Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-04
Siedlce: Usługa w zakresie administrowania budynkami mieszkalnymi , konserwacji oraz utrzymania zieleni i czystości na nieruchomościach Siedleckiego TBS Sp. z o.o. położonych w Siedlcach przy ul: Unitów Podlaskich 7 i 7A, Niepodległości 10 i 10A, Romanówka 1A, Unitów Podlaskich 14, Starowiejska 60A i 60B, Daszyńskiego 6 oraz Starowiejska 60
Numer ogłoszenia: 311909 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Starowiejska 60, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 0-25 6449562, faks 0-25 6330077.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stbs.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie administrowania budynkami mieszkalnymi , konserwacji oraz utrzymania zieleni i czystości na nieruchomościach Siedleckiego TBS Sp. z o.o. położonych w Siedlcach przy ul: Unitów Podlaskich 7 i 7A, Niepodległości 10 i 10A, Romanówka 1A, Unitów Podlaskich 14, Starowiejska 60A i 60B, Daszyńskiego 6 oraz Starowiejska 60.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 13 działek gruntu o łącznej powierzchni 57,473 m2, na których znajduje się 9 budynków mieszkalnych (458 mieszkania) o łącznej powierzchni użytkowej mieszkań 21.318,74 m2, 11 lokali użytkowych i 45 garaży pod budynkami mieszkalnymi oraz 1 budynek handlowo - biurowy Siedleckiego Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z 4 lokalami użytkowymi i 1 garażem pod budynkiem, wg poniższego zestawienia ; 1. budynek mieszkalny przy ul. Unitów Podlaskich 7 obejmuje 80 mieszkań o powierzchni 3.706,48 m2 i 8 lokali użytkowych o powierzchni 431,78 m2 - zasiedlony w 1999 r. 2. budynek mieszkalny przy ul. Unitów Podlaskich 7A obejmuje 26 mieszkań o powierzchni 1.199,70 m2 i 2 garaże pod budynkiem o powierzchni 53,40 m2 - zasiedlony w 2000 r. 3. budynek przy ul. Niepodległości 10 obejmuje 61 mieszkań o powierzchni 2.614,94 m2, lokal użytkowy o powierzchni 92,80 m2 i 6 garaży pod budynkiem o powierzchni 115,80 m2 - zasiedlony w 2001 r. 4. budynek przy ul. Niepodległości 10 A obejmuje 41 mieszkań o powierzchni 1.883,29 m2, lokal użytkowy o powierzchni 92,80 m2 i 5 garaży pod budynkiem o powierzchni 80,00 m2 - zasiedlony w 2000 r. 5. budynek przy ul. Romanówka 1A obejmuje 28 mieszkań o powierzchni 1.455,23 m2 - zasiedlony w 2002 r. 6. budynek przy ul. Unitów Podlaskich 14 obejmuje 87 mieszkań o powierzchni 4.289,12 m2 i 15 garaży pod budynkiem o powierzchni 263,59 m2 - zasiedlony w 2004 r. 7. budynek przy ul. Starowiejskiej 60A obejmuje 60 mieszkań o powierzchni 3.002,63 m2 i 17 garaży pod budynkiem o powierzchni 285,92 m2 - zasiedlony w 2004 r. 8. budynek przy ul. Starowiejskiej 60B obejmuje 15 mieszkań o powierzchni 726,29m2 - zasiedlony w 2007r. 9. budynek przy ul. Daszyńskiego 6 obejmuje 60 mieszkań o powierzchni 2.441,06 m2 i 1 lokali użytkowych o powierzchni 17,88 m2 - zasiedlony w 2007r. 10. budynek handlowo - biurowy przy ul. Starowiejskiej 60 obejmuje pomieszczenia Siedleckiego Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ( parter, I piętro ) o powierzchni 249,91 m2, garaż i kotłownie gazowa o powierzchni 23,98m2,( II piętro ) 3 lokale użytkowe poddaszowe o powierzchni 105,60 m2, ( parter) 1 lokal handlowy o powierzchni 145,89 m2 - zasiedlony w 2008r. Powierzchnia działek terenu objętego administracją jest następująca: Nr 141/13 o powierzchni 5.030 m2 / Unitów Podlaskich 7 /. Nr 141/14 o powierzchni 4.940 m2 / Unitów