Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Łódź: DOSTAWY MANEKINÓW GŁÓW NOWORODKÓW DO NAUKI INTUBACJI ORAZ ZESTAWÓW DO INTUBACJI NOWORODKÓW I NIEMOWLĄT DLA UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI - ZP/94/2008
Numer ogłoszenia: 312207 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny , al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6302330, faks 042 6393952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY MANEKINÓW GŁÓW NOWORODKÓW DO NAUKI INTUBACJI ORAZ ZESTAWÓW DO INTUBACJI NOWORODKÓW I NIEMOWLĄT DLA UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI - ZP/94/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa manekinów głów noworodków do nauki intubacji oraz zestawów do intubacji noworodków i niemowląt dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, szczegółowo opisana w załączniku nr 2 SIWZ - przedmiot zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.19.60.00 - Pomoce medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1) Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Wykonawców, którzy wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć Podwykonawcom, 3) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - gdy jest ona niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. Warunki dodatkowe: 1. Warunki finansowania i płatności. Płatność: Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za dostarczony towar przelewem, w terminie 30 dni od momentu dostarczenia potwierdzonej faktury wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym do siedziby Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1. 2. Wypełniony Przedmiot zamówienia wg załącznika nr 2. 3. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych załącznik nr 3.1 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz ust. 2 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych - załączniki nr 3.2 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2 W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 6a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi by w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający bezwzględnie żąda spełnienia - pod rygorem odrzucenia oferty - tego wymogu poprzez wypełnienie punktu nr 7 w formularzu oferty. 11. Certyfikat CE - odpis lub kopia, a jeśli został sporządzony w języku obcym musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 12. Folder lub prospekt oferowanego urządzenia potwierdzający spełnienie wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem w SIWZ - dopuszcza się folder lub prospekt w języku angielskim. 13. Dla pakietu II Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych - odpis lub kopia poświadczona przez Wykonawcę. 14. Dla pakietu II Deklarację Zgodności Producenta - opis lub kopia, a jeśli zostały sporządzone, w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. UWAGA: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza przekaże certyfikat CE, deklarację zgodności producenta wraz z kartą gwarancyjną i instrukcją obsługi urządzenia ostatecznemu odbiorcy sprzętu w dniu dostawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Medyczny w Łodzi
Al. Kościuszki 4
w Biurze Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Medyczny w Łodzi Al. Kościuszki 4 w Biurze Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych, III piętro, pok. 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie programu ze środków Unii Europejskiej. Program: Poprawa opieki nad noworodkami w województwie łódzkim. Wsparcie udzielone przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowania..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa manekinów głów noworodków do nauki intubacji dla UM w Łodzi - Pakiet I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa manekinów głów noworodków do nauki intubacji oraz zestawów do intubacji noworodków i niemowląt dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, szczegółowo opisana w załączniku nr 2 SIWZ - przedmiot zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1, 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawów do intubacji noworodków i niemowląt dla UM w Łodzi - Pakiet II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Dostawa manekinów głów noworodków do nauki intubacji oraz zestawów do intubacji noworodków i niemowląt dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, szczegółowo opisana w załączniku nr 2 SIWZ - przedmiot zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1, 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach oraz naprawach klimatyzatorów w SP ZOZ USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- "Dostawa maszyny do pielęgnacji tafli lodowej
- Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I
- 47/TP/ZP/D/2025 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do wyposażenia Ośrodka Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej
- Zakup i dostawa dwóch przenośnych spektrometrów promieniowania gamma i neutronowego dla potrzeb Placówki Straży Granicznej w Łodzi
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 1 - MATERIAŁY NA WARSZTATY KOSMETYCZ
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA" - II postępowanie
- Dostawa wkładów do strzykawki automatycznej do podawania kontrastu oraz zestawu do małoinwazyjnej implantacji zastawki aortalnej na potrzeby Kliniki Kardiochirurgii dla CSK UM w Łodzi
- Dostawa materiałów niesterylnych i opatrunkowych
- Zakup wraz z dostawą materiałów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło do rąk) dla policjantów i pracowników Policji województwa lubuskiego
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.