Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-02-12
P³ock: Wykonanie audytu energetycznego o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto P³ock.
Numer og³oszenia: 31218 - 2016; data zamieszczenia: 12.02.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta P³ocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plock.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie audytu energetycznego o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto P³ock..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji i audytu energetycznego o¶wietlenia ulicznego oraz wyceny maj±tku o¶wietleniowego Energa O¶wietlenie Sp. z o.o. na terenie Gminy Miasto P³ock, a tak¿e sporz±dzenie projektu technicznego wybranego wariantu modernizacji o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto P³ock. Audytem objêtych bêdzie ok. 14.000 punktów ¶wietlnych, stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Miasto P³ock oraz Energa O¶wietlenie Sp. z o.o. 1. Wykonanie inwentaryzacji geoinformatycznej oraz inwentaryzacji elektronicznej w formie pliku .xls (arkusz kalkulacyjny Excel), infrastruktury o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto P³ock (wraz z przekazaniem praw autorskich do powsta³ej bazy danych), zgodnie z poni¿szym opisem: 1.1. Inwentaryzacjê sieci o¶wietleniowej nale¿y opracowaæ w formie cyfrowej bazy danych obiektów w systemie GIS oraz w formie dokumentu w formacie .xls (arkusz kalkulacyjny Excel). 1.2. Baza danych bêdzie obejmowaæ: 1.2.1. Warstwê wektorow± dróg, ulic oraz innych terenów inwentaryzowanego obszaru wraz z nazwami dla ca³ego obszaru Miasta P³ocka. 1.2.2. Warstwê tematyczn± LATARNIE. Lokalizacja X, Y w formacie .shp obs³ugiwanym przez programy GIS, w formacie .dwg i .dxf obs³ugiwanym przez program AutoCAD oraz w formacie .pdf obs³ugiwanym przez program Adobe Reader, zapisana w systemie odniesieñ przestrzennych w uk³adzie prostok±tnych p³askich, PL-1992 z mo¿liwo¶ci± konwersji do uk³adu wspó³rzêdnych PL-2000, WGS84, system wysoko¶ci MSL (¦redni poziom morza), model geoidy EGM96 (Global) z odchyleniem standardowym mieszcz±cym siê w przedziale do 50 cm (Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 15 pa¼dziernika 2012 roku w sprawie pañstwowego systemu odniesieñ przestrzennych (Dz.U. 2012, poz. 1247), opisana atrybutami: numer porz±dkowy latarni, jednolity, niepowtarzalny numer s³upa, status latarni (istniej±ca, planowana, dobudowywana, wymiana, zlikwidowana), lokalizacja latarni (wspó³rzêdne X,Y z odchyleniem standardowym, jak we wstêpie), rodzaj, typ s³upa, rodzaj z³±cza w s³upie (IZK, TB, z³±cze go³e - tekstolit +zaciski), w³a¶ciciel s³upa, w³a¶ciciel oprawy o¶wietleniowej, wysoko¶æ s³upa o¶wietleniowego w metrach, wysoko¶æ wysiêgnika w metrach, wysoko¶æ zawieszenia oprawy o¶wietleniowej, odleg³o¶æ miêdzy s³upami (w metrach z dok³adno¶ci± do 0,5 m), odleg³o¶æ s³upa od krawêdzi jezdni (w metrach z dok³adno¶ci± do 0,5 m), d³ugo¶æ wysiêgnika w metrach, k±t nachylenia wysiêgnika, mocowanie (na szczycie, nad lini±, pod lini±), ocena stanu technicznego s³upa (w skali: 1, 2, 3, 4, 5), ocena stanu technicznego wysiêgnika (w skali: 1, 2, 3, 4, 5), ocena stanu technicznego oprawy o¶wietleniowej (w skali: 1, 2, 3, 4, 5), rodzaj oprawy (sodowa, rtêciowa, metalohalogenkowa, ledowa, itp.), moc nominalna oprawy, ilo¶æ opraw na s³upie, uk³ad redukcji mocy (indywidualny w oprawie, w szafie), numer szafy steruj±cej SOT, z któr± powi±zana jest latarnia, opis punktu sterowania obwodem, numer licznika, moc umowna obwodu, numer umowy dla punktu pomiarowego, rodzaj linii (kablowa, napowietrzna), typ linii (YAKY, YAkXS, Al, ASXSn, itp.), rodzaj linii (o¶wietleniowa, sterownicza), w³a¶ciciel linii zasilaj±cej, moc rzeczywista obwodu, warto¶æ zabezpieczenia przedlicznikowego, napiêcie zasilaj±ce, ilo¶æ faz, numer obwodu, numer stacji transformatorowej, numer segmentu drogi, zdjêcie oprawy wraz z zakodowan± pozycj± GPS w pliku .jpg. 1.2.3. Warstwê tematyczn± SZAFY STERUJ¡CE. W formacie jw., opisan± nastêpuj±cymi atrybutami: jednolity, niepowtarzalny numer szafy steruj±cej SOT, status szafy steruj±cej (istniej±ca, zlikwidowana, planowana), lokalizacja szafy steruj±cej (wspó³rzêdne X,Y z odchyleniem standardowym, jak we wstêpie), rodzaj szafy, (napowietrzna, TO w stacji wnêtrzowej, SOT, zabudowana), schemat szafy steruj±cej, moc umowna szafy steruj±cej, moc szafy steruj±cej, przed i po modernizacji, warto¶æ zabezpieczeñ przed- i zalicznikowych, moc rzeczywista odbiorników powi±zanych z punktem zasilania, warto¶æ zabezpieczeñ przedlicznikowych, ilo¶æ opraw o¶wietleniowych zasilanych z punktu zasilania, numer stacji transformatorowej, z któr± powi±zany jest punkt zasilania, w³a¶ciciel szafy steruj±cej. 1.2.4. Warstwê tematyczn± OBWODY. W formacie jw., opisan± nastêpuj±cymi atrybutami: przynale¿no¶æ do stacji transformatorowej, rodzaj oraz przekrój kabli i przewodów, ocena stanu technicznego kabli i przewodów (w skali: 1, 2, 3, 4, 5), rodzaj linii (napowietrzna, kablowa), rodzaj linii (o¶wietleniowa, sterujaca), typ linii (Al, AsXSn, YKY, YAKY/YAKXS). 1.2.5. Warstwê tematyczn± STACJE TRANSFORMATOROWE. W formacie jw., opisan± nastêpuj±cymi atrybutami: numer stacji transformatorowej (wed³ug oznaczenia ENERGA OPERATOR S.A.), jednolity, niepowtarzalny numer stacji transformatorowej, przynale¿no¶æ do rejonu energetycznego, konstrukcja (s³upowa, wnêtrzowa, wkomponowana, kontenerowa, itp.), ochrona przeciwpo¿arowa (TN-C, TT). 1.2.6. Warstwê tematyczn± DROGA. W formacie jw., opisan± nastêpuj±cymi atrybutami: numer drogi, nazwa drogi, kategoria drogi, rodzaj nawierzchni (A-asfalt, G-grunt, Ko-Kostka, T-trylinka, Kl-klinkier, I-inna), szeroko¶æ jezdni, chodnika, ¶cie¿ki rowerowej, pasów zieleni, ilo¶æ pasów ruchu, usytuowanie s³upów i opraw o¶wietleniowych wzglêdem drogi, klasa o¶wietleniowa zgodnie z norm± PN-EN 13201. 