Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Dobrcz: Budowa świetlicy w Zalesiu wraz z wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 312082 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrcz , ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3648010, faks 052 3648032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy w Zalesiu wraz z wyposażeniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy w Zalesiu wraz z wyposażeniem. Projektowany budynek świetlicy zlokalizowany jest na działce Nr 24/1. Planuje się budowę budynku parterowego wolnostojącego w kształcie litery L z dachem dwuspadowym. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, sporządzone w oparciu o wyżej wymienioną dokumentację. Wyposażenie pomieszczeń świetlicy obejmuje: 1. meble kuchenne (szafka pod zlewozmywak i szafka wisząc na suszarkę, 2 szt. Szafki stojące i wiszące 80 cm, szafka stojąca i wisząca 60 cm) komplet 1 2. regały szt 2 3. lodówka szt 1 4. kuchenka gazowa z elektrycznym piekarnikiem szt 1 5. czajnik elektryczny szt 1 6. stoliki 4 osobowe 120 cm x 80 szt 5 7. krzesła świetlicowe szt 20 8. biurka komputerowe szt 3 9. krzesła komputerowe szt 3 10. zestawy komputerowe ( w tym monitor, stacja robocza z oprogramowaniem , klawiatura, myszka) szt 3 11. kuchenka mikrofalowa szt 1 Zamawiający informuje, że złożył wniosek o dofinansowanie budowy świetlicy z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich (Odnowa i rozwój wsi). Zamawiający wymaga aby Wykonawca umieścił tablice informacyjną o budowie z informacją o dofinansowaniu z PROW wraz z logotypem Unii Europejskiej i PROW oraz po zakończeniu budowy umieścił tablicę pamiątkową o dofinansowaniu inwestycji z PROW na lata 2007 - 2013. Treść tablicy pamiątkowej zostanie uzgodniona z Zamawiającym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 54.11.12.91 - 54.11.12.91 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 10.000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 1. wykażą, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonali (rozpoczęli i zakończyli) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie obiektów kubaturowych typu świetlice, przedszkola, szkoły, szpitale, budynki biurowe, budynki zbiorowego zamieszkania, a wartość brutto zrealizowanej inwestycji odpowiadała swoim rodzajem i wartością robót przedmiot zamówienia, 2. udokumentują posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej gwarantującej wykonanie zamówienia - co najmniej w wysokości 80% oferowanej przez Wykonawcę wartości zamówienia brutto, 3. dysponują lub będą dysponować wykwalifikowanymi osobami do zatrudnienia na stanowisku kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w branży budowlanej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunku udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca do oferty sporządzonej z wykorzystaniem załączonego wzoru formularza ofertowy składa następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy - wg Wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, d) wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach robót budowlanych - załącznik nr 3, e) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wykazanych w zał. Nr 3, f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4, g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt f) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h) dokumenty potwierdzające, że osoby wykazane w zał. nr 4 posiadają wymagane uprawnienia, i) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, zobowiązany jest wskazać tą część zamówienia. a) dokument wskazujący części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcy - zał. Nr 5. 3. Wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedłożenia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożone przez Wykonawcę kopie są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich autentyczności (dokumenty składające się z kilku stron, poświadczyć na każdej ze stron)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrcz.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobrcz, ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz, pokój nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dobrcz, ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz, pokój nr 14 (sekretariat), pierwsze piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie Odnowa i rozwój wsi..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Remont sanitariatu w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.