Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-14
Warszawa: Sprawowanie nadzorów inwestorskich na terenie placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 31193 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, fax 022 5048592.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzorów inwestorskich na terenie placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy w 2008 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Sprawowanie nadzorów inwestorskich we wszystkich branżach (budowlanej o specjalności konstrukcyjno - budowlanej i drogowej, elektrycznej, ogrodniczej, sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych) przy realizacji prac remontowych w roku 2008 na terenie placówek oświatowych Dzielnicy Wola. 1.Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru udział w przeglądach technicznych obiektów udział w wyznaczonym przez Zamawiającego komisjach typowania robót oraz spisywanie protokółów typowania robót obecność na budowie minimum dwa razy w tygodniu (obecność potwierdzona w sekretariacie lub u Dyrektora placówki) Inspektorzy branżyści po każdej bytności na budowie przekazują Inwestorowi sprawozdanie z przebiegu realizacji prac remontowych obecność na budowie na każde wezwanie inwestora lub wykonawcy robót w ciągu 24 godzin od powiadomienia go o konieczności spotkania prowadzenie narad koordynacyjnych, sporządzanie z nich protokółów i przekazywanie ich inwestorowi do zaakceptowania udział w komisjach wprowadzenia i odbioru robót powoływanych przez Zamawiającego oraz spisywanie protokołów weryfikacja kosztorysów inwestorskich w terminie 3 dni od dnia pobrania z siedziby Zamawiającego. Odbiór dokumentów od Zamawiającego w terminie 24 godzin od powiadomienia (telefon lub fax) weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej w terminie 7 dni od dnia pobrania z siedziby Zamawiającego. Odbiór dokumentów od Zamawiającego w terminie 24 godzin od powiadomienia (telefon lub fax) sprawdzanie książki obmiarów robót, kosztorysów powykonawczych po zakończenie zadania czynność nadzoru prowadzona będzie do czasu spisania protokółu pogwarancyjnego, wynikającego z umowy z wykonawcą robót oraz usunięcia przez wykonawcę usterek w okresie gwarancji w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych sporządzenie protokółów konieczności ( z udziałem Zleceniodawcy) oraz sprawdzenie kosztorysów na powyższe roboty przestrzeganie postanowień zawartych w umowie pomiędzy inwestorem i wykonawcą zabezpieczenie we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich katalogów, sprzętu niezbędnego do prawidłowej realizacji oraz nadzoru nad robotami rozliczenie robót max 14 dni od daty przekazania dokumentów przez Wykonawcę. Dokumenty rozliczeniowe Wykonawca składa do Zamawiającego, a ten przekazuje je do Inspektora Nadzoru. weryfikacja dokumentacji projektowej wraz z kosztorysami inwestorskimi 2 Wymagania dotyczące Wykonawcy Osoby zatrudnione przez Wykonawcę przy realizacji zadania muszą posiadać uprawnienia branżowe i posiadać zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi zatrudniać inspektorów nadzoru w danej branży. Przy realizacji zadań remontowych na terenie placówek oświatowych Zamawiający przewiduje minimum 2 inspektorów Nadzoru branży budowlanej o specjalności konstrukcyjno - budowlanej i branży elektrycznej, po jednym inspektorze branży (drogowej, ogrodniczej, sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych) oraz conajmniej po jednym inspektorze z praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 (Dz. U. nr 150 poz. 1579). Inwestor wskazuje osoby nadzorujące dane zadanie remontowe. Inwestor przewiduje nadzór nad wentylacją nieskomplikowaną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełnić warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 200r. Nr 223 poz. 1655). 2.Wykonawca powinien dysponować kadrą techniczną posiadającą niezbędne uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz kadry technicznej posiadającej niezbędne uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień i zaświadczeń z Izby Inżynierów Budownictwa, minimum 2 inspektorów Nadzoru branży budowlanej o specjalności konstrukcyjno - budowlanej i branży elektrycznej, po jednym inspektorze branży (drogowej, ogrodniczej, sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych) oraz conajmniej po jednym inspektorze z praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 (Dz. U. nr 150 poz. 1579). Do oferty należy dołączyć oświadczenie inspektora nadzoru, że odbył conajmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl/index.php?go=4&show=przetargi/info.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Opracowanie dokumentacji na rozbudowę ul. Załęskiej od ul. Rzecha do końca Zakładu Karnego z niezbędną infrastrukturą, uzyskaniem decyzji ZRID, pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Roboty w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach, Rejon w Zabrzu
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej realizowanej w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- 2- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnych w inst. gazową wraz z inst. w częściach wspólnych, wewn. instalacją w lok. na potrzeby CO, CW oraz innych dla 4 nieruchomości
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.