Podlaskich 7A /. Nr 141/35 o powierzchni 215 m2 / Unitów Podlaskich 7A /. Nr 140/13 o powierzchni 2.589 m2 / Romanówka 1A /. Nr 141/3 o powierzchni 5.049 m2 / Unitów Podlaskich 14 /. Nr 14 i 18/3 o powierzchni 1.670 m2 / Starowiejska 60 - biuro /. Nr 140/1 i 140/2 o powierzchni 4.693 m2 / Starowiejska 60A i 60B /. Nr 6/5 o powierzchni 6.060 m2 / Kraszewskiego /. Nr 3/4 o powierzchni 3.029 m2 / Daszyńskiego 6 /. Nr 25/1 o powierzchni 2.270 m2 / Gospodarcza 10 /. Nr 19/22 o powierzchni 4.807 m2 / Gospodarcza 12 /. Nr 19/2 o powierzchni 13.758 m2 / Gospodarcza 17 /. Nr 19/5 o powierzchni 3.363 m2 / Gospodarcza 15 /..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.12.30.00 - Administrowanie osiedlami mieszkalnymi 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na podstawie oświadczeń złożonych w Formularzu Ofertowym oraz dokumentu określonego w rozdz. VII pkt.1 (Dokument nr 1 ) określi czy wykonawca wypełnia wymogi rozdz. VI.pkt.1.a
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na podstawie oświadczeń złożonych w Formularzu Ofertowym oraz dokumentów określonych w rozdz. VII pkt.1 (Dokument nr 4, 5, 6, 7 ) określi czy wykonawca wypełnia wymogi rozdz. VI pkt.1.b,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na podstawie oświadczeń złożonych w Formularzu Ofertowym oraz dokumentów określonych w rozdz. VII pkt.1 (Dokument nr 4, 5, 6, 7 ) określi czy wykonawca wypełnia wymogi rozdz. VI pkt.1.b,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na podstawie oświadczeń złożonych w Formularzu Ofertowym oraz dokumentów określonych w rozdz. VII pkt.1 (Dokument nr 4, 5, 6, 7 ) określi czy wykonawca wypełnia wymogi rozdz. VI pkt.1.b,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na podstawie oświadczenia złożonego w Formularzu Ofertowym oraz dokumentów określonych w rozdz. VII pkt. 1 (Dokument nr 2 , 3 , 7, 8 ) określi czy wykonawca wypełnia wymogi rozdz. VI pkt.1.c,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Parafowany ( na każdej stronie ) wzór umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stbs.siedlce.pl/przetargi.phtml
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Starowiejska 60, 08-110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 10:00, miejsce: ul. Starowiejska 60, 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- USŁUGA WDROŻENIA I PROW. PROG. ZABEZP. I ZWALCZ. SZKOD. OPARTEGO NA ZAŁOŻENIACH SYSTEMU HACCAP, USŁUG DERATYZACJI, DEZYNSEKCJI I DEZYNFEKCJI NA TEREN. ADM. PRZEZ 28 WOG W SIEDLCACH W LAT. 2025-2026
- Dostawa chłodni kontenerowej dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siedlcach
- Dostawa komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto Siedlce, uczestniczących w "Programie Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół" w roku 2024
- Dostawa paliw ciekłych dla pojazdów i maszyn Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Siedlcach
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2025 roku
- Sprzątanie obiektów Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu.
- Świadczenie usługi całodobowego pogotowia awaryjnego w zasobie mieszkaniowym stanowiącym własność Nieruchomości - Brzeziny Sp. z o. o. w Piekarach Śląskich na 2025 r.
- Wykonanie usług utrzymania czystości i porządku wewnątrz budynków oraz terenów zewnętrznych zarządzanych przez Nieruchomości - Brzeziny Sp. z o. o. w Piekarach Śląskich na 2025 r.
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.