Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Kraków: Dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 312120 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków , ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4231565, faks 012 4231076, 4231565.
- Adres strony internetowej zamawiającego: onkologia.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sofy wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ Wykonanie ścianki szklanej wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ Dostawa mebli biurowych wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ Dostawa foteli wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.31.00 - Fotele .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (podstawa prawna art. 22 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy) Sposób oceny warunku - spełnia/niespełnia , Przedmiot oferty odpowiada opisowi przedmiotowi zamówienia., Oferowany przedmiot zamówienia winien odpowiadać opisowi w zał. nr 4 do SIWZ, Serwis, Wykonawca winien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanego przedmiotu zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert , Oświadczenie z art. 22 ust.1 i 24 ustawy prawo zamowień publicznych, Oświadczenie wykonawcy, wypełnione i własnoręcznie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy według druku stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji. , Materiały firmowe, Katalogi zawierające oferowany przedmiot zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: onkologia.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 12:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr Centrum Onkologii Oddział w Krakowie, Sekretariat Dyrektora ds. Administracyjno- Technicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sofy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sofy wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie ścianki szklanej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ścianki szklanej wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa foteli.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa foteli wg opisu w zał. nr 1a do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa leku Poteligeo
- Usługa wynajmu wraz z bieżącą obsługą przenośnych kabin sanitarnych i koszy na nieczystości stałe
- remont zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku IV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Krzemionki 11 w Krakowie zlokalizowanym na dz. nr 438/2 obr. 12 jedn. ewid. Podgórze
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 23 PAKIETÓW
- Dostawa sztućców biodegradowalnych
- DOSTARCZENIE ZESTAWU NARZĘDZI LAPAROSKOPOWYCH
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli na potrzeby Kuratorium Oświaty w Gdańsku z podziałem na części.
- Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia dla rozbudowanego budynku Sz. Pod. nr 132 w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Rozbudowa Sz. Pod. nr 132 przy ul. Grabowskiej 1"- nr postępowania: 47/ZP/24
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i metalowych do wybranych pomieszczeń Bloku Operacyjnego w ramach realizacji projektu: Drugi etap budowy CKD UM w Łodzi
- Dostawa sukcesywna krzeseł i foteli biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa i montaż mebli i materiałów stanowiących wyposażenie dużej sali operacyjnej zespołu obsługi centrali monitorowania i ośrodka głównego w Biurze Dozoru Elektronicznego
- Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego kancelarii 6-ciu leśnictw Nadleśnictwa Trzcianka
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.