To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-04
Konopiska: Udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Rewitalizacja centrum Konopisk
Numer ogłoszenia: 312207 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 285735 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopiska, ul. Lipowa 5, 42-274 Konopiska, woj. śląskie, tel. 34 3282 057, faks 34 3282 035.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Rewitalizacja centrum Konopisk.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Rewitalizacja centrum Konopisk Zakres rzeczowy zamówienia : 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Rewitalizacja centrum Konopisk finansowaną z budżetu gminy Konopiska: I Wartość inwestycji - 703.000,00 zł II Środki finansowe Gminy Konopiska, w tym: - 703.000,00 zł Kredyt 440.311,50 Środki własne 262.688,50 2. Rozliczenia pomiędzy kredytobiorcą a kredytodawcą będą dokonywane w złotych polskich. 3. Inwestycja współfinansowana jest z PROW w wysokości 382.497,00 zł, natomiast kwota 320.503,00 zł stanowi wkład własny Gminy Konopiska. 4. Zabezpieczeniem będzie weksel in blanco wraz z deklaracją podpisane przez wójta oraz umowa zawiera-jąca kontrasygnatę skarbnika Gminy 5. Termin uruchomienia kredytu - 5 listopada 2010r. na pisemne wezwanie Gminy - 67.683,88 zł. 6 grudnia 2010r. na pisemne wezwanie Gminy - 132.316,12 zł 5 maja 2011r. na pisemne wezwanie Gminy - 51.211,50 zł 23 czerwca 2011r. na pisemne wezwanie Gminy - 189.100,00 zł 6. Prowizja jednorazowa płatna będzie w momencie uruchomienia kredytu. 7. W warunkach kredytu prosimy uwzględnić możliwość refakturowania faktur uregulowanych w terminie po-przedzającym datę uruchomienia kredytu. 8. W warunkach kredytu prosimy uwzględnić możliwość wcześniejszej bezkosztowej spłaty kredytu. 9. W warunkach kredytu prosimy uwzględnić możliwość bezkosztowego aneksowania wysokości kredytu. 9. W warunkach kredytu prosimy uwzględnić możliwość bezkosztowego aneksowania terminu uruchomienia kredytu. 10. Kredyt zaciągnięty na finansowanie inwestycji zostanie spłacony w równych ratach kwartalnych. 11. Data rozpoczęcia spłaty kapitału - 15.12.2011r. 12. Ostateczny termin spłaty kapitału - 15.12.2015r. 13. Spłata kapitału - kwartalnie w terminach podanych poniżej: - do dnia 15.12.2011 kwota 25.911,50 - do dnia 31.03.2012 kwota 25.900,00 - do dnia 30.06.2012 kwota 25.900,00 - do dnia 30.09.2012 kwota 25.900,00 - do dnia 15.12.2012 kwota 25.900,00 - do dnia 31.03.2013 kwota 25.900,00 - do dnia 30.06.2013 kwota 25.900,00 - do dnia 30.09.2013 kwota 25.900,00 - do dnia 15.12.2013 kwota 25.900,00 - do dnia 31.03.2014 kwota 25.900,00 - do dnia 30.06.2014 kwota 25.900,00 - do dnia 30.09.2014 kwota 25.900,00 - do dnia 15.12.2014 kwota 25.900,00 - do dnia 31.03.2015 kwota 25.900,00 - do dnia 30.06.2015 kwota 25.900,00 - do dnia 30.09.2015 kwota 25.900,00 - do dnia 15.12.2015 kwota 25.900,00 14. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych z terminem spłaty na ostatni dzień miesią-ca. 15. Gmina przewiduje podpisanie bankowego oświadczenia o poddaniu się egzekucji 17. W ofercie prosimy o podanie: Całkowitego kosztu obsługi kredytu, w tym: a/ kwotę wszystkich prowizji bankowych; b/ stawkę oprocentowania kredytu i kwoty odsetek; stopa procentowa będzie równa sumie stawki bazowej opartej o stawkę WIBOR 3M w ostatnim dniu roboczym września (tj. 30.09.2010r.); c/ do wyliczenia całkowitego kosztu kredytu dla celów ofertowych należy przyjąć datę 30.09.2010r. który stanowi kryterium wyboru oferty...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W KONOPISKACH
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W KONOPISKACH
- Bank Spółdzielczy w Konopiskach, ul. Częstochowska 28, 42-274 Konopiska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103998,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94064,69
Oferta z najniższą ceną: 94064,69 / Oferta z najwyższą ceną: 94064,69
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.