencji na wszystkie komponenty Platformy programowej (Komponenty Systemowe) w ilości niezbędnej do realizacji wymagań dla wszystkich środowisk Systemu (testowego, szkoleniowego, rozwojowego oraz produkcyjnego), obejmujących prawo do instalacji poprawek i nowszych wersji oprogramowania, wraz z utrzymaniem na zasadach określonych w § 3; 5) Dostarczenia Skonsolidowanej wersji oprogramowania na zakończenie Etapu I - III, a w Etapie IV na zakończenie każdego z Okresów Rozliczeniowych Usługi Utrzymania. Etapy Umowy zostały określone w § 2. 6) Dostarczenia zaktualizowanej dokumentacji w formie elektronicznej przy każdej dostawie oprogramowania powodującej konieczność jej aktualizacji (w zakresie, w jakim zmiany w oprogramowaniu mają wpływ na dotychczasowe zapisy w odnośnej dokumentacji), przy czym na zakończenie każdego z Etapów Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w formie papierowej jednego egzemplarza wszystkich zaktualizowanych dokumentów składających się na dokumentację Systemu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest równa lub przekraczająca kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Postępowanie będzie prowadzone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, gdyż zostały spełnione następujące przesłanki do zastosowania ww. trybu: 1) zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienia udzielono firmie Pentacomp Systemy Informatyczne SA z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 179 02-222 Warszawa na podstawie umowy nr 360000-IOSW-057-197/2013 zawartej w dniu 3 kwietnia 2013r. i współfinansowanej w ramach 7 osi priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka- Projektu Program e-Cło, nr PIOG.07.01.00-00-012/09, 2) w protokole postępowania w trybie przetargu nieograniczonego nr 360000-ILGW-2532-19/2012/2013/6 Zamawiający uwzględnił wartość zamówień uzupełniających stanowiących 50 % wartości zamówienia podstawowego. Łączna wartość zamówienia podstawowego wynosi: 8 981 707,32 złotych brutto. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia uzupełniającego stanowi nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego i wynosi 3 682 500,00 zł. brutto, 3) dotychczas zawarto trzy umowy uzupełniające: a) umowa nr 360000-IOSW-057-235/2014 z dnia 06-11-2014 r. na kwotę 599 010,00 zł. brutto, b) umowa nr 360000-IOSW-023.17.2015 z dnia 29-05-2015 r. na kwotę 166 000,00 zł. brutto, c) umowa nr 360000-IOSW-023.196.2015 z dnia 29-10-2015 r. na kwotę 217 750,00 zł. brutto. 4) nie upłynął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w trybie przetargu nieograniczonego. Umowa została zawarta bowiem w dniu 3 kwietnia 2013 r., 5) zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia- w ramach obecnie realizowanej umowy nr 360000-IOSW-057-197/2013 została odebrana specyfikacja wymagań systemu NCTS2. W trakcie trwania ww umowy zostały zdefiniowane przez Komisję Europejską nowe wymagania funkcjonalne związane z modyfikacją identyfikatora pozwoleń na stosowanie procedury uproszczonej oraz wdrażaniem Unijnego Kodeksu Celnego, jak również związanych z powstaniem w aplikacji obsługującej nowej roli urzędu przeładunku. Ponadto zostały zdefiniowane nowe potrzeby funkcjonalne związanych ze współpracą system tworzonym w ramach programu Cyfrowa Granica. Kilka zmian dotyczy technicznych poprawek w architekturze bazy danych związanych z poprawieniem dostępności bazy danych. W ocenie właściciela biznesowego niezwłocznie wprowadzenia zmian w systemie jest niezbędne m.in. z następujących względów: - w zakresie wprowadzenia obsługi nowego identyfikatora pozwoleń wynikającego z konieczności zapewnienia zgodności polskiego systemu NCTS z pozostałymi systemami Unii Europejskiej, - w zakresie dostosowania do Unijnego Kodeksu Celnego wynikającego z konieczności zapewnienia zgodności polskiego systemu NCTS z pozostałymi systemami Unii Europejskiej, - w zakresie wprowadzenia roli urzędu przeładunku wynikającego z konieczności zapewnienia zgodności polskiego systemu NCTS z pozostałymi systemami Unii Europejskiej, - w zakresie dostosowania systemu do współpracy z systemem programu Cyfrowa Granica związku z konieczności usprawnienia obsługi przesyłek w urzędach granicznych, 6) w Rozdziale 1 pkt. 12 SIWZ do postępowania na Zaprojektowanie, zbudowanie, dostawa, instalacja, konfiguracja, uruchomienie, testowanie, wdrożenie i gwarantowanie prawidłowego funkcjonowania oraz świadczenie usługi wsparcia merytorycznego i technicznego dla wszystkich środowisk Systemu NCTS2 oraz w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2012/S 236-388830 z dnia 07-12-2012r. Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Pentacomp Systemy Informatyczne SA, Al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.