eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Kompleksowa organizacja i realizacja imprez integracyjnych IX Powiatowy Dzień Osób Niepełnosprawnych oraz zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-23

Nowy Dwór Mazowiecki: Kompleksowa organizacja i realizacja imprez integracyjnych : IX Powiatowy Dzień Osób Niepełnosprawnych oraz zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 311960 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 285562 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul.Paderewskiego 1b, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 32 40, faks 22 765 32 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa organizacja i realizacja imprez integracyjnych : IX Powiatowy Dzień Osób Niepełnosprawnych oraz zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I Organizacja i realizacja IX Powiatowego Dnia Osób Niepełnosprawnych Ogólna ilość osób: ok. 450 osób. Termin realizacji: 8 września 2012 ( impreza jednodniowa), Czas realizacji: od godzin 12.00 do godziny17.00, Miejsce realizacji: Teren Szkoły w Małocicach, gmina Czosnów. Teren zapewni Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest do: Zapewnienia jednej osoby prowadzącej imprezę ( konferansjer). Program przebiegu poszczególnych punków imprez będzie ustalony najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem imprezy. Zapewnienia 6 konkurencji sportowych dostosowanych do osób niepełnosprawnych ( dzieci i dorosłych). Konkurencje te mają być dostępnie nieodpłatnie w przedziale czasowym od godz. 12.00 do godz. 17.00 . Do przeprowadzenia konkurencji należy uwzględnić niezbędny sprzęt oraz obsługę. Zapewnienia takich urządzeń jak: Zjeżdżalnia dmuchana - 1 szt. Kula Zorbing na trawie - 1 szt. Stanowiska strzeleckie - 3 szt. Urządzenia muszą być dostępne od godzin 12.00 do godziny 17.00 nieodpłatnie. Do w/w urządzeń należy zapewnić obsługę techniczną na czas trwania imprezy. Wykonawca musi posiadać odpowiednie pozwolenia, atesty i ubezpieczenie. Zamawiający zapewni dostęp do prądu. Zapewnienia zespołu muzyczno -wokalnego, składającego się od 2 do 4 osób, Gatunek muzyczny disco -polo Zespół wykona 1 godzinny ( 60 min) występ muzyczny. Miejsce występu sala gimnastyczna szkoły w Małocicach gmina Czosnów. Zamawiający zapewni nagłośnienie. Zapewnienie grilla (niezbędny sprzęt), obsługi do grilla i podawania grochówki. Wykonawca zapewni w ramach gastronomii (grill, grochówka) : Kiełbaski 450 szt. Grochówka 250 ml x 450 szt. Pieczywo: bułki kajzerki - 450 szt. Ketchup łagodny - 4l. , Musztarda łagodna - 3l Napoje : 200 szt. soków owocowych w kartoników ze słomką , pojem. 0.2 l., 50 szt. butelek wody gazowanej, pojem. - 0,5 l, 50 szt. butelek wody niegazowanej, pojem. - 0,5 l, 150 szt. .butelek gazowanego napoju słodkiego lub owocowego, pojem. 0,5 l. Zastawa jednorazowa odpowiednio do wydawanych porcji ( talerzyk, talerzyk głęboki, widelec, nóż, łyżka, kubeczki do napoi). CZĘŚĆ II Organizacja i realizacja zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych. Ogólna ilość osób: ok. 200 osób, w tym 100 dzieci Termin realizacji: 22 września 2012 ( impreza jednodniowa) Czas realizacji: od godzin 12.00 do godziny 18.00 Miejsce realizacji: Zapewni Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do: Zapewnienia miejsca realizacji imprezy znajdującego się nie dalej niż 30 km ( w jedną stronę) od Nowego Dworu Mazowieckiego. Teren musi być dostosowany do zajęć rekreacyjnych (teren zielony) jak również w przypadku niepogody (deszcz itp.) zapewnienie zadaszonego pomieszczenia (budynek). Na terenie imprezy musi być zapewniony dostępu do WC oraz bieżącej wody. Teren imprezy powinien być zamknięty. Wykonawca wskaże miejsce realizacji w formularzu ofertowym. Zapewnienie dwóch autokarów w przypadku, gdy miejsce realizacji imprezy będzie odbywać się poza miastem Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie ( każdy autokar 50 osobowy ) oraz kierowców, którzy przewiozą osoby spod siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Mazowieckim do miejsca realizacji imprezy oraz zapewnią powrót z miejsca realizacji imprezy pod siedzibę Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Mazowieckim Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnienie przewoźników posiadających wszelkie zezwolenia i licencje. Zamawiający przewiduje możliwość sprawdzenia pojazdu przez odpowiednie służby pod względem jego stanu technicznego. W sytuacji awarii bądź stwierdzenia przez odpowiednie służby niemożności poruszania się pojazdem. Wykonawca zapewni zastępczy autokar. Wyjazd spod siedziby PCPR przewidziany jest o godz.11.30. powrót 18.00. Zapewnienie ubezpieczenia NNW na czas przewozu osób. Wykonawca przedstawi ubezpieczenie najpóźniej na 3 dni przed realizacją zamówienia. Zapewnienia jednej osoby prowadzącej imprezę ( konferansjer). Program przebiegu poszczególnych punków imprez będzie ustalony najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem imprezy. Zapewnienie 10 konkurencji sportowych w przedziale wiekowym 1-6, 7-13, 14-18 lat. 1 grę terenową dla rodzin zastępczych wraz z podopiecznymi (dla chętnych). Konkurencje mają być dostępne nieodpłatnie w przedziale czasowym od godz. 12.00 do godz. 17.30 . Do przeprowadzenia konkurencji należy uwzględnić niezbędny sprzęty oraz obsługę. pokazu baniek mydlanych ( dużych). Zapewnienia takich urządzeń jak: Basen z piłeczkami - 1 szt. Zjeżdżalnia dmuchana - 1 szt. Kula Zorbing na trawie - 1 szt. Stanowiska strzeleckie - 2 szt. Urządzenia muszą być dostępne od godzin 12.00 do godziny 18.00 nieodpłatnie. Do w/w urządzeń należy zapewnić obsługę techniczną na czas trwania imprezy. Wykonawca musi posiadać odpowiednie pozwolenia, atesty i ubezpieczenie. Zapewnia nagłośnienia podczas trwania imprezy oraz dostępu do prądu. Zapewnienia oprawy muzycznej puszczanej w tle podczas trwania imprezy. Zapewnia grilla ( niezbędny sprzęt) oraz obsługę do grilla. Zapewnienia w ramach gastronomii (grill) : Hamburgerów ( z bułką) - 200 szt. Kiełbaski 200 szt. Pieczywa bułki kajzerki 250 szt. Ketchup łagodny 4l , Musztarda łagodna 3l Napoi 50 sztuk butelek wody gazowanej pojem. 0,5 l 50 sztuk butelek wody niegazowanej pojem. 0,5 l 100 sztuk kartoników ze słomką soków owocowych pojem. 0,2 l 100 sztuk butelek napoju gazowanego o smaku coli pojem. 0,5 l. Zastawy jednorazowej odpowiednio do ilości wydawanych porcji ( talerzyków, sztućców, kubeczków do napoi). Zapewnienie kompleksowego sprzątania po zakończeniu imprezy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn Czas na aktywność współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Organizacja i realizacja IX Powiatowego Dnia Osób Niepełnosprawnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hard -Team, Mała Wieś 14 C, 05-155 Leoncin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16952,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61135,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Organizacja i realizacja zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hard -Team, Mała Wieś 14 C, 05-155 Leoncin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13821,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49704,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.