Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-04
Suszec: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 312335 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 288927 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 44993050, faks 032 4493051.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2010/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2010/2011, zwane dalej zamówieniem. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych Powiatu Pszczyńskiego położonych na terenie Gminy Suszec, w sezonie zimowym 2010/2011 przez okres: od podpisania umowy do 31.03.2011 r., na 11 - tu wydzielonych rejonach i przypisanych im ulicach, placach lub chodnikach, określonych w załącznikach od nr 9 do 19 do niniejszej SIWZ. Każdy z wydzielonych rejonów stanowi odrębną część zamówienia - zadanie. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione rejony (zadania): Rejon 1 - Suszec I - zał. nr 9 do SIWZ, Rejon 2 - Suszec II - zał. nr 10 do SIWZ, Rejon 3 - Rudziczka - zał. nr 11 do SIWZ, Rejon 4 - Kobielice - zał. nr 12 do SIWZ, Rejon 5 - Radostowice - zał. nr 13 do SIWZ, Rejon 6 - Kryry - zał. nr 14 do SIWZ Rejon 7 - Mizerów - zał. nr 15 do SIWZ Rejon 8- Parkingi, place, inne - zał. nr 16 a) - c) do SIWZ, Rejon 9 - Suszec - trasa MZK - zał. nr 17 do SIWZ, Rejon 10 - Chodniki - zał. nr 18 a) - k) do SIWZ, Rejon 11 - ulica Wyzwolenia, Lipki i Piaskowa - zał. nr 19 a) - c) do SIWZ. 3.4 Poprzez zimowe utrzymanie dróg na REJONACH OD 1 DO 10 rozumie się: a) powiadomienie o prowadzeniu akcji czynnej i utrzymywanie kontaktu telefonicznego z koordynatorem akcji, 24 godz. /dobę, b) bieżące odśnieżanie ulic, c) usuwanie gołoledzi i gładzi śniegowej z zastosowaniem środków uszorstniających, z zastrzeżeniem pkt. 15 SIWZ, które należy stosować w niebezpiecznych miejscach, tj. na zakrętach, w rejonie skrzyżowań, na podjazdach, lub w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Gołoledź należy usuwać przy użyciu: - piasku, stale - w miejscach wyżej wymienionych, lub - soli kamiennej - na żądanie Zamawiającego w wyznaczonych miejscach. Gładź śniegową (utwardzoną, ujeżdżoną warstwę śniegu) należy usuwać poprzez posypywanie żużlem wielkopiecowym, d) w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania pojazdów oraz postępowania zgodnie z Instrukcją oznakowania robót w pasie drogowym i przepisami BHP. Za szkody powstałe z tytułu nieprawidłowego oznakowania robót lub nieprzestrzegania przepisów BHP odpowiedzialny jest Wykonawca, e) do obowiązków wykonawcy będzie należało również cotygodniowe informowanie Zamawiającego o przebiegu prowadzenia akcji w postaci dostarczenia protokołu pracy potwierdzonego przez Koordynatora akcji. Protokół powinien zawierać: - datę prowadzenia prac - rodzaj wykonanej pracy - ilość godzin (z dokładnością do 15 minut) - imię i nazwisko operatora - miejsce pracy, np.: Data Rodzaj pracy Liczba godzin Operator Miejsce pracy 10.12.2010 odśnieżanie 2 h 12:30 - 14:30 Adam Kowalski Suszec - Grabówki 11.12.2010 posypywanie 3 h 45 m 6:00 - 9:45 Krzysztof Nowak Suszec Stary Potwierdzony protokół należy złożyć w każdy poniedziałek do referatu Infrastruktury Technicznej i Inwestycji w Urzędzie Gminy Suszec. W przypadku jednoczesnej pracy kilku jednostek w różnych miejscach, Wykonawca wykazuje ten fakt w protokole, który będzie podstawą rozliczenia ich czasu pracy oddzielnie. 3.5 Poprzez zimowe utrzymanie dróg na REJONIE 11, należy rozumieć prowadzenie czynności, zgodnie z przynależnym standardem dla każdej należącej do tego rejonu drogi, wykazanej w załączniku nr 19 a) i b) do niniejszej specyfikacji (wykaz dróg), oraz zgodnie z zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach powiatowych, określonymi w załączniku nr 19 c) do niniejszej specyfikacji. 3.6 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełnią warunki określone w pkt. 8 SIWZ, - będą w dyspozycji sprzętowej i osobowej 24 godz. /dobę, - czas reakcji na każde wezwanie zamawiającego nie będzie dłuższy niż 0,5 h od momentu wezwania, - przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia wykonawca oraz osoby wyznaczone do odśnieżania będą wyposażeni w środki łączności przewodowej (dotyczy siedziby wykonawcy i miejsc zamieszkania osób wyznaczonych do odśnieżania) jak i bezprzewodowej (telefon komórkowy) - (warunek konieczny), co pozwoli na stały, 24 godz./dobę kontakt z Zamawiającym; Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia tych numerów Zamawiającemu. 3.7 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwa 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Rejon 1 - Suszec I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 2, 43-267 Suszec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32897,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30744,00
Oferta z najniższą ceną: 30744,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30744,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Rejon 2 - Suszec II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANO-HANDLOWO-USŁUGOWA "TECH-BUD" ARKADIUSZ BARON
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANO-HANDLOWO-USŁUGOWA "TECH-BUD" ARKADIUSZ BARON
- Firma Budowlano-Handlowo-Usługowa TECH-BUD, ul. Kłapczyka 31A, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32336,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29904,00
Oferta z najniższą ceną: 29904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29904,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Rejon 3 - Rudziczka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BARON MICHAŁ USŁUGI W ZAKRESIE PRAC ZIEMNYCH I TRANSPORTOWYCH
jakie przetargi wygrała firma
BARON MICHAŁ USŁUGI W ZAKRESIE PRAC ZIEMNYCH I TRANSPORTOWYCH
- Usługi w Zakresie Prac Ziemnych i Transportowych Michał Baron, ul. Ks. Barona 23, 43-267 Rudziczka, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25233,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26400,00
Oferta z najniższą ceną: 26400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Rejon 4 - Kobielice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Usługowa Stefan Pastuszka, ul. Wiejska 20, 43-262 Kobielice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26915,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27000,00
Oferta z najniższą ceną: 27000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27756,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Rejon 5 - Radostowice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOZIK MIROSŁAW MIROSŁAW KOZIK USŁUGI TRANSPORTOWO - ROLNICZE
jakie przetargi wygrała firma
KOZIK MIROSŁAW MIROSŁAW KOZIK USŁUGI TRANSPORTOWO - ROLNICZE
- Usługi Transportowo-Rolnicze Mirosław Kozik, ul. Łączna 15, 43-262 Radostowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24112,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23000,00
Oferta z najniższą ceną: 23000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Rejon 6 - Kryry
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 2, 43-267 Suszec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29906,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28039,00
Oferta z najniższą ceną: 28039,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28039,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Rejon 7 - Mizerów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW BUDZYK M.B RADOSTOWICE
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW BUDZYK M.B RADOSTOWICE
- M.B. RADOSTOWICE Mirosław Budzyk, ul. Dworcowa 61, 43-262 Radostowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27476,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28038,00
Oferta z najniższą ceną: 28038,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28038,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Rejon 8- Parkingi, place, inne