eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćOpracowanie projektu budowlano - wykonawczego pn. Modernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 7 w Zamościu dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 7 i Gimnazjum Nr 1 w Zamościu przy ul. Sienkiewicza 5.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-13

Zamość: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego pn. Modernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 7 w Zamościu dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 7 i Gimnazjum Nr 1 w Zamościu przy ul. Sienkiewicza 5.
Numer ogłoszenia: 311969 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego pn. Modernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 7 w Zamościu dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 7 i Gimnazjum Nr 1 w Zamościu przy ul. Sienkiewicza 5..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest na opracowanie projektu budowlano - wykonawczego pn. Modernizacja obiektu Szkoły Podstawowej Nr 7 w Zamościu dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 7 i Gimnazjum Nr 1 w Zamościu przy ul. Sienkiewicza 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych . Projekt należy opracować w branżach: - architektonicznej, - instalacji wod - kan, - centralnego ogrzewania, - gazowej. - elektrycznej, - komputerowej, - telefonicznej, - antywłamaniowej, - p. poż. -Wszystkie projekty należy opracować w 5 -ciu egz, kosztorys inwestorski w 1 - egz, przedmiary robót w 5 - ciu egz, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w - 5 - ciu egz, oraz kompletnego opracowania na płycie CD w formacie PDF w - 1 egz. Przy opracowaniu projektu budowlano - wykonawczego należy dokonać wizji lokalnej na obiekcie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5400 zł .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Oferent, który: - dysponuje projektantami wszystkich branż niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. - posiada niezbędne doświadczenie przy projektowaniu obiektów podobnych do przedmiotu zamówienia. - Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm , zdolnym do wykonania prac projektowych określonych w SIWZ - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 1 projekt podobny do przedmiotu zamówienia tj: projekt budowlano - wykonawczy, w tym1 zrealizowany projekt budowlano - wykonawczy jako obiekt oświatowy. - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp, - spełnia wymogi określone w artykule 22 ust.1 ustawy Pzp, - wniesienie wadium przetargowego w wysokości 5.400,00- zł określonej w pkt 8 siwz, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na rzecz Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, - Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferent musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymagane w w pkt 6 siwz na podstawie których zostanie dokonana ocena ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1.Formularz ofertowy. 2.Wniesienie wymaganego wadium w/g pkt.8 zgodnie z art 45 ust.6 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Banku PKO BP S.A. O/Zamość Nr 74 1020 5356 0000 1102 0007 7768. Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie. 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6-miesięcy przed terminem składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS) potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie -dotyczy spółki cywilnej. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć list intencyjny wspólników składających ofertę wspólnie oraz ustanowienie przez te firmy wspólnego pełnomocnika. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 projekt podobny do przedmiotu zamówienia tj: projekt budowlano - wykonawcze, w tym 1 zrealizowany projekt budowlano - wykonawczy jako obiekt oświatowy. 9.Wykaz projektantów poszczególnych branż wraz z odpisem uprawnień projektowych oraz świadectwem przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 10.Oświadczenia, ze oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 11.Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi na podstawie art 22 ust. 1 Pzp, W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy wymagane w pkt. 10 i dokumenty wymienione w pkt. 3-6 niniejszego działu winien złożyć każdy oferent. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części mogą być złożone wspólnie przez oferentów. Oświadczenie z art. 22 ust.1 wymagane w pkt. 11 może być składane wspólnie przez oferentów lub przez każdego z nich oddzielnie Dokumenty ofertowe powinny być ułożone i ponumerowane chronologicznie wg punktów 1-11 w pkt 6 siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można także uzyskać w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miasta Zamość Wydział Rozwoju Gospodarczego, 22-400 Zamość ul. Pereca 12 ( I - piętro )..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość pokój nr 7(sekretariat Prezydenta).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.