Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Warszawa: Dostawa produktów rolnictwa i ogrodnictwa (miód naturalny i jaja spożywcze)
Numer ogłoszenia: 312098 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3090 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, faks 022 6815093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.9rbm.rembertow.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa - podsektor rządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów rolnictwa i ogrodnictwa (miód naturalny i jaja spożywcze).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów rolnictwa i ogrodnictwa (miód naturalny i jaja spożywcze w ilościach: miód pszczeli (naturalny) jednoporcjowy 828 kg jaja świeże spożywcze 269240.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 03.14.21.00 - Miód naturalny 03.14.25.00 - Jaja .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 2 100,00 PLN (słownie: dwa tysiące sto złotych), w tym na: zadanie 1 - 350,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych); zadanie 2 - 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych); zadanie 3 - 550,00 PLN (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych). zadanie 4 - 600,00 PLN (słownie sześćset złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. ZGODNIE Z ART. 22 USTAWY, O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY: 6.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 6.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2. SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 6.2.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli: 6.2.1.1. prowadzi działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia co jest odzwierciedlone określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 6.2.1.2. posiada aktualną decyzję o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz. 1225 - wydaną przez właściwy organ urzędowej kontroli żywności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.2.1.3. posiada zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.2.2. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 14 000,00 zł; na zadanie 2 - 24 000,00 zł; na zadanie 3 - 22 900,00 zł; na zadanie 4 - 24 000,00 zł. 6.2.3. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli posiada zdolność kredytową lub środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości nie mniejszej niż: na zadanie 1 - 14 000,00 zł; na zadanie 2 - 24 000,00 zł; na zadanie 3 - 22 900,00 zł; na zadanie 4 - 24 000,00 zł. 6.2.4. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, jeżeli: 6.2.4.1. Wykonawca, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.2.4.2. Wykonawca (o którym mowa w art. 24 ust 1 pkt 4-8), nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6.2.4.3. Wykonawca (podmiot zbiorowy), wobec którego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 6.3. Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 6.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne. 6.4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za?mó?wie?nia. (art.23 ustawy). 6.4.2.Wykonawcy usta?nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.4.3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w punktach 6.1.1 - 6.1.3 - zostaną spełnione, jeżeli spełniają je Wykonawcy wspólnie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych: 7.1. Oświadczenia: 7.1.1 - o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 7.2. Dokumentów : 7.2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 7.2.1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.2.1.2. aktualnej decyzji administracyjnej wydanej przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz. 1225 oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego - Dz. U. z 2006r. Nr 17 poz. 127 z poź. zm.) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.2.1.3. potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy - art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7.2.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 7.2.2.1 wykazu, potwierdzającego, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością (wskazaną przez Zamawiającego w pkt. 6.2.2) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - np. referencje. 7.2.3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 7.2.3.1. informacji, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, (w wysokości wskazanej przez Zamawiającego w pkt 6.2.3.1), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 7.2.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 7.2.4.1. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia o uzyskaniu przez Wykonawcę zwolnieniu, przewidzianego prawem, odroczeniu lub rozłożeniu na raty, zaległych płatności, lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.2.4.2. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.2.4.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.2.4.4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr - 1 do SIWZ), Zamawiający żąda: 7.3.1. załączenia do oferty zaświadczenia, w formie świadectwa jakości handlowej, wydanego przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, że oferowane produkty odpowiadają normom określonym przez Zamawiającego. Za podmiot uprawniony do kontroli jakości uznaje się organ Państwowej Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno Spożywczych; 7.3.2. protokołu z kontroli sanitarnej właściwego organu urzędowej kontroli w zakresie bezpieczeństwa żywności o prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt. 1 litera c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz. 1225.) - wystawiony nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.4. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.5. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 7.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego, poświadczone przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9rbm.rembertow.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110, budynek nr 1 pokój nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 04-470 Warszawa, ul. Marsa 110, kancelaria jawna, budynek nr 3 pokój nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa miodu naturalnego do: JW. 3791 CIECHANÓW, JW. 5699 PRZASNYSZ, JW. 4198 WARSZAWA*, JW. 2367 SOCHACZEW, JW. 1560 WARSZAWA , JW. 1037 KSIĄŻENICE , JW, 2361 OLSZEWNICA STARA, JW. 2370 BORZĘCIN, JW. 1511 ŁOMŻA, JW. 1237 LEGIONOWO, JW. 2474 BIAŁOBRZEGI, JW. 3470 KOMOROWO, CSŁiI ZEGRZE, JW. 1230 WESOŁA, JW. 2523 SIEDLCE, JW. 1131 MIŃSK MAZOWIECKI * JW. 4198 Warszawa dostawa do magazynu przy ul. Żwirki i Wigury 1C i Kajakowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa miodu naturalnego w ilości:828 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2, 03.14.21.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa jaja spożywczych do:JW. 3791 CIECHANÓW, JW. 5699 PRZASNYSZ, JW. 4198 WARSZAWA*, JW. 2367 SOCHACZEW, JW. 2361 OLSZEWNICA STARA, JW. 2370 BORZĘCIN, JW. 2189 KAZUŃ NOWY, JW. 1560 WARSZAWA , JW. 1037 KSIĄŻENICE * JW. 4198 Warszawa dostawa do magazynu przy ul. Żwirki i Wigury 1C i Kajakowej 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa jaj spożywczych w ilościach 91240 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa jaj spożywczych do: JW. 1237 LEGIONOWO, JW. 1511 ŁOMŻA, JW. 2474 BIAŁOBRZEGI, CSŁiI ZEGRZE, JW. 3470 KOMOROWO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa jaj spożywczych w ilościach: 86900 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa jaj spożywczych do: BATALION ZABEZPIECZENIA WARSZAWA, JW. 1230 WESOŁA, JW. 2523 SIEDLCE, JW. 3090 WARSZAWA, JW. 3411 GRÓJEC, JW. 3411 LIDZBARK WARMIŃSKI, JW.1131 MIŃSK MAZOWIECKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa jaj spożywczych w ilościach: 91100 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu na 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do żywienia dzieci w stołówce szkolnej w roku 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SZEWCACH
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na 2025 rok dla Szkoły Podstawowej nr 17 im. Hetmana Stefana Czarnieckiego w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby ZPEWiR w Stemplewie w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. ks. Kazimierza Aleksandra Hamerszmita w Suwałkach w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.