eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańObsługi portierni nr 1 i 2, centrali telefonicznej, monitorów telewizji przemysłowej, prowadzenie recepcji pokoi gościnnych oraz ochrona obiektów i mienia Instytutu i innych podmiotów, działających na terenie PIMR.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-23

Ogłoszenie nr 31211 - 2017 z dnia 2017-02-23 r.

Poznań: Obsługi portierni nr 1 i 2, centrali telefonicznej, monitorów telewizji przemysłowej, prowadzenie recepcji pokoi gościnnych oraz ochrona obiektów i mienia Instytutu i innych podmiotów, działających na terenie PIMR.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 364961-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przemysłowy Instytut Maszyn Rolniczych, krajowy numer identyfikacyjny 3361400000, ul. ul. Starołęcka  31, 60963   Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 618 712 200, faks 618 793 262, e-mail ujma@pimr.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytut badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługi portierni nr 1 i 2, centrali telefonicznej, monitorów telewizji przemysłowej, prowadzenie recepcji pokoi gościnnych oraz ochrona obiektów i mienia Instytutu i innych podmiotów, działających na terenie PIMR.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W zakresie "Obsługa portierni nr 1, centrali telefonicznej i recepcji pokoi gościnnych", zamówienie obejmuje: -pełnienie dyżurów na portierni, -kontrola ruchu osobowego i towarowego na wjeździe i wyjeździe do Instytutu, -udzielanie informacji o podmiotach funkcjonujących na terenie PIMR, -monitorowanie terenu za pośrednictwem telewizji przemysłowej, -przyjmowanie i łączenie telefonów, -prowadzenie recepcji pokoi gościnnych, Pełnienie dyżurów na portierni odbywać będzie się całodobowo. Dyżury pełnione będą przez jedną osobę. W zakresie "Obsługa portierni nr 2, zamówienie obejmuje: - pełnienie dyżurów na portierni, -kontrola ruchu osobowego i towarowego na wjeździe i wyjeździe do Instytutu, -udzielanie informacji o podmiotach funkcjonujących na terenie PIMR, Pełnienie dyżurów na portierni nr 2, odbywać będzie się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 15.00. Dyżury pełnione będą przez jedną osobę. "Ochrona obiektów i mienia Instytutu i innych podmiotów działających na terenie PIMR". Zamówienie obejmuje: -wykonywanie czynności ochrony, polegających na ciągłym patrolowaniu terenu Zamawiającego codziennie od godziny 15.00 - 7.00 a w niedzielę i święta czynności patrolowania wykonywane będą całodobowo. Czynności realizowane będą przez 1 pracownika ochrony, -pracownicy ochrony winni być umundurowani i wyposażeni w odpowiedni sprzęt obronny oraz telefon, -czynności ochrony wykonywane winny być z psem obronnym z wyszkoleniem minimum IPO2, potwierdzonym przez Związek Kynologiczny w Polsce /ZKwP/, -Wykonawca musi dysponować grupą interwencyjną na potrzeby niniejszego zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV: 79714000-2, 79992000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT881280.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
STOP OCHRONA Sp. z o.o.,  ,  ul. Starołęcka nr 31,  61-361,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.