Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Wadowice: Opracowanie - na podstawie wybranej w konkursie koncepcji architektoniczno - budowlanej sali gimnastycznej i przedszkola przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Wadowicach - kompletnego projektu budowlanego i wykonawczego
w ilości 5 egz. + wersja elektroniczna w formacie pdf; wraz z kompletem uzgodnień (w tym również Decyzja pozwolenia na budowę)
Numer ogłoszenia: 312243 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Wadowice, pl. Jana Pawła II 23, Wadowice, woj. małopolskie, tel. , faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie - na podstawie wybranej w konkursie koncepcji architektoniczno - budowlanej sali gimnastycznej i przedszkola przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Wadowicach - kompletnego projektu budowlanego i wykonawczego w ilości 5 egz. + wersja elektroniczna w formacie pdf; wraz z kompletem uzgodnień (w tym również Decyzja pozwolenia na budowę).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Zakres opracowania obejmuje : 1) Pełnobranżowy projekt architektoniczno - budowlany i wykonawczy: sali gimnastycznej o wym. płyty boiska 24,00 x 13,00m wys. 7,00 m z zapleczem sanitarnym i przedszkola - sześcio oddziałowego z zapleczem i stołówką. Obiekt połączyć z istniejącym budynkiem szkoły. Salę i przedszkole wyposażyć w instalacje wewnętrzne, określając formę architektoniczną, funkcję oraz układ konstrukcyjny obiektu budowlanego, jego charakterystykę energetyczną i ekologiczną, oraz proponowane niezbędne rozwiązania techniczne, materiałowe, ukazujące zasady nawiązania do otoczenia i inne potrzebne do wykonania obiektu z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych oraz warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i związane z nimi urządzenia. 2) Projekt zagospodarowania działki sporządzany na aktualnej mapie, obejmujący przede wszystkim określenie granic działki, usytuowanie, obrys i układ istniejącego obiektu, sieci uzbrojenia terenu, układ komunikacyjny ze wskazaniem charakterystycznych elementów, wymiarów, rzędnych i wzajemnych odległości obiektu w nawiązaniu do istniejącej zabudowy terenów sąsiednich. Projekt zagospodarowania terenu winien być zatwierdzony przez Zespół Uzgodnień Dokumentacji Projektowej przy Starostwie Powiatowym w Wadowicach 3) Projekty przyłącza wodociągowego (osobne układy pomiarowe dla sali, przedszkola i szkoły), 4) Projekt przyłącza kanalizacji sanitarnej 5)Projekt przyłącza kanalizacji opadowej 6)Projekt przyłącza elektrycznego (osobne układy pomiarowe dla sali, przedszkola i szkoły) 7)Projekt przyłącza c.o.(osobne układy pomiarowe dla sali, przedszkola i szkoły) 8)Projekt przyłącza gazu dla nowoprojektowanych obiektów. 9)Projekt przyłącza teletechnicznego dla nowo projektowanych obiektów 10)PT drenażu dla obiektów nowoprojektowanych. 11)PT przebudowy sieci elektroenergetycznej, 12)PT przebudowy kanalizacji deszczowej, 13)PT oświetlenia zewnętrznego 14)PT przebudowy gazociągu 15)PT przebudowy kabla telewizji kablowej 16)Projekt zasilania placu budowy w energię i wodę; 17)Projekt nagłośnienia sali gimnastycznej 18)Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz wraz z wykazaniem wyposażenia stałego i ruchomego sali. 19) Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz oddziałów przedszkolnych. 20) Opracowanie geologiczne dla potrzeb projektowych. 21)Inne projekty niezbędne do realizacji inwestycji, a wynikające z zakresu wykonywanych prac projektowych i uzgodnień; 22)Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 2 egz. + wersja elektroniczna - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. oraz sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. 23)Uzyskanie na koszt Projektanta wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń oraz Decyzji pozwolenia na budowę i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Projekt budowlany musi być sprawdzony pod względem zgodności z przepisami w tym techniczno-budowlanymi i obowiązującymi Polskimi Normami przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w danej specjalności lub rzeczoznawcę budowlanego 24)Opracowanie kosztorysu inwestorskiego w oparciu o kompletny projekt wykonawczy i aranżację wnętrz i wyposażenia oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - w rozbiciu na poszczególne branże w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych KNR , przy zachowaniu nośników bazy cenowej oraz cen materiałów i sprzętu wg aktualnych cen/. Kosztorysy inwestorskie muszą być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389); oraz muszą obejmować szczegółowe określenie materiałów (rodzaj i parametry), a dla materiałów wykończeniowych dodatkowo kolorystykę . 25)Zbiorcze Zestawienie Kosztów. 26)W ramach wynagrodzenia za opracowanie projektów pełnienie funkcji inspektora nadzoru autorskiego w trakcie realizacji budowy. 27)Oświadczenie o kompletności wykonanej dokumentacji oraz inne niezbędne dokumenty i uzgodnienia . 28)Ekspertyzy i badania niezbędne dla realizacji inwestycji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 460000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PROJEKT-3" SPÓŁKA CYWILNA M. PELC, L. STUDENT
jakie przetargi wygrała firma
"PROJEKT-3" SPÓŁKA CYWILNA M. PELC, L. STUDENT
- Projekt 3 s.c.Marek Pelc, Wojciech Student, ul.Kusocińskiego 5, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 460000.00
- Oferta z najniższą ceną: 460000.00 oferta z najwyższą ceną: 460000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawa wyrobów do diagnostyki dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa podłoży bakteriologicznych gotowych oraz przesiewowych testów immunodiagnostycznych dla ZZOZ w Wadowicach
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.