To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-23
Ogłoszenie nr 312321 - 2016 z dnia 2016-09-23 r.
Wąbrzeźno: remont mieszkania w budynku w miejscowości Cymbark
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 302203-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wąbrzeźno, krajowy numer identyfikacyjny
572621000000, ul.
ul. Mickiewicza
21,
87200
Wąbrzeźno, państwo
, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
566 871 800, faks
566 881 704, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.wabrzezno.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont mieszkania w budynku w miejscowości Cymbark
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WI.ZP.271.9.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont mieszkania w budynku zlokalizowanym na działce nr 81/8 w miejscowości Cymbark gmina Wąbrzeźno. 2. Zakres robót obejmuje: 1) rozbiórkę istniejącego pokrycia dachu z papy wraz z rozebraniem deskowania; rozbiórkę rynien i obróbek blacharskich; rozbiórkę podsufitki w pomieszczeniach poddasza i na parterze; wymianę zniszczonych elementów konstrukcyjnych drewnianej więźby dachowej; docieplenie stropodachu; demontaż warstw podłogowych na poddaszu; wymianę i uzupełnienie zniszczonych elementów drewnianych stropu nad parterem; montaż płyt OSB 3 gr. 20 mm na belkach stropowych; wykonanie i obróbkę otworu pod schody kręcone i montaż pozostałych warstw stropu nad parterem; ułożenie wełny mineralnej gr. 10 cm pomiędzy belkami stropu i montaż płyt GKF (ogniochronne)12,5 mm na systemowym ruszcie; montaż okien połaciowych drewnianych; deskowanie połaci dachowej i pokrycie papą; wymurowanie nowych kominów z cegły pełnej ceramicznej kl.15, oraz z pustaków ceramicznych - ponad dachem kominy z cegły klinkierowej; wykonanie obróbek blacharskich dachu; rynien i rur spustowych; rozbiórkę części ścianek działowych i wymurowanie nowych; wykonanie tynków nowych ścianek; naprawę i uzupełnienie tynków na ścianach istniejących; malowanie ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń farbą akrylową; demontaż warstw posadzki parteru i wykonanie nowych warstw posadzkowych; wykonanie izolacji poziomej ścian podziemia; wykonanie zewnętrznej izolacji pionowej ścian; docieplenie ścian zewnętrznych podziemia, montaż okien z profili z wysokoudarowego PCW; montaż schodów kręconych drewnianych; przygotowanie ścian budynku do wykonania docieplenia, docieplenie ścian zewnętrznych; wykonanie tynku silikonowego oraz malowanie ścian farbą silikonową; we fragmentach elewacji (cokół) położenie płytek klinkierowych; wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórki z przekazaniem do utylizacji firmie posiadającej stosowne uprawnienia do prowadzenia działalności w tym zakresie; oczyszczenie i uporządkowanie terenu wokół budynku - roboty opisane w projekcie budowlano-wykonawczym branża budowlana 2) instalacje elektryczne - roboty opisane w projekcie budowlano-wykonawczym branża instalacje elektryczne 3) wewnętrzną instalację wod.-kan. i instalację centralnego ogrzewania z kotłownią - roboty opisane w projekcie budowlano-wykonawczym branża sanitarna 4) przyłącze wody i zewnętrzną kanalizację sanitarną z oczyszczalnią ścieków - roboty opisane w projekcie budowlano-wykonawczym branża sanitarna - przyłącze wody i zewnętrzna kanalizacja sanitarna z oczyszczalnią. 3. Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1) obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia przed przystąpieniem do robót i sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 2) przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób; 3) naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami; 4) naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu; 5) odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia; 6) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; 7) innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia; 8) uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) projekt budowlany; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiary robót. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępnione przez zamawiającego przedmiary robót nie są podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy. 5. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót przedmiotu zamówienia przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów zamawiający informuję, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych. Przez produkty równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Jego jakość i parametry nie mogą być gorsze od wskazanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Wykaz wszystkich przyjętych przez wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych wraz z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia oraz dokumentów określających parametry techniczne musi zostać załączony do oferty. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45443000-4,
45332000-3,
45422000-1,
45400000-1,
30000000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT181187.23 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 182310.53 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.