Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-23
Ogłoszenie nr 31176 - 2017 z dnia 2017-02-23 r.
Kalisz: Wykonywanie bieżących remontów, usuwanie awarii i usterek, w obiektach mieszkalnych wchodzących w skład Kaliskiego TBS Sp. z o.o. w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych, stolarki budowlanej - w tym usług ślusarskich, w podziale na 3 części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kaliskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
25074164200000, ul.
ul. ks. J. Popiełuszki
3,
62800
Kalisz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 62 7664360, e-mail
agorski@tbs.kalisz.pl, faks
+48 62 7663140.
Adres strony internetowej (URL): www.tbs.kalisz.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.tbs.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
www.tbs.kalisz.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bieżących remontów, usuwanie awarii i usterek, w obiektach mieszkalnych wchodzących w skład Kaliskiego TBS Sp. z o.o. w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych, stolarki budowlanej - w tym usług ślusarskich, w podziale na 3 części.
Numer referencyjny: KTBS-1/I/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Część 1: Wykonywanie prac remontowych w ciągu roku, oraz usuwanie awarii i usterek, w budynkach mieszkalnych Kaliskiego TBS Sp. z o.o. w zakresie robót instalacyjnych wod-kan, instalacji gazowej i instalacji c.o. tj: Roboty na instalacji kanalizacyjnej sanitarnej wewnętrznej i zewnętrznej; Roboty na instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji; Roboty instalacji gazowej; Roboty instalacji centralnego ogrzewania; 2. Część 2: Wykonywanie prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii i usterek, w zakresie robót ogólnobudowlanych w budynkach mieszkalnych tj: Roboty malarskie; Roboty tynkarskie; Okładziny podłóg i posadzki; Okładziny ścian; Roboty ogólnobudowlane i dekarskie; Roboty elewacyjne; Roboty brukarskie;Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchni i pomieszczeń WC (zlewozmywak, piec kuchenny, ceramika); 3. Wykonywanie prac konserwacyjnych, usuwanie awarii i usterek stolarki budowlanej, w tym wykonywanie usług ślusarskich: - regulacja drzwi na zawiasach (przyleganie), regulacja wysokości drzwi, demontaż skrzydeł i ościeżnic, montaż ościeżnic, montaż skrzydeł drzwiowych, montaż osprzętu (zamki, klamki, rozetki), montaż drzwi dźwiękochłonnych, naprawa stolarki okiennej i drzwiowej, montaż nawietrzników okiennych, demontaż wadliwie osadzonej stolarki budowlanej i ponowny montaż, roboty szklarskie, wymiana uszczelnień i okuć stolarki drzwiowej i okiennej, roboty kowalsko-ślusarskie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i załącznikach do SIWZ
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45453000-7, 45261210-9, 45210000-2, 45410000-4, 45420000-7, 50000000-5, 45330000-9, 45231100-6, 45331100-7, 45442100-8, 45421000-4, 45440000-3, 45233140-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 o wartości nie przekraczającej wartości 30% zamówienia podstawowego, które będą polegać na powtórzeniu usług lub robót składających się na zamówienie podstawowe, wymienionych załączniku do SIWZ. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub wpłynie to na poprawę bezpieczeństwa lub walorów użytkowania obiektów. Ponadto zamówienia te będą mogły zostać udzielone po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Wykaże że:1
1) w zakresie części 1: Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną (objęte oddzielną umową) w branżach: instalacji wod.-kan. wew. i zew., instalacji centralnego ogrzewania, instalacji gazowej wew., o wartości co najmniej 50.000 zł brutto każda z nich, lub przynajmniej jedna o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia polegająca na konserwacjach budowlanych i/lub drobnych remontach i/lub naprawach budynków mieszkalnych (o łącznej ilości co najmniej 20 budynków mieszkalnych), z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
2) w zakresie części 2: Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną (objęte oddzielną umową) w branży ogólnobudowlanej i blacharsko-dekarskiej o wartości co najmniej 50.000 zł brutto, lub przynajmniej jedna o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia polegająca na konserwacjach budowlanych i/lub drobnych remontach i/lub naprawach budynków mieszkalnych (o łącznej ilości co najmniej 20 budynków mieszkalnych), z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
3) w zakresie części 3: Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę budowlaną polegającą na konserwacji, usuwaniu awarii i usterek w zakresie stolarki budowlanej drzwiowej i okiennej, w tym wykonywaniu usług ślusarskich o wartości co najmniej 5.000 zł brutto, które została wykonana należycie, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. Wykonawca zobowiązany jest wykazać dodatkowo posiadaniem referencji w zakresie świadczonych powyższych usług, od administratorów budynków (o łącznej ilości co najmniej 20 budynków mieszkalnych).
