Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Strachówka: Dostawa używanego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem uterenowionym 4x4 dla OSP w Strachówce.
Numer ogłoszenia: 311986 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Strachówka , ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka, woj. mazowieckie, tel. 025 675-90-46, faks 025 675-90-46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstrachowka.bip.org.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem uterenowionym 4x4 dla OSP w Strachówce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem uteronowionym 4x4 dla OSP Strachówka o parametrach określonych w SWIZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje z należytą starannością minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia ( tj. dostawy samochodów pożarniczych ) , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest co najmniej 2 dostawy o wartości min. 90 000,00 zł brutto każda oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4. Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie: 1) złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ), 2) dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - - metodą: -spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 3 do SIWZ. 4 Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( tj. dostawy samochodów pożarniczych ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców . Wymagane jest wykazanie co najmniej 2 dostaw o wartości min. 90 000,00 zł brutto - Załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5. Oświadczenie pisemne, że wykonawca nie będzie występował do zamawiającego o udzielenie zaliczek - załącznik Nr 5 do SIWZ 6. Podpisany projekt umowy ( każda strona projektu umowy winna posiadać parafkę oferenta)- załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to : - zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 5.1 SWIZ, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem terminu składania ofert . 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.5. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty wymienione w punkcie 5.1 , 5.2 , 5.3 SWIZ muszą być złożone przez każdego z wykonawców. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA a) - oferowana dostawa musi być zgodna z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w pkt. 2.1) specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) - Wykonawca udziela 6 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia c) Wykonawca gwarantuje realizację dostawy w terminie : do 10.X.2009r. Ocena spełniania warunków przedmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków metodą : spełnia/ nie spełnia . FORMA DOKUMENTÓW a ) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą -ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM - i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisem i imienną pieczęcią. b ) Wszystkie podpisy złożone w ofercie winny być opatrzone pieczęcią imienną osoby składającej podpis - celem ich identyfikacji. c ) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. d ) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugstrachowka.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strachówce ul. Norwida 6 05-282 Strachówka pokój nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Strachówce ul. Norwida 6 05-282 Strachówka pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwijanie systemów ratownictwa dla jednostek OSP w KSRG w Gminie Wiśniowa
- Dostawa samochodu specjalnego pożarniczego z napędem 4x4 z przeznaczeniem dla OSP Gródek
- Zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP Zawadka Osiecka
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Miłosławiu
- Zakup używanego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP w Lalinach
- DOSTAWA 11 SZT. SAMOCHODÓW RATOWNICZO- GAŚNICZYCH I SPECJALNYCH.
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.