eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoRozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie ul. Kwiatowa 1a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-19

Opoczno: Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie ul. Kwiatowa 1a
Numer ogłoszenia: 311818 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno , ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 44 7361500, faks 44 7361500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie ul. Kwiatowa 1a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia - jest wykonanie robót budowlanych jako rozbudowy i przebudowy istniejącego budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie przy ul. Kwiatowej 1a, w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowania budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki oraz wykonaniem przyłączy. 1.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1.1.1. rozbudowy i przebudowy istniejącego budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod.- kan. , c.o. , wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, elektrycznymi, sieci strukturalnych, systemu sygnalizacji i napadu oraz kontroli dostępu, systemu sygnalizacji pożaru, 1.1.2. przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, energetycznego wraz z trafostacją kontenerową abonencką oraz ciepłowniczego wraz z węzłem cieplnym, 1.1.3. usunięcie kolizji linii energetycznej i oświetleniowej z drogą dojazdową do miejsc postojowych, 1.1.4. zjazdów z dróg publicznych, 1.1.5. wewnętrznych dróg komunikacyjnych wraz z ciągami dla pieszych oraz miejscami postojowymi, 1.1.6. oświetlenia zewnętrznego obiektu, 1.1.7. obiektów małej architektury wraz z ukształtowaniem terenu i nasadzeniem zieleni. 1.2. Charakterystyka planowanej inwestycji : 1.2.1. Lokalizacja obiektu i zagospodarowanie terenu Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa i przebudowa budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie przy ul. Kwiatowej 1a. Zakres inwestycji obejmuje działki nr ewid. 1/10, 103/1, 184/4, 185/1, 185/3, 186/9. Teren inwestycji o powierzchni 8 657,49 m2 jest częściowo zabudowany istniejącym już na tym terenie budynkiem administracyjnym. Inwestycja będzie obsługiwana przez trzy istniejące wjazdy - dwa od ul. Kwiatowej i jeden od ul. Św. Marka oraz przez wjazd projektowany z ulicy Św. Marka, prowadzący na wewnętrzny parking. Główne wejście do budynku administracyjnego zostanie przeniesione do części nowoprojektowanej i będzie się znajdowało w zachodniej elewacji budynku. Miejsca postojowe dla samochodów pracowników zostaną usytuowane na wewnętrznym parkingu zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. Miejsca postojowe dla interesantów zlokalizowane będą na działce 1/10, oraz w północnej części terenu. Projektowana część rozbudowy budynku zostanie przyłączona do sieci: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektrycznej poprzez kontenerową stację transformatorową, energii cieplnej, teleinformatyczną. Bilans terenu : Powierzchnia terenu inwestycji 8657,49 m2 100,00 % - Powierzchnia zabudowy ( całość ) 2026,26 m2 23,41 % - Powierzchnia zabudowy ( nowoprojektowane obiekt ) 1602,36 m2 18,51 % - Powierzchnia zabudowy ( obiekty istniejące ) 423,90 m2 4,90 % - Powierzchnia nawierzchni utwardzonych 3571,97 m2 41,26 % - Ciągi piesze 935,65 m2 10,81 % - Ciągi jezdne 2636,32 m2 30,45 % Liczba miejsc postojowych - 80 + 6 MP dla niepełnosprawnych. Obiekt jest zaprojektowany jako dostępny dla niepełnosprawnych ruchowo w całości. - Teren biologicznie czynny 3 059,26 m2 35,33 % - Miejsca postojowe ( nawierzchnia ażurowa) 913,61m2 10,55 % - Tereny zielone 2145,65 m2 24,78 % 1.2.2. Założenia architektoniczne. Rozbudowa projektowana jest jako budynek trzy-kondygnacyjny, podpiwniczony. Jego bryła jest poprzerywana niższymi fragmentami budynku zawierającymi w sobie komunikację. Wyższe części budynku przykryte są dachem łamanym, niższe łączniki dachem płaskim. Rozbudowywana część tworzy w rzucie literę L. Główne wejście zostało przewidziane w zachodniej elewacji. Wejścia dodatkowe od strony parkingów, zachowane zostanie również wejście istniejące. Fasady szklane wprowadzają dużo światła do hallu i komunikacji rozświetlając pośrednio również korytarze. Zarówno część rozbudowywana, jak i budynek istniejący będą dostępne dla osób poruszających się na wózkach. Dźwig osobowy w nowoprojektowanym skrzydle zapewnia dostęp dla osób poruszających się na wózkach także dla części istniejącej budynku. Rozbudowa mieści w sobie pokoje biurowe pracowników, pokoje socjalne, salę konferencyjną dla więcej niż 50 osób, archiwa, węzły sanitarne oraz punkty obsługi klienta. W istniejącej część budynku planowany zakres robót budowlanych obejmuje: - częściową przebudowę pomieszczeń na poziomach piwnicy, parteru oraz 1 i 2 piętra, - przebudowę biegu klatki schodowej łączący parter i1 piętro oraz dokonane zostaną wydzielenia klatki schodowej wraz z montażem klapy dymowej, - wymianę całkowitą otworów okiennych, - przebudowy kanałów wentylacji mechanicznej i oświetlenia w części wschodniej na 2 piętrze, - obudowę elewacji nad wejściem ażurową żaluzją aluminiową wraz z odnowieniem wszystkich elewacji - rozbiórkę półokrągłych elementów attyki na dachu, - całkowitej wymianie pokrycia dachu. Powierzchnie i kubatury: - Powierzchnia zabudowy: budynek projektowany 1 586,91 m2 budynek istniejący: 423,90 m2 - Powierzchnia użytkowa: budynek projektowany: 4 861,75 m2 budynek istniejący: 1 272,48 m2 - Powierzchnia całkowita: budynek projektowany: 5 593,16 m2 budynek istniejący: 1 695,60 m2 - Kubatura netto: budynek projektowany: 23 235,90 m3 budynek istniejący: 6 155,00 m3 1.2.3. Założenia konstrukcyjno-materiałowe Koncepcja przewiduje wykonanie elewacji w bezspoinowym systemie ocieplenia takim jak StoTherm (ETICS) z płytą termoizolacyjną z wełny mineralnej z wklejonymi korytkami boniowymi oraz warstwą wykończeniową imitującą wygląd panelowy. Konstrukcja nośna żelbetowa, słupowo-ryglowa, z zastosowaniem belek zespolonych, stropy z płyt wielokanałowych prefabrykowanych lub monolityczne płyty żelbetowe. Ramy stropu nad salą konferencyjną z drewna klejonego. Stropodach niewentylowany o odwróconym układzie warstw w systemie np. ICOPAL. Schody jako płyty żelbetowe. Posadzki z żywic epoksydowych, stolarka aluminiowa, szkło zespolone w odcieniu zielonym elewacji, balustrady z wypełnieniami ze szkła klejonego, pochwyty ze stali nierdzewnej satynowanej. 1.2.4. Wyposażenie budynku w instalacje wewnętrzne. - inst. zimnej i ciepłej wody użytkowej - inst. kanalizacji sanitarnej - instalacja c. o. - węzeł cieplny - inst. wentylacji mechanicznej - klimatyzacja wybranych pomieszczeń - inst. p. poż - inst. elektryczna gniazd wtyczkowych230/400 V AC - inst. teletechniczna komputerowa - inst. zasilającą dla klimatyzacji, wentylacji i odbiorów technologicznych - sygnalizacji włamaniowej, monitoringu i kontroli dostępu oraz instalacje systemów multimedialnych sal konferencyjnych. - inst. ochrony przepięciowej - inst. wewnętrznych linii zasilających - inst. dodatkowej ochrony od porażeń - inst. odgromowa - inst. oświetleniową 1.3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: Załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt budowlany pełnobranżowy - rozbudowy i przebudowy budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie - Projekt budowlany przyłącza wod-kan. - Projekt budowlany przyłącza kanalizacji deszczowej - Projekt budowlany węzeł cieplny + przyłącze cieplne - Projekt budowlany i wykonawczy wykonania przyłącza docelowego do sieci energetycznej dystrybucyjnej o napięciu znamionowym 15 kv budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie. - Projekt budowlany i wykonawczy usunięcie kolizji linii oświetleniowej oraz energetycznej z planowaną drogą dojazdową do miejsc postojowych. Załącznik nr 8 do SIWZ Projekt wykonawczy w częściach: - Architektura - Konstrukcja - Wewnętrzne instalacje wod-kan i p.poż - Wewnętrzna instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji - Wewnętrzne instalacja c.o. - Wewnętrzne instalacje elektryczne + oświetlenie zewnętrzne - Wewnętrzne instalacje elektryczne - sieci strukturalne - Wewnętrzne instalacje elektryczne (uzupełnienie) - sieci strukturalne - budynek istniejący (przebudowa) - Wewnętrzne instalacje elektryczne - system sygnalizacji pożaru - Wewnętrzne instalacje elektryczne - system sygnalizacji włamania i napadu oraz kontroli dostępu Załącznik nr 9 do SIWZ 1. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Branża budowlana, branża drogowa w tym: ST 0.0. - wymagania ogólne SST 1.0 - roboty rozbiórkowe SST 2.0 - roboty ziemne SST 3.0 - beton konstrukcyjny SST 3.0 - beton niekonstrukcyjny SST 4.0 - zbrojenie SST 5.0 - konstrukcje stalowe SST 6.0 - roboty murowane SST 7.0 - izolacje SST 8.0 - tynki SST 9.0 - okładziny ścienne z płytek i płyt włóknisto-cementowych SST 10 - stolarka i ślusarka SST 11.0- posadzki SST 11.1- podłoża pod posadzki SST 12.0- roboty malarskie SST 13.0- roboty z prefabrykatów gipsowych, sufity podwieszane SST 14.0- roboty pokrywcze i blacharskie SST 15.0- konstrukcje drewniane SST 16.0- wyposażenie SST 17.0- roboty nawierzchniowe SST 18.0- zieleń 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - instalacje sanitarne z przyłączami, wentylacja i klimatyzacja. 3. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - branża elektryczna. 4. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża elektryczna - sieci strukturalne. 5. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża elektryczna - systemy sygnalizacji pożaru. 6. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża elektryczna - systemy sygnalizacji włamania i napadu oraz kontrola dostępu. 7. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - przyłącze docelowe do sieci energetycznej dystrybucyjnej o napięciu znamionowym 15 kv budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie. 8. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - usunięcie kolizji linii oświetleniowej oraz energetycznej z planowana drogą dojazdową do miejsc postojowych. Załącznik nr 10 do SIWZ Przedmiary Robót w częściach Roboty budowlane (architektura + konstrukcja). Zagospodarowanie terenu (utwardzenie trenu, mała architektura, zieleń itp.). Wewnętrzna instalacja wod. - kan. i p.poż. Wewnętrzna instalacja c.o. Wewnętrzna instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Wewnętrzna instalacja elektryczna + oświetlenie zewnętrzne. Wewnętrzna instalacja elektryczna - sieci strukturalne. Wewnętrzna instalacja elektryczna - sieci strukturalne- budynek istniejący-przebudowa. Wewnętrzna instalacja elektryczna - system sygnalizacji pożaru. Wewnętrzna instalacja elektryczna - system sygnalizacji włamania i napadu oraz kontrola dostępu. Przyłącza wod. kan. Przyłącza kanalizacji deszczowej. Węzeł cieplny z przyłączem do sieci cieplnej. Przyłącze docelowe do sieci energetycznej dystrybucyjnej o napięciu znamionowym 15 kv budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Opocznie. Usunięcie kolizji linii oświetleniowej oraz energetycznej z planowana drogą dojazdową do miejsc postojowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.33.31.10 - 45.33.31.10 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.23.22.21 - Podstacje transformatorowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 32.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 300.000,00 zł brutto. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 2.1 pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział w Paradyżu Filia w Opocznie Nr 94 8973 0003 0020 0376 2910 0021 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, póź. zm.). 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpłynięcia na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1, w formie lub formach , o których mowa w pkt. 2 zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem pkt. 12. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: 12.1. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, 12.2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 12.3. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 zadań o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 PLN brutto każde odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego przetargu (tzn. realizacja obiektu użyteczności publicznej) Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na następujące stanowiska: a) kierownika budowy posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawnione do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - minimalne doświadczenie jako kierownik budowy/robót 5 lat. b) kierownika robót sanitarnych - wymagane uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimalne doświadczenie 3 lata. c) kierownika robót elektrycznych - wymagane uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - minimalne doświadczenie 3 lata. d) kierownika robót drogowych - wymagane uprawnienia do kierowania robotami drogowymi- minimalne doświadczenie 3 lata. Przez minimalne doświadczenie jako kierownik dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, rozumie się lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (kierownika lub z-cy kierownika budowy/robót zgodnie z ustawą Prawo Budowlane). Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez: a) informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę co najmniej 5.000.000,00 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 5.000.000,00 PLN. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz cenowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Informacje zawarte we wzorze umowy - wg załącznika Nr 6 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.opocznipowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Opocznie ul. Kwiatowa 1a 26-300 Opoczno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 12:30, miejsce: biuro podawcze w Starostwie Powiatowym w Opocznie ul. Kwiatowa 1a lub za pośrednictwem poczty.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.