Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-14
Piotrków Trybunalski: ZP-371/1/2008
Numer ogłoszenia: 31215 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Gliniana 17, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6466873, fax 044 6468123.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-371/1/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa, zgodnie z projektem budowlanym, budynku garażu o konstrukcji stalowej , obudowa ścian płytami warstwowymi i blokami siporex z ociepleniem i przykryciem dachu. na działce przy ul. Glinianej 17 w Piotrkowie Trybunalskim .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.33.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z transportem drogowym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z transportem drogowym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 11.1 Ustala się wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych ). 11.2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 17.03.2008 r. do godz. 10.00 w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy. 11.3 Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie uważany termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu 17.03.2008 r. do godz. 10.00. Konto Zamawiającego PKO BP S.A O/Piotrków Tryb., Numer konta: 7110 2039 1600000 402 01080118. 11.4 Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 2. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy j.w. 3. Złożą ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia , Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i projektem budowlanym wraz z przedmiarami robót 4. Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 5 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 6. Wykonają siłami własnymi całość zakresu rzeczowego robót objętych zamówieniem
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w formie załącznika nr 1 - formularz oferty Ofertę należy sporządzić na druku przekazanym w materiałach przetargowych z podpisem osoby (osób) wymienionej w stosownym akcie prawnym -uprawnionym do występowania w imieniu wykonawcy. 2). w formie załącznika nr 2 - wzór umowy 3) w formie załącznika nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 4) w formie załącznika nr 4 - oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie że, uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 7) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie ze, uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24. ust. 1. pkt. 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1. pkt. 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) w formie załącznika nr 5 - wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym wykaz pracowników nadzoru - kierownika budowy, oraz zakres wykonywanych czynności, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnego do wykonywania zamówienia (dołączyć należy kopie uprawnień i aktualny wpis do okręgowej izby inżynierów budownictwa) 11) w formie załącznika nr 6 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi , sprzętu, oraz maszyn , urządzeń i środków transportowych jakie posiada Wykonawca 12) w formie załącznika nr 7 - wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie t odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 13) kosztorys ofertowy 14) w formie załącznika nr 8 - wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta 15) dokument potwierdzający wniesienie wadium. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii musza być opatrzone klauzula /Za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku stwierdzenia, iż przedstawione kopie dokumentów są nieczytelne lub budzą wątpliwości co do ich prawdziwości, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonej kopii, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania 10. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami. 1. Wszystkie oświadczenia , zawiadomienia , zapytania , wnioski oraz inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://word-piotrkow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego Ul. Gliniana 17 97-300 Piotrków Tryb..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego Ul. Gliniana 17 97-300 Piotrków Tryb. Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Sprzedaż i dostarczenie leków.
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na okres 12 miesięcy.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. "Autostradą do Transformacji"
- Wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego.
- Sprzedaż i dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





