eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie usługi codziennego monitoringu prasy, radia, telewizji i internetu Część I Wykonanie usługi codziennego monitoringu prasy Część II Wykonanie usługi codziennego monitoringu radia i telewizji Część III Wykonanie usługi codziennego monitoringu inte

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-13

Warszawa: Wykonanie usługi codziennego monitoringu prasy, radia, telewizji i internetu Część I Wykonanie usługi codziennego monitoringu prasy Część II Wykonanie usługi codziennego monitoringu radia i telewizji Część III Wykonanie usługi codziennego monitoringu internetu
Numer ogłoszenia: 312285 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sportu i Turystyki , ul. Senatorska 14, 00-082 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2443103, faks 022 2443200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msport.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi codziennego monitoringu prasy, radia, telewizji i internetu Część I Wykonanie usługi codziennego monitoringu prasy Część II Wykonanie usługi codziennego monitoringu radia i telewizji Część III Wykonanie usługi codziennego monitoringu internetu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi codziennego monitoringu prasy, radia, telewizji i internetu Część I Wykonanie usługi codziennego monitoringu prasy Część II Wykonanie usługi codziennego monitoringu radia i telewizji Część III Wykonanie usługi codziennego monitoringu internetu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.40.05.00 - 92.40.05.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane Zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniający warunki określone w art. 22 ustawy P.z.p. i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p., oprócz stosownego oświadczenia, Wykonawca musi złożyć wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów jakich żądał Zamawiający zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3). 3. Wykonawca, który nie złoży w ofercie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń, i w przypadku ich braku w ofercie, nie dostarczy ich Zamawiającemu na jego żądanie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona - zgodnie z art. 24 ust. 4, w związku z art. 25 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 oraz art. 26 ust. 3 P.z.p..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, uwzględniając zmiany wprowadzone Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającym rozporządzenie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - § 1 ust. 1 pkt 2.( z uwzględnieniem § 2, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ): 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy; 3) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (wypełniona w sposób opisany w SIWZ). Wykonawcy składają oryginał lub kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msport.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MINISTERSTWO SPORTU i TURYSTYKI 00-082 WARSZAWA, UL. SENATORSKA 14 tel.: 22 24 43 224/22 24 43 225 fax: 22 24 43 224/22 24 43 118 godziny urzędowania: 08:15 - 16:15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Sportu i Turystyki 00 - 082 Warszawa, ul. Senatorska 14 w Kancelarii Głównej.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert: Data: 21/11/2008 Godzina:10:30 Miejsce: Ministerstwo Sportu i Turystyki 00 - 082 Warszawa, ul. Senatorska 14 Lista monitorowanych tematów może być zmieniana przez Zamawiającego w dowolnym czasie, poprzez zamianę jednego lub więcej z monitorowanych tematów na inny - przy niezmienionej ogólnej liczbie monitorowanych tematów..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie usługi codziennego monitoringu prasy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Wykonanie usługi codziennego monitoringu prasy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.40.05.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi codziennego monitoringu radia i telewizji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Wykonanie usługi codziennego monitoringu radia i telewizji Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.40.05.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usługi codziennego monitoringu Internetu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III Wykonanie usługi codziennego monitoringu Internetu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.40.05.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.