Ogłoszenie z dnia 2017-01-05
Ogłoszenie nr 3117 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.
Nowy Sącz: ZP.272.28.2016 Zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 366572
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, krajowy numer identyfikacyjny
49189330000000, ul.
ul. Jagiellońska
33,
33300
Nowy Sącz, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
184 141 600, faks
184 141 700, e-mail
bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP.272.28.2016 Zamówienie na dostawę tablic rejestracyjnych w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.28.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby wykonywania zadań własnych Starosty Nowosądeckiego związanych z rejestracją pojazdów - na mocy ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym /tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, ze zmian./. Dostawa obejmie tablice samochodowe, motocyklowe, motorowerowe, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe oraz wtórniki tablic. Tablice wykonane będą według wzorów i wymagań określonych przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów /tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1038/. Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych i wtórników w roku 2017 (od 2 stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2017 roku), w maksymalnej ilości 35 000 sztuk. Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizował czas dostawy zamawianych partii tablic rejestracyjnych w terminie do 10 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia przez uprawnionego pracownika zamawiającego. Zamawiający wymaga aby Wykonawca realizował czas dostawy zamawianych wtórników tablic rejestracyjnych w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie. Zaoferowany w ofercie termin nie może przekroczyć 3 dni roboczych licząc od dnia przesłania Wykonawcy zamówienia przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Prawo opcji: Zamawiający zamówi nie mniej niż 25 000 sztuk i nie więcej niż 35 000 sztuk tablic rejestracyjnych. Zamawiający wymaga aby dostarczone tablice objęte były trzyletnią gwarancją producenta. Naprawy gwarancyjne powinny być dokonywane w ciągu trzech dni roboczych. Zamawiający wymaga aby wybrany Wykonawca w okresie związania umową wykonywał zgodnie z obowiązującymi przepisami na rzecz Zamawiającego nieodpłatną kasację tablic rejestracyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
44423400-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT178861.79 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 258300 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia grupowego pn. "Księgowy"
- Dostawa foteli biurowych
- BZP.271.109.2024 Wykonanie dwóch koncepcji programowo-przestrzennych oraz dokumentacji projektowej w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. "Magiczna Kraina Przygód".
- Zamówienie na prace geodezyjne dla celów gospodarowania nieruchomościami.
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. III,V,VII,IX,XII,XIII,XIX
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.