eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRoboty budowlane dot. wykonania systemów alarmowych w kompleksie wojskowym w Szczecinie, Al. Wojska Polskiego 250 (PKOB 1274).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-29

Szczecin: Roboty budowlane dot. wykonania systemów alarmowych w kompleksie wojskowym w Szczecinie, Al. Wojska Polskiego 250 (PKOB 1274).
Numer ogłoszenia: 312284 - 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 274960 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8892000, 8892026, faks 091 8892024, 8892029, 4331054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane dot. wykonania systemów alarmowych w kompleksie wojskowym w Szczecinie, Al. Wojska Polskiego 250 (PKOB 1274)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - Dostosowanie infrastruktury koszarowej do potrzeb związanych z uzawodowieniem korpusu szeregowych zawodowych - wykonanie systemów alarmowych w kompleksie wojskowym w Szczecinie, Al. Wojska Polskiego 250 (PKOB 1274) - polegające między innymi na wykonaniu integracji systemów alarmowych w ww. kompleksie. Roboty budowlane polegać będą na: 1) Wykonaniu kanalizacji teletechnicznej między poszczególnymi budynkami 2) Ułożeniu światłowodów 3) Montażu skrzynek przyłączeniowych przy budynkach 4) Montażu systemu SSWiN, KD, CCTV, SAP wewnątrz wybranych budynków. UWAGA: a) W pierwszej kolejności należy wykonać prace związane z budynkiem nr 21. b) Wykonawca z zakresu prac wyłączy prace wewnątrz budynków nr 1, 8, 31, 33 oraz prace związane z budynkiem Śnieżnik. Do budynków tych należy jedynie doprowadzić kabel światłowodowy i odpowiednio go zabezpieczyć przed uszkodzeniami. c) W przedmiarze robót opisany - budynek nr 75 nie jest pomocniczym centrum nadzoru. d) Wykonawca z zakresu prac wyłączy: z przedmiaru prace pod pozycjami dział nr 4 , 9, 12, 14 i z działu nr 20 pozycję 20.4 e) Wykonawca robót dodatkowo wykona dokumentację techniczną powykonawczą, oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art. 60 - oddając do użytkowania obiekt budowlany, przekazuje właścicielowi lub zarządcy obiektu dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. f) Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych. Pozostałe materiały z demontażu nie podlegające utylizacji, podlegają protokólarnemu przekazaniu do wskazanego miejsca składowania, wskazanego przez Kierownika Wydziału Infrastruktury 15 WOG - tel. (91) 451-23-09. g) W siedzibie RZI jest do wglądu dokumentacja niejawna: SSWiN, CCTV, KD i SAP w poszczególnych budynkach kompleksu oraz dokumentacja jawna: - Mapa ewidencyjna 1:1000 Strzelnica Krzekowo - poz. 1361 nr 1, egz.1, - Mapa ewidencyjna 1:1000 Strzelnica Krzekowo - poz. 1361 nr 2, egz.1. Wszelkie wątpliwości dotyczące formy, trybu składania i pobierania dokumentacji niejawnej itp. Można wyjaśnić z Kierownikiem kancelarii RZI tel. (91) 451-20-66. 2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o załączoną i dostępną do wglądu dokumentacją projektową, tj.: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekty budowlano-wykonawcze - załączniki nr 8÷9 do SIWZ oraz pomocniczo przedmiar robót. 3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Wykonawca po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty, w terminie 3 dni dostarczy dla Zamawiającego do kancelarii RZI Szczecin ze wskazaniem adresata i numeru sprawy - Szef Wydziału Budownictwa: - w jednym egzemplarzu kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem): a) kopie uprawnień budowlanych poszczególnych osób wymienionych w zestawieniu osób uczestniczących w realizacji zamówienia do kierowania robotami budowlanymi, b) kopie zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, c) uprawnień geodezyjnych. 5. Wykonawca po otrzymaniu informacji o wyborze jego oferty, w terminie 3 dni dostarczy dla Zamawiającego do kancelarii RZI Szczecin ze wskazaniem adresata i numeru sprawy - Kierownik Pionu Ochrony Informacji Niejawnych: - w jednym egzemplarzu kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem): a) Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej II stopnia, b) Poświadczeń bezpieczeństwa upoważniających do dostępu do informacji niejawnych do poziomu POUFNE oraz zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych: 1) Kierownika Firmy; 2) Pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych; 3) 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 4) 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne D w zakresie prac kontrolno-pomiarowych do 1kV; 5) 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne E w zakresie prac kontrolno-pomiarowych do 1 kV; 6) 1 osoba posiadająca uprawnienia w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 7) co najmniej 6 osób posiadających uprawnienia w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4; 8) 1 osoba posiadająca uprawnienia geodezyjne. c) Świadectw ukończenia kursu w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4 co najmniej 6 osób; d) Świadectwa ukończenia kursu w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 jednej osoby; e) Licencji pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej II stopnia 1 osoby posiadającej uprawnienia w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA-4 i I stopnia 6 osób posiadających uprawnienia w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4; f) Dokumentu potwierdzającego zatrudnienie pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych. g) Dokumentu z nazwą przewoźnika obsługującego firmę w zakresie poczty niejawnej. h) Jeżeli o zamówienie ubiegać się będzie Konsorcjum to należy załączyć Kopię umowy konsorcyjnej, w której między innymi będzie dokonany w sposób jednoznaczny podział zadań. i) Jeżeli zostanie ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania Konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy to należy załączyć kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem: - poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych co najmniej do poziomu POUFNE, - zaświadczenia o odbyciu szkolenia z zasad ochrony informacji niejawnych. j) Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu oryginał Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej II stopnia oraz umowę konsorcyjną. 6. Po zawarciu umowy w tym samym dniu Wykonawca jest zobowiązany wystąpić pisemnie do RZI Szczecin o wydanie dokumentacji technicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASD Sp. z o. o., ul. Podgórna 46, 70-205 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5148797,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5145000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5145000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5145000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.