eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraRemont ulicy Kruczej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-23

Zielona Góra: Remont ulicy Kruczej
Numer ogłoszenia: 312112 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260252 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Kruczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. W ramach remontu ulicy Kruczej wykonane zostaną następujące roboty: 3.1.1. Rozbiórka istniejącej nawierzchni z destruktu: - rozebranie nawierzchni z destruktu o gr. warstwy 6 cm z wywiezieniem materiału na odległość 5 km wraz z utylizacją - 25,20 m3; 3.1.2. Rozbiórka istniejących krawężników i elementów drogowych betonowych: - rozebranie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm, ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odległość do 5 km wraz z utylizacją - 85,41 m; - rozebranie ław podkrawężnikowych, ław fundamentowych itp. z wywiezieniem materiału z rozbiórki na odległość do 5 km wraz z utylizacją - 5,77 m3 3.1.3. Regulacja wysokościowa studzienek istniejącej infrastruktury: - regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych - 2,00 szt.; - regulacja pionowa studzienek rewizyjnych - 7,00 szt.; - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 10 szt. 3.1.4. Ustawienie nowych krawężników betonowych: - ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 - 20, 00 m; - ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x22 cm (najazdowych) wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C12/15 - 347,00 m. 3.1.5. Wykonanie nawierzchni drogi i zjazdów z kostki betonowej: - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-wapiennej, spoiny wypełnione piaskiem (droga) - 557,45 m2 ; - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem (zjazdy) - 9,65 m2 3.1.6. Roboty dodatkowe: - wykonanie pomiarów geodezyjnych w trakcie wykonania inwestycji - 1; - wykonanie badań geologicznych w trakcie wykonania inwestycji - 1; - wykonanie geodezyjnej mapy powykonawczej - 0,16195 km - 2 egz. 3.2. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: - organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; - pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; - wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej (2 egz.); - ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; - zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; - zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; - po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; - wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robot wraz ze wskazaniami objazdów i zapewnieniem dojazdu do istniejących posesji wraz z ewentualną budową tymczasowych odcinków dróg objazdowych wynikającej z przyjętej technologii robót. Organizację ruchu należy uzgodnić z właściwymi jednostkami; - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób oraz badań; - gruz, ławy podkrawężnikowe, destrukt z terenu rozbiórki zostaną wywiezione przez Wykonawcę i zutylizowane. W wycenie należy ująć załadunek, transport na odległość do 5 km i rozładunek materiału z rozbiórki. 3.3. Załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiary robót są uzupełnieniem dokumentacji projektowej i stanowią jedynie dokument pomocniczy. W celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z wykonawców zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z dokumentacją projektową oraz zapisami SIWZ. 3.4. Zamawiający dopuszcza użycie wyrobów o równoważnych parametrach w stosunku do wyrobów określonych w przedmiocie zamówienia z nazwy lub pochodzenia, spełniających wymagania określone przez Zamawiającego. Wyrób równoważny Zamawiający uzna za taki sam, który będzie miał cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne nie gorsze, to znaczy identyczne lub wyższe od wyrobów i urządzeń wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia z nazwy lub pochodzenia. Wykonawca winien udokumentować po podpisaniu umowy przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych równoważność proponowanych do zastosowania wyrobów równoważnych poprzez przedstawienie (w języku polskim) ich: charakterystyk, danych technicznych, parametrów, kart katalogowych, certyfikatów, aprobat technicznych i składu materiałów. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i STWIOR będącej załącznikiem nr 9 do SIWZ. 3.6. Realizacja robót wg zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji inwestycji opracowanego przez Wykonawcę, złożonego Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 3.7. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres 5 lat i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo - Budowlane GRAN-BUD Izabela Krępa, Czeremchowa 1, 66-006 Ochla, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115419,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 90000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 111778,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.