2. Wykonawca musi dysponować przynajmniej następującymi osobami z uprawnieniami:
1) w zakresie części 1: dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub z ograniczeniami, umożliwiającymi pełnienie funkcji kierownika budowy dla realizacji przedmiotu zamówienia i należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
2) w zakresie części 2: dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjo - budowlanej do kierowania budową bez ograniczeń, lub z ograniczeniami, umożliwiającymi pełnienie funkcji kierownika budowy dla realizacji przedmiotu zamówienia i należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
3) w zakresie części 3: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak
1. Wykaz wykonanych robót spełniających wymogi stawiane dla każdej części osobno zakresie części 1, 2 i 3. Wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną (objęte oddzielną umową) w branżach: zakresie części 1, 2 i 3 2. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Wykonawca nie później niż w terminie 3 od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. Informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części:
dla części 1: 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych),
dla części 2: 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
dla części 3: 500 zł (słownie: pięćset złotych).
Wykonawca wnosi wadium w wysokości przewidzianej dla części, której dotyczy składana przez niego oferta. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, może wnieść wadium osobno dla każdej części, jak i łącznie z wyraźnym zaznaczeniem jakich części wniesione wadium dotyczy.
2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.
3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK nr rachunku 40 1130 1033 0018 7964 5820 0001 z dopiskiem "Wadium, nr sprawy KTBS - 1/I/2017, część nr ...". Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert (dzień i godzina przewidziana na składanie ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub w dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena (cena ogółem brutto z Formularza oferty) | 60 |
Koszty zakupu i transportu | 30 |
Termin płatności | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/03/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Wykonywanie prac remontowych w ciągu roku, oraz usuwanie awarii i usterek, w budynkach mieszkalnych Kaliskiego TBS Sp. z o.o. w zakresie robót instalacyjnych wod-kan, instalacji gazowej i instalacji c.o.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie prac remontowych w ciągu roku, oraz usuwanie awarii i usterek, w budynkach mieszkalnych Kaliskiego TBS Sp. z o.o. w zakresie robót instalacyjnych wod-kan, instalacji gazowej i instalacji c.o. tj: Roboty na instalacji kanalizacyjnej sanitarnej wewnętrznej i zewnętrznej; Roboty na instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji; Roboty instalacji gazowej; Roboty instalacji centralnego ogrzewania;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45330000-9,
45231100-6,
45331100-7,
50000000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena (cena ogółem brutto z Formularza oferty) | 60 |
Koszty zakupu i transportu | 30 |
Termin płatności | 10 |
Część nr: 2
Nazwa: Wykonywanie prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii i usterek, w zakresie robót ogólnobudowlanych w budynkach mieszkalnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie prac remontowych w ciągu roku oraz usuwanie awarii i usterek, w zakresie robót ogólnobudowlanych w budynkach mieszkalnych tj: Roboty malarskie; Roboty tynkarskie; Okładziny podłóg i posadzki; Okładziny ścian; Roboty ogólnobudowlane i dekarskie; Roboty elewacyjne; Roboty brukarskie;Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchni i pomieszczeń WC (zlewozmywak, piec kuchenny, ceramika).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45453000-7,
45261210-9,
45210000-2,
45410000-4,
45420000-7,
50000000-5,
45442100-8,
45233140-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena (cena ogółem brutto z Formularza oferty) | 60 |
Koszty zakupu i transportu | 30 |
Termin płatności | 10 |
Część nr: 3
Nazwa: Wykonywanie prac konserwacyjnych, usuwanie awarii i usterek stolarki budowlanej, w tym wykonywanie usług ślusarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- regulacja drzwi na zawiasach (przyleganie),
- regulacja wysokości drzwi,
- demontaż skrzydeł i ościeżnic,
- montaż ościeżnic,
- montaż skrzydeł drzwiowych,
- montaż osprzętu (zamki, klamki, rozetki),
- montaż drzwi dźwiękochłonnych,
- naprawa stolarki okiennej i drzwiowej,
- montaż nawietrzników okiennych,
- demontaż wadliwie osadzonej stolarki budowlanej i ponowny montaż,
- roboty szklarskie,
- wymiana uszczelnień i okuć stolarki drzwiowej i okiennej,
- roboty kowalsko-ślusarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45421000-4,
45440000-3,
45453000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena (cena ogółem brutto z Formularza oferty) | 60 |
Koszty zakupu i transportu | 30 |
Termin płatności | 10 |
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa energii elektrycznej dla RCKiK w Kaliszu
- Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej do wymogów przeciwpożarowych.
- Zakup samochodu do transportu osób dializowanych
- Wymiana nawierzchni chodnika, schodów wejściowych oraz części nawierzchni dziedzińca (II etap) przed budynkiem Szkoły Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15.
- Kompleksowa organizacja uroczystej Gali wręczenia nagród laureatom konkursu pn.: "Edukator - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego projektu pn.: "Zbudowanie systemu koordynacji...
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Modernizacja Targowiska przy ul. Namysłowskiej 8 w Warszawie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- modernizacja (przebudowa) drogi w m. Kazimierek
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Władysława Zamoyskiego w miejscowości Dąbcze
- Wykonanie instalacji gazowej oraz cieplnej (CO) łączącej mikrobiogazownie z jednostką kogeneracyjną, wraz z budową pomieszczenia dla kogeneratora na terenie RGD Brody
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.