1.2.7. Warstwê tematyczn± INNE. W formacie jw., opisan± nastêpuj±cymi atrybutami: rodzaj przeznaczenia (o¶wietlenie terenu, iluminacja budynku), przeznaczenie terenu, obiektu (park, aleja, skwer, parking, plac zabaw, teren publiczny itp.), zarz±dzaj±cy dzia³k±, terenem, budynkiem (gmina, wspólnota, spó³dzielnia, parafia itp.), granice dzia³ek, w³asno¶ci, usytuowanie s³upów i opraw o¶wietleniowych w terenie, klasa o¶wietleniowa zgodnie z norm± PN-EN 13201. 1.3. Prezentacja graficzna warstw LATARNIE, SKRZYNKI STERUJ¡CE i STACJE TRANSFORMATOROWE na podk³adzie wektorowym, DROGA, INNE w formie wydruku na formacie A0: 1.3.1. Wed³ug statusu - 2 wydruki, 1.3.2. Wed³ug w³asno¶ci - 2 wydruki, 1.3.3. Wed³ug obwodów - 2 wydruki. 1.4. Raporty: 1.4.1. Strukturalne o¶wietlenia: ilo¶ciowe, rodzajowe oraz mocy umownej i mocy zainstalowanej (w formacie A4 po 2 egzemplarze), 1.4.2. Statusowe opraw: dobudowywane, modernizowane, dogêszczane, przewieszane, likwidowane (w formacie A4 po 2 egzemplarze), 1.4.3. W³asno¶ci punktów ¶wietlnych oraz sieci energetycznej i o¶wietleniowej (w formacie A4 po 2 egzemplarze). 1.5. Licencja na oprogramowanie zarz±dzaj±ce danymi GIS, na minimum dwa stanowiska wraz z us³ug±: 1.5.1. Wdro¿enia oprogramowania, 1.5.2. Migracji zebranych danych polowych infrastruktury o¶wietleniowej i energetycznej do platformy GIS, 1.5.3. Szkolenia u¿ytkowników w stosowaniu platformy GIS do zarz±dzania infrastruktur± Zamawiaj±cego, 1.5.4. Generowania raportów struktury o¶wietleniowej wymaganych niniejsz± specyfikacj± w punkcie dotycz±cym analizy, 1.5.5. Oprogramowanie zarz±dzaj±ce ma umo¿liwiaæ wy¶wietlenie zdjêcia oprawy powi±zanej z opisowym rekordem danych, 1.5.6. Obs³ugi podk³adów rastrowych WMS, na których maj± byæ widoczne oprawy. 2. Wykonanie audytu energetycznego o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto P³ock zgodnie z opisem poni¿ej: 2.1. Raport z audytu energetycznego (zgodny z obowi±zuj±cymi normami i standardami), sk³adaj±cy siê z: 2.1.1. Analizy stanu aktualnego w zakresie: 2.1.1.1. Stanu systemu na dzieñ audytu, 2.1.1.2. Wniosków z inwentaryzacji opraw, 2.1.1.3. Wniosków z inwentaryzacji punktów rozliczania energii, 2.1.1.4. Ogólnej oceny stanu technicznego sieci o¶wietleniowej, 2.1.1.5. Szczegó³owej analizy wyników pomiarów o¶wietlenia dróg i ulic w odniesieniu do wykonanych obliczeñ fotometrycznych metod± komputerow±, 2.1.1.6. Analizy typów oraz rodzaju opraw o¶wietleniowych, 2.1.1.7. Analizy struktury w³asno¶ciowej opraw o¶wietleniowych, 2.1.1.8. Porównanie mocy systemów o¶wietleniowych przed i po modernizacji, 2.1.1.9. Analizy techniczno-technologicznej pod k±tem zmniejszenia zu¿ycia energii elektrycznej wraz ze wskazaniem kosztów ewentualnej modernizacji o¶wietlenia w zakresie ¼ród³a ¶wiat³a, opraw o¶wietleniowych, sterowania o¶wietleniem. 2.1.2. Przedstawienia 4 wariantów energooszczêdnej modernizacji o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto P³ock, ze wskazaniem kosztów dla poszczególnych wariantów oraz szacowanych oszczêdno¶ci (z uwzglêdnieniem wariantu zastosowania opraw LED, zastosowania inteligentnego sterowania ca³± infrastruktur± o¶wietlenia ulicznego ze stanowiska komputerowego wraz z oprogramowaniem). 2.1.3. Przedstawienia analizy finansowej i analizy oddzia³ywania na ¶rodowisko dla ka¿dego wariantu modernizacji o¶wietlenia oraz analizy porównawczej tych wariantów wraz ze szczegó³owym opisem wariantu rekomendowanego do realizacji. 2.1.4. Analizy finansowej zawartych umów na dostawê energii elektrycznej pod k±tem: 2.1.4.1. Zmniejszenia kosztów dostawy energii elektrycznej, 2.1.4.2. Wskazania mo¿liwo¶ci zmian w umowach, maj±cych na celu zmniejszenie kosztów zakupu energii elektrycznej lub mo¿liwo¶ci zmiany dostawcy z wyliczeniem szacowanych oszczêdno¶ci. 2.1.5. Modelu analitycznego kosztów utrzymania o¶wietlenia ulicznego zawieraj±cego: 2.1.5.1. Zestawienie zu¿ycia i rozliczeñ energii elektrycznej i us³ug przesy³owych, 2.1.5.2. Zestawienie parametrów aktualnie zawartych umów na dostawê energii elektrycznej, 2.1.5.3. Zestawienie parametrów technicznych i handlowych dostawy energii elektrycznej, 2.1.5.4. Zestawienie aktualnych taryf i stawek op³at za energiê elektryczn±, 2.1.5.5. Identyfikacjê ¼róde³ najwy¿szych kosztów, 2.1.5.6. Ocenê prawid³owo¶ci dzia³ania uk³adów sterowania o¶wietleniem ulicznym, 2.1.5.7. Weryfikacjê obecnej mocy umownej, 2.1.5.8. Weryfikacjê wyboru obecnej grupy taryfowej, 2.1.5.9. Zestawienie obecnych uk³adów pomiarowych pod k±tem dostosowania do uwolnionego rynku energii elektrycznej, 2.1.5.10. Propozycjê rozwi±zañ i modernizacji uk³adów pomiarowych wraz z oszacowaniem kosztów zalecanych zmian, 2.1.5.11. Weryfikacjê dokumentów niezbêdnych do realizacji zalecanych zmian (warunki przy³±czenia, umowy o przy³±czenie, wnioski o zmianê parametrów umowy itp.), 2.1.5.12. Wskazanie mo¿liwo¶ci rozwi±zañ oszczêdno¶ciowych wraz z ich wycen± w formie kosztorysów inwestorskich. 2.1.6. Analizy kosztów eksploatacji przed i po modernizacji. 2.1.7. Analizy kosztów dostawy i dystrybucji energii elektrycznej oraz rekomendacja najbardziej optymalnego rozwi±zania. 2.1.8. Analizy mocy umownej. 2.1.9. Analizy czasu eksploatacji systemu o¶wietleniowego. 2.1.10. Wniosków z analizy kosztów energii elektrycznej oraz czasu eksploatacji. 2.1.11. Analizy instytucjonalnej. 2.1.12. Analizy finansowej rozliczenia inwestycji w 20 letnim okresie referencyjnym. 2.1.13. Rachunku zysków i strat dla projektu. 2.2. Analiza prawno-techniczno-ekonomiczna kwestii zwi±zanych z konserwacj± o¶wietlenia ulicznego w zakresie mo¿liwo¶ci i zasadno¶ci wyodrêbnienia czê¶ci maj±tku stanowi±cego w³asno¶æ Miasta P³ocka (uk³ad sieci, zasilanie, sterowanie, powi±zania funkcjonalne i lokalizacyjne), celem powierzenia konserwacji tego maj±tku podmiotowi zewnêtrznemu innemu ni¿ ENERGA O¶wietlenie Sp. z o.o. 2.3. Analiza istniej±cej sieci o¶wietleniowej w zakresie lokalizacji punktów ¶wietlnych (latarni) na terenach/dzia³kach, które nie s± obecnie w zarz±dzie Gminy Miasto P³ock (np. Spó³dzielnie Mieszkaniowe, Wspólnoty, Zwi±zki wyznaniowe, szko³y, itp.), pod k±tem wyodrêbnienia i od³±czenia takiego o¶wietlenia od sieci miejskiej w przysz³o¶ci i przekazanie jego finansowania w³a¶cicielom i zarz±dcom tych terenów. 2.4. Raport z audytu zostanie przygotowany w formie wydruku w formacie A4 w trzech egzemplarzach. 2.5. Wydruk ca³ej infrastruktury o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto P³ock z podk³adem wektorowym dróg w formacie A0 w dwóch egzemplarzach. 1. Wycena maj±tku o¶wietleniowego Energa O¶wietlenie Sp. z o.o. na terenie Gminy Miasto P³ock w postaci sporz±dzenia operatów szacunkowych dla urz±dzeñ o¶wietleniowych. 1.1. Zamawiaj±cy wymaga, aby operaty szacunkowe sporz±dzone by³y z nale¿yt± staranno¶ci±, a wszystkie czynno¶ci zwi±zane ze sporz±dzeniem operatu szacunkowego powinny byæ wykonane zgodnie z zasadami wynikaj±cymi z przepisów prawa i standardami zawodowymi, ze szczególn± staranno¶ci± w³a¶ciw± dla zawodowego charakteru tych czynno¶ci oraz zasadami etyki zawodowej rzeczoznawców maj±tkowych, przy zachowaniu zasady bezstronno¶ci przy okre¶laniu warto¶ci prawa w³asno¶ci do urz±dzeñ o¶wietleniowych. 1.2. Wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzenia operatów szacunkowych w 4 egzemplarzach. 1.3. Do sporz±dzonego operatu szacunkowego Wykonawca do³±czy: za³±cznik graficzny przedstawiaj±cy lokalizacjê wycenionych urz±dzeñ o¶wietleniowych, dokumentacjê fotograficzn± przedmiotu wyceny, inne dokumenty wymagane prawem. 1.4. Wykonawca bêdzie realizowa³ przedmiot umowy za pomoc± w³asnych ¶rodków transportu, narzêdzi oraz innych materia³ów niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia, za które nie bêdzie przys³ugiwaæ dodatkowe wynagrodzenie. Termin realizacji punktu 1-3 - 3 miesi±ce od daty podpisania umowy. 1. Przygotowanie programu funkcjonalno-u¿ytkowego z obliczeniami fotometrycznymi, kosztorysami inwestorskimi, przedmiarami robót oraz wzorem kosztorysu ofertowego, stanowi±cych podstawê do wykonania modernizacji o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto P³ock (zgodnie z obowi±zuj±cymi obecnie przepisami). W tym równie¿ opracowanie koncepcji utrzymania oraz zarz±dzania powsta³± w wyniku realizacji przedsiêwziêcia infrastruktur± o¶wietleniow±. Termin realizacji punktu 4 - 1 miesi±c od daty podjêcia decyzji przez Zamawiaj±cego. 2. Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym projektu budowlanego i wykonawczego, na modernizacjê i wymianê o¶wietlenia na terenie Gminy Miasto P³ock w wariancie wybranym przez Zamawiaj±cego. 2.1. W ramach zadania nale¿y opracowaæ: 2.1.1. projekt modernizacji o¶wietlenia na terenie Gminy Miasto P³ock, dla poszczególnych ulic i terenów. 2.1.2. projekt rozbudowy o¶wietlenia w niezbêdnym zakresie, wynikaj±cym z konieczno¶ci zapewnienia normatywnych parametrów strumienia ¶wietlnego. 2.1.3. inne nie wymienione opracowania, a konieczne do w³a¶ciwej realizacji zadania, okre¶lone w uzgodnieniach przez gestorów sieci i urz±dzeñ znajduj±cych siê na terenie Gminy Miasto P³ock. 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, bêd±cej w nastêpstwie podstaw± wy³onienia wykonawcy robót budowlanych, która powinna zostaæ opracowana w sposób umo¿liwiaj±cy dokonanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zgodnie z zapisem art. 29, 30 oraz 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z pó¼n. zm.). 2.3. Dokumentacja projektowa musi zawieraæ: 2.3.1. Projekt budowlany i projekty wykonawcze, uwzglêdniaj±ce mo¿liwo¶æ etapowania robót, - opracowane na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 z pó¼n. zm.) 2.3.2. Przedmiar robót dla poszczególnych ulic i terenów - opracowany na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 z pó¼n. zm.) 2.3.3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - opracowane na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrze¶nia 2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 z pó¼n. zm.). 2.3.4. Kosztorys inwestorski - który s³u¿yæ ma ustaleniu planowanych kosztów robót budowlanych, opracowany na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz.1389 z pó¼n. zm.). 2.4. Maj±c na uwadze zapisy cytowanych wy¿ej aktów prawnych, dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary oraz kosztorys inwestorski nie mog± przywo³ywaæ nazw w³asnych, producenta i innych utrudniaj±cych uczciw± konkurencjê. 2.5. Wykonawca, w imieniu Zamawiaj±cego, zobowi±zany jest przeprowadziæ procedurê oceny oddzia³ywania przedsiêwziêcia na ¶rodowisko i uzyskanie stosownej decyzji o ¶rodowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z art. 61 i 71 ustawy z dnia 03 pa¼dziernika 2008 r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz.1235 z pó¼n. zm.) wraz z raportem oddzia³ywania na ¶rodowisko. 2.6. Wykonawca zobowi±zany jest uzyskaæ niezbêdne opinie, uzgodnienia i decyzje ³±cznie z przygotowaniem dokumentów niezbêdnych do zg³oszenia w³a¶ciwemu organowi wykonania modernizacji. 2.7. Wszelkie koszty zwi±zane z uzyskaniem materia³ów wyj¶ciowych do projektowania (np. mapa do celów projektowych) oraz uzyskaniem uzgodnieñ, opinii, decyzji (np. op³aty skarbowe) ponosi Wykonawca. 2.8. Dokumentacja projektowa ma zostaæ wykonana w 5 egzemplarzach. Do kompletu dokumentacji nale¿y do³±czyæ p³ytê DVD zawieraj±c± opisy techniczne, opis przedmiotu zamówienia i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w sformatowanym pliku tekstowym (nazwa_pliku.doc), kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót w formacie arkusza kalkulacyjnego (nazwa_pliku.xls, i nazwa pliku.ath), wszystkie pliki graficzne dokumentacji (wykonane programem pozwalaj±cym zapisaæ pliki graficzne z rozszerzeniem nazwa_pliku.dwg). Ponadto wszystkie pliki nale¿y zapisaæ w formacie pdf. 2.9. Wybrany Wykonawca, w ci±gu 5 dni od podpisania umowy, zobowi±zany jest przed³o¿yæ do akceptacji projekt harmonogramu rzeczowego w szczególno¶ci dotycz±cego planowanych terminów procedur administracyjnych w zakresie uzyskiwania decyzji, opinii i uzgodnieñ. Termin realizacji punktu 5 - 3 miesi±ce od daty podjêcia decyzji przez Zamawiaj±cego...
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze us³ugi in¿ynieryjne i budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca spe³ni powy¿szy warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech (3) lat przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, ukoñczy³ z nale¿yt± staranno¶ci± realizacjê: a) audytu efektywno¶ci energetycznej systemu o¶wietlenia ulicznego (wraz z programem funkcjonalno-u¿ytkowym) obejmuj±cego ³±cznie co najmniej 5000 opraw w ramach nie wiêcej ni¿ dwóch (2) zamówieñ, b) inwentaryzacji sieci o¶wietleniowej, dla co najmniej 5000 opraw w ramach nie wiêcej ni¿ dwóch (2) zamówieñ., c) dokumentacji projektowej, na budowê lub modernizacjê i wymianê o¶wietlenia ulicznego dla co najmniej 5000 opraw w ramach nie wiêcej ni¿ dwóch (2) zamówieñ Przez o¶wietlenie uliczne Zamawiaj±cy rozumie: o¶wietlenie dróg, chodników, ulic, alejek, parkingów, placów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca spe³ni powy¿szy warunek, je¶li wyka¿e, ¿e dysponuje osob± lub osobami posiadaj±cymi do¶wiadczenie w: a) wykonywaniu audytu energetycznego systemu o¶wietlenia ulicznego, b) wykonywaniu inwentaryzacji sieci o¶wietlenia ulicznego, c) wykonywaniu us³ugi wyceny maj±tku o¶wietlenia ulicznego, d) wykonywaniu dokumentacji projektowej, na budowê lub modernizacjê i wymianê o¶wietlenia ulicznego. Osoba ta musi posiadaæ uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeñ. Warunki opisane w punktach a), b), c) i d) mog± zostaæ spe³nione przez jedn± osobê lub zespó³ osób.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pe³nomocnictwo orygina³ osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów, 2. W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej - pe³nomocnictwo udzielone liderowi 3. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego je¿eli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z og³oszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 3.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do sk³adania ofert, gdy liczba wykonawców spe³niaj±cych warunki udzia³u w postêpowaniu bêdzie wiêksza ni¿ okre¶lona w og³oszeniu o zamówieniu
Zamawiaj±cy zaprosi do sk³adania ofert trzech (3) wykonawców, którzy w okresie ostatnich trzech (3) lat przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu wyka¿± siê nale¿yt± realizacj± co najmniej jednego (1) zamówienia, polegaj±cego, lub maj±cego w zakresie wykonanie audytu energetycznego o¶wietlenia ulicznego o najwiêkszej ilo¶ci opraw.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. W sytuacji, gdy w trakcie obowi±zywania umowy powy¿ej 12 miesiêcy zajd± nastêpuj±ce zmiany: - stawki podatku od towarów i us³ug, - wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, - zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne które maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê, wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy zostanie w sposób odpowiadaj±cy powy¿szym zmianom zwaloryzowane. Wykonawca wnioskuj±c do Zamawiaj±cego o dokonanie zmian wynagrodzenia na tej podstawie jest zobowi±zany udowodniæ, w jaki sposób powy¿sze zmiany wp³ywaj± na koszty wykonania przez niego zamówienia. W sytuacji, gdy jest bezspornym, ¿e powy¿sze zmiany maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, nastêpuje zmiana postanowieñ umowy dotycz±cych wynagrodzenia Wykonawcy w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Za zgod± Stron wyra¿on± w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy, terminy, realizacji poszczególnych etapów mog± zostaæ wyd³u¿one z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, w szczególno¶ci w przypadku: 1) zmiany prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, 2) zmiany standardów w zakresie techniki lub technologii zwi±zanych z przedmiotem projektu, 3) opó¼nienia w procesie uzyskiwania dokumentacji od w³a¶ciwych organów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta P³ocka, 09-400 P³ock, Stary Rynek 1 (wej¶cie od ul. Zduñskiej 3) - Biuro Obs³ugi Klienta - stanowisko nr 1..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 23.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Urz±d Miasta P³ocka, 09-400 P³ock, Stary Rynek 1 (wej¶cie od ul. Zduñskiej 3) - Biuro Obs³ugi Klienta - stanowisko nr 1..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1. Udzia³ innych podmiotów w realizacji zamówienia. 1) Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2) Je¿eli wykonawca, wykazuj±c spe³nianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w ppkt 1 zamawiaj±cy w celu oceny, czy wykonawca bêdzie dysponowa³ zasobami innych podmiotów w stopniu niezbêdnym dla nale¿ytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów ¿±da dokumentów dotycz±cych : - zakresu dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki bêdzie ³±czy³ wykonawcê z innym podmiotem, - zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3) Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów zgodnie z ppkt 1, odpowiada solidarnie z wykonawc± za szkodê zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 2. Oferta wspólna 1) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej przedsiêbiorcy wystêpuj±cy wspólnie musz± upowa¿niæ jednego spo¶ród siebie jako przedstawiciela pozosta³ych - lidera do zaci±gania i rozporz±dzania prawem w sprawach zwi±zanych z przedmiotem postêpowania, a jego upowa¿nienie musi byæ udokumentowane pe³nomocnictwem podpisanym przez pozosta³ych przedsiêbiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. 2) Oferta przedstawiona przez dwóch lub wiêcej partnerów wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej musi byæ przedstawiona jako jedna oferta, od jednego wykonawcy i spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: a) o¶wiadczenie wykonawcy potwierdzaj±ce spe³nianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy sk³adaj± wszyscy partnerzy podpisuj±c siê na jednym formularzu lub pe³nomocnik (lider) w imieniu wszystkich; w nag³ówku o¶wiadczenia nale¿y wpisaæ nazwê wykonawcy tj. konsorcjum,spó³ki cywilnej itp. b) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24. ust. 1 ustawy oraz dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnik umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ wiedzy w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno. c) ka¿dy z Partnerów musi oddzielnie z³o¿yæ : - O¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - w trybie art. 24 ust. 1 ustawy oraz Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem sk³adania ofert. 3. Forma dokumentów 1) O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 sk³adane jest w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 2) Pe³nomocnictwo sk³adane jest w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 3) Zobowi±zanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia sk³adane jest w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 4) Lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pó¼n. zm.) lub informacja /o¶wiadczenie/ o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 5) Pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty sk³adane s± w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2B ustawy Prawo zamówieñ publicznych, kopie dokumentów dotycz±cych odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów s± po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub te podmioty. 6) Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym sk³adane s± wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 7) Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentu wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona przez Wykonawcê kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci....
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Sporz±dzenie operatów szacunkowych w celu aktualizacji op³aty rocznej z tytu³u u¿ytkowania wieczystego
- Modernizacja elewacji zabytkowego budynku Liceum Ogólnokszta³c±cego z Oddzia³ami Dwujêzycznymi im. W³adys³awa Jagie³³y w P³ocku
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNO¦Æ"
- Remont kuchni w Zak³adzie Karnym w P³ocku
- Remont instalacji c.o. w budynku g³ównym i remont czê¶ci pomieszczeñ Zak³adu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w P³ocku
- Zakup 10 sztuk serwerów NAS wspó³finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d"
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuj±cej remont elewacji i balkonów budynków mieszkalnych przy ul. Pawiej 71 i ul. ¯ytniej 61 w Warszawie.
- Modernizacja Zak³adu Opiekuñczo-Leczniczego obejmuj±cy przebudowê i adaptacjê pomieszczeñ oraz dostawê wyposa¿enia medycznego i niemedycznego.
- Pe³nienie funkcji Inwestora Zastêpczego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla Projektu pn.: Twórcza przestrzeñ - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w £odzi
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa drogi dla pieszych i rowerów przy drodze wojewódzkiej nr 341 relacji Miêkinia - B³onie
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2058D relacji Miêkinia - Mrozów - Krêpice
- Zaprojektowanie i wykonanie robót w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie i rozwój Centrum Wsparcia Badañ Klinicznych w ramach struktury 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie - czê¶æ badawcza"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.