eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceUdzielenie i obsługa kredytu1. długoterminowego w kwocie 10.000.000,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 2.741.552 PLN oraz finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta Mysłowice w 2010 roku w kwocie 7.258.448 PLN - część 1, 2. długoterminowego w kwocie 5.000.000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta Mysłowice w 2010 roku w kwocie 5.000.000,00 PLN - część 2.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-04

Mysłowice: Udzielenie i obsługa kredytu: 1. długoterminowego w kwocie 10.000.000,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 2.741.552 PLN oraz finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta Mysłowice w 2010 roku w kwocie 7.258.448 PLN - część 1, 2. długoterminowego w kwocie 5.000.000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta Mysłowice w 2010 roku w kwocie 5.000.000,00 PLN - część 2.
Numer ogłoszenia: 3117 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409898 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. (032) 3171195, faks (032) 2234075.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu: 1. długoterminowego w kwocie 10.000.000,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 2.741.552 PLN oraz finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta Mysłowice w 2010 roku w kwocie 7.258.448 PLN - część 1, 2. długoterminowego w kwocie 5.000.000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta Mysłowice w 2010 roku w kwocie 5.000.000,00 PLN - część 2..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest :Udzielenie i obsługa kredytu: 1. długoterminowego w kwocie 10.000.000,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 2.741.552 PLN oraz finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta Mysłowice w 2010 roku w kwocie 7.258.448 PLN - część 1, 2. długoterminowego w kwocie 5.000.000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta Mysłowice w 2010 roku w kwocie 5.000.000,00 PLN - część 2. 1.W przypadku kredytu długoterminowego (cześć pierwsza zamówienia jak i cześć druga zamówienia) kredyt podlegać będzie wykorzystaniu poprzez uznanie, w ciężar rachunku kredytowego, rachunku budżetu Urzędu Miasta Mysłowice kwotą kredytu w transzach uruchamianych w oparciu o pisemną dyspozycje Zamawiającego w terminie maksymalnie 4 dni od dnia dostarczenia wyżej określonego dokumentu Wykonawcy. Każdorazowo uruchomienie transzy kredytu następować będzie po uiszczeniu przez Zamawiającego prowizji liczonej od wysokości uruchamianej transzy, przy czym ostateczny termin wykorzystania kredytu ustala się do dnia 31.12.2010r. Całkowita spłata kredytu w wysokości 10.000.000 PLN nastąpi w miesiącu kwietniu 2012 roku zgodnie z harmonogramem spłat określonym w projekcie umowy. Natomiast w przypadku kredytu w kwocie 5.000.000 PLN spłata nastąpi jednorazowo do dnia 25 maja 2011 roku. 2. Określenie rodzaju kredytu zastosowane w § 1 pkt 2 Uchwale Nr III/13/10 Rady Miasta Mysłowice z dnia 14 grudnia 2010r. związane jest z faktem wykroczenia spłaty kredytu poza rok budżetowy, jednakże kredyt zaciągany jest na okres 6 miesięcy w związku z czym będzie on zobowiązaniem krótkoterminowym. Odsetki od wysokości zadłużenia w obu częściach zamówienia naliczane oraz spłacane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych. Płatność odsetek następować będzie do 10-ego dnia po zakończeniu okresu obrachunkowego poprzez uznanie kwotą należnych odsetek rachunku kredytowego/ rozliczeniowego przez Zamawiającego zgodnie z projektem umowy (załącznik do SIWZ). Odsetki za ostatni okres obrachunkowy płatne są w ostatnim miesiącu kredytowania tj. w przypadku część 1 zmówienia w miesiącu kwietniu 2012 roku, w przypadku części 2 zamówienia w miesiącu maju 2011 roku. 3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie, o której mowa wyżej, na warunkach określonych w umowie kredytu. 4.Wykonawca może złożyć ofertę na część 1 i 2 lub na jedną z części..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 10.000.000,00 PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 2.741.552 PLN oraz finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta Mysłowice w 2010 roku w kwocie 7.258.448 PLN .

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nordea Bank Polska S.A., ul. Kielecka 2, 81-303 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 551612,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 327658,98

  • Oferta z najniższą ceną: 327658,98 / Oferta z najwyższą ceną: 507346,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 5.000.000,00 PLN na finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta Mysłowice w 2010 roku w kwocie 5.000.000,00 PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nordea Bank Polska S.A., ul. Kielecka 2, 81-303 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179541,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85164,39

  • Oferta z najniższą ceną: 85164,39 / Oferta z najwyższą ceną: 157157,53

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.