eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego (przebudowa)koryta rzeki Beniaminówki etap II wycinek I i III w km 12+146 - 13+365 L=1219m i 14+400-16+382 L=1982m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-13

POZYCJA 31176

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego (przebudowa)koryta rzeki Beniaminówki etap II wycinek I i III w km 12+146 - 13+365 L=1219m i 14+400-16+382 L=1982m Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, do kontaktów: Agnieszka Gozdalik, ul. Ksawerów 8, 02-656 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 8438131, fax (022) 8438071, e-mail: WZMiUW@warszawa.wzmiuw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.warszawa.wzmiuw.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urzadzeń Wodnych - Oddział w Warszawie, Adam Brymas, ul. Ksawerów 8, 02-656 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 566-20-28. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urzadzeń Wodnych - Oddział w Warszawie, Adam Brymas, ul. Ksawerów 8, 02-656 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 566-20-28. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:rolnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego (przebudowa)koryta rzeki Beniaminówki etap II wycinek I i III w km 12+146 - 13+365 L=1219m i 14+400-16+382 L=1982m. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: wieś Łaki, gm. Radzymin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego (przebudowa)koryta rzeki Beniaminówki etap II wycinek I i III w km 12+146 - 13+365 L=1219m i 14+400-16+382 L=1982m wyc. I :wykonanie budowli - przepusty-3 szt., bystrotoki-3 szt.,umocnienie skarpy kiszka faszynową wyc.II:wykonanie budowli-przepusty-5 szt., zastawka-1 szt.,wyloty drenarskie-10 szt. rurociągi fi 1400mm-99m, umocnienie skarp, przebudowa urzadzeń podziemnych (gazociagu) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie budowy rzek i kontroli przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyzej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy pzp, niniejszej specyfikacji i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu wykonał co najmniej dwa zamówienia o podobnym rodzaju i wartości. Za podobne zamówienia Zamawiający uzna: roboty regulacyjne rzek i kanałów, wykonanie budowli rzecznych. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone dokumentami (referencje, protokóły odbioru końcowego). b)wykonawca musi mieć do dyspozycji min. jedną osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz z co najmniej trzyletnim stażem na stanowisku kierownika budowy. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a)wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej min. 20% wartości ceny ofertowej b)wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ponadto wykonawca złoży deklarację, że polisa będzie odnawialna na okres wykonywa-nia obowiązków umownych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy oceni spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców na podstawie dokumentów złozonych w ofercie, wg formuły \spełnia\ - \nie spełnia\. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: a.oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione niżej w pkt 1-4 i 9 dotyczące każdego wykonawcy oraz pozostałe dokumenty wymienione niżej w pkt 5-8, które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez wykonawców występujących wspólnie warunków udziału w przetargu, o których mowa w pkt III.2 ogłoszenia. b.wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z których wynikać będą uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania. 3.Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 4.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp 5.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokóły odbiorów) 6.Informację o kwalifikacjach i doświadczeniu podstawowego personelu kierowniczego i technicznego pro-ponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót 7.Informacja o podwykonawcy (jeżeli wykonawca zamierza takiego zatrudnić) 8.Informacja o sytuacji finansowej wykonawcy: a)informacja Banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 9.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z deklaracją wykonawcy o jej odnawianiu na okres wykonywania obowiązków umownych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl. Opłata: 80 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto nr 92203000451110000001030820. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.07.2006, godzina 10:10, Warszawa, ul. Ksawerów 8 sala 23.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny - Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnosciowego oraz rozwój obszarów wiejskicj 2004-2006, Prirytet: zrównoważony rozwójobszarów wiejskich działanie 2,5: Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.