To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-07
Miłków: Sprzątanie pomieszczeń Leśnego Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie.
Numer ogłoszenia: 31187 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7981 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Bank Genów Kostrzyca, Miłków 300, 58-535 Miłków, woj. dolnośląskie, tel. 075 7131048, 7131434, faks 075 7131754.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: LEŚNICTWO.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń Leśnego Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń Leśnego Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie. Sprzątaniu podlegają następujące rodzaje pomieszczeń: pomieszczenia biurowe,pracownie laboratoryjne oraz pomieszczenia do nich należące, sale szkoleniowo - konferencyjne,hale pozyskania i przygotowania nasion do przechowywania oraz stratyfikacji,holl, korytarze, łączniki, patio,pokoje gościnne, łazienki i sanitariaty,szatnie i pomieszczenia socjalne. Usługa sprzątania pomieszczeń obejmuje wykonywanie następujących czynności: A. Codziennie- Czyszczenie podłóg (wykładzina PCV lub dywanowa, posadzka betonowa, glazura, posadzki na bazie żywic) - mycie, odkurzanie, odkażanie w tym: mycie podłóg: wykładzina PCV 100,98 m2 - z użyciem środków bakteriobójczych w Laboratorium Produkcji Biopreparatu. Wybór bakteriobójczych środków czyszczących po stronie Zamawiającego ze względu na konieczność okresowych zmian. Zakup środków po stronie Wykonawcy,z dodatkiem niewielkiej ilości środka odkażającego (np. domestos) w pracowniach: kriokonserwacji i pokój fitotronowy - 40,25 m2 , DNA - 43,24 m2,pomieszczenia sekwenatora - 12,59 m2 , kiełkownik i pokój ocen - 60,30 m2 ;Czyszczenie mebli (również górne partie) z użyciem środków czyszczących i antystatycznych;Czyszczenie powierzchni zewnętrznych urządzeń i sprzętu biurowego oraz laboratoryjnego: telefony, wagosuszarki, suszarki, lodówki, zmywarki, urządzenia RTG, RTV i AGD, sprzęt i wyposażenie pracowni DNA, Kriogeniki i Produkcji Biopreparatu,za wyjątkiem: autoklawów, komór laminarnych, komputerów, sekwenatora;Czyszczenie parapetów; Odkurzanie na sucho urządzeń technicznych; Mycie drzwi, futryn i listew przypodłogowych z użyciem środków czyszczących; Czyszczenie włączników i gniazd elektrycznych;Opróżnianie, mycie, dezynfekcja koszy na śmieci wewnętrznych i zewnętrznych oraz koszopopielnic oraz wymiana wkładów foliowych;Czyszczenie kafli ściennych z użyciem środków czyszczących; Czyszczenie i odkażanie zlewozmywaków, umywalek i luster;Czyszczenie krzeseł, foteli, taboretów (krzesła tapicerowane, laminaty, okleina itp.);Czyszczenie blatów roboczych z użyciem środków do czyszczenia powierzchni;Czyszczenie sprzętu kuchennego (kuchenki elektryczne, mikrofalowe, lodówki, zmywarki do naczyń, zlewozmywaki, okapy nad kuchenkami) - środkami przeznaczonymi do tego celu;Czyszczenie lamp stojących; Mycie pozostawionych naczyń i sztućców; Czyszczenie oczek WC, kabin prysznicowych, wanien oraz ich odkażanie wraz z armaturą sanitarną;Czyszczenie pojemników na papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe oraz bieżące uzupełnianie pojemników wraz z zapasem; Zalewanie syfonów kratek ściekowych, zlewozmywaków i umywalek wodą oraz środkiem udrażniającym w razie potrzeby, na zgłoszenie użytkownika;Czyszczenie elementów szklanych regałów, szafek oraz drzwi;Włączanie na okres 2 godzin lamp UV po wykonaniu prac w pracowniach laboratoryjnych (Pracownia Kriokonserwacji i Pracownia Analizy DNA) po wykonaniu prac przez Wykonawcę. B. Raz w tygodniu: Czyszczenie i mycie regałów w hali łuszczarskiej;Konserwacja i froterowanie podłóg PCV;Czyszczenie powierzchni grzejników oraz ich osłon;Usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian i sufitów;Czyszczenie lamp sufitowych, ściennych, wiszących;Czyszczenie skrzynek ppoż, Sprzątanie węzła sanitarnego w garażu nr 4. C. Raz w miesiącu: Mycie okien (w razie konieczności częściej) z podziałem na trzy segmenty i etapy w cyklu miesięcznym: od 1-szego do 10-tego dnia miesiąca - administracja, od 11-szego do 20-tego dnia miesiąca - produkcja, od 21-szego do 30-tego dnia miesiąca - laboratoria i sale konferencyjne. Czyszczenie kafli i basenów patio - usuwanie chwastów nalotów zanieczyszczeń itp. - w okresie od kwietnia do listopada;Czyszczenie i mycie regałów w bibliotece, archiwum,Sprzątanie przedsionka komór chłodniczych; mycie podłóg z użyciem środka grzybobójczego o stężeniu zalecanym przez producenta środka odkażającego (np. domestos): powierzchnia pomieszczenia 56,54 m2, temperatura panująca w pomieszczeniu +3oC; Sprzątanie powierzchni magazynowych w Bloku Stratyfikatorni:powierzchnia pomieszczeń 58 m2;Sprzątanie powierzchni korytarzy w Bloku Stratyfikatorni: powierzchnia 14 m2. D. Raz w roku: Sprzątanie pomieszczeń o temperaturze -10oC:chłodni BG - powierzchnia 148,80 m2, komory chłodniczej Stratyfikatorni - powierzchnia 32,0 m2. Sprzątanie pomieszczeń o temperaturze -3oC:komora Stratyfikatorni - powierzchnia 16 m2.Czyszczenie powierzchni szklanej powyżej 3 m (holl);Polimeryzacja podłóg PCV. Mycie powierzchni szklanych w garażach - 53,12 m2. Dwa razy w roku:Czyszczenie wykładzin dywanowych na mokro z zastosowaniem środków i urządzeń do tego celu przeznaczonych, w okresie wiosennym i jesiennym; Sprzątanie chłodni BPPN, mycie podłóg z użyciem środka grzybobójczego:powierzchnia pomieszczenia 102,59 m 2, temperatura panująca w pomieszczeniu +3o C;Mycie zewnętrznych powierzchni donic i podstawek pod kwiaty.Cztery razy w roku: Sprzątanie komór Bloku Stratyfikatorni, powierzchnia 77 m2:temperatura panująca w pomieszczeniu +3o C,termin sprzątania w uzgodnieniu z Zamawiającym,jedno sprzątanie z użyciem środków bakterio i grzybobójczych, rodzaj środków chemicznych w uzgodnieniu z Zamawiającym a ich zakup po stronie Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
- ABC-Service Sp. J. R. Brząkała, R. Gawron, M. Nazaruk, Zakład Pracy Chronionej, Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90233,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83866,32
Oferta z najniższą ceną: 36900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 126677,70
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.