eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › modernizacja (rozbudowa) lewego wału rz. Wisły w m. Regów Nowy - Regów Stary km 3+275-6+200 gm. Gniewoszów, woj. mazowieckie



Ogłoszenie z dnia 2006-06-13

POZYCJA 31227

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Radom: modernizacja (rozbudowa) lewego wału rz. Wisły w m. Regów Nowy - Regów Stary km 3+275-6+200 gm. Gniewoszów, woj. mazowieckie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział, do kontaktów: mgr inż. Mirosław Chabiera, mgr inż. Jadwiga Klimkiewicz, ul. Wernera 4a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626138, fax 048 3624453, e-mail: wzmiuw@radom.net. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego po dopuszczeniu do udziału w przetargu. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:działalność usługowa związana z uprawami rolnymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja (rozbudowa) lewego wału rz. Wisły w m. Regów Nowy - Regów Stary km 3+275-6+200 gm. Gniewoszów, woj. mazowieckie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wał lewy rz. Wisły w m. Regów Stary gm. Gniewoszów woj. mazowieckie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i uszczelnieniu lewostronnego wału rz. Wisły na dł. 2,925 km i umocnienie drogi przywałowej tłuczniem na dł. 2880 mb. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.62.00 - Budowa wałów rzecznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.62.00 - Budowa wałów rzecznych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - modernizacja 2,925 km wału, - uszczelnienie bentomatą typ SC>4000g/m2 - 19 230 m2, - uszczelnienie korpusu i podłoża wału przesłaną bentonitow-cementową metodą wgłębnego mieszania - 5 000 m2 - kubatura nasypu na rozbudowę wału - 19 940 m3, - umocnienie drogi przywałowej tłuczniem - 2 880 mb, - przejazdy przez wał - 4 szt., - przepędy dla bydła 1 szt., - schody skarpowe - 4 szt., - pielęgnacja porostu traw w okresie udzielonej gwarancji. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 60000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 5)udzielą gwarancji na min 36 m-cy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Klasyfikację wykonawców dopuszczonych do udziału w przetargu zamawiający dokonana na podstawie ilości wykonanych robót ziemnych wykazanych w celu potwierdzenia dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. W przypadku równej ilości robót Zamawiający weźmie pod uwagę wielkość środków finansowych jakimi dysponuje wykonawca. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej \ustawą\, zamawiający żąda złożenia: 1)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 2)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 5)Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1)wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 3)dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i należą do izby inżynierów budownictwa. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek. Informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1,25 mln PLN. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 2)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 4.Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dla wykonawców występujących wspólnie powinien zawierać informacje i dokumenty wymienione w pkt 1 i 3.2) dla każdego wykonawcy oraz pozostałe dokumenty wymienione pkt 2 i 3.1), które łącznie będą potwierdzały spełnienie warunków udziału w przetargu przez wykonawców występujących wspólnie. 5. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie podpisany przez uprawnioną osobę lub złożony przez podmioty podlegające wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy zostanie odrzucony. 6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście wniosku muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą wniosek. 8. Każda strona kserokopii dokumentów we wniosku, wymaganych przez zamawiającego ma być potwierdzona (za zgodność z oryginałem) przez osobę podpisującą wniosek.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. okres gwarancji 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 130 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym na konto wskazane w zaproszeniu do skaładania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.08.2006, godzina 10:00, Siedziba WZMiUW w Warszawie O/Radom - ul. Wernera 4a w Radomiu, pok. 106.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; SEKTOROWY PROGRAM OPERACYJNY Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 Priorytet: Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich Działanie 2.5: Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi 2) Informacje dodatkowe: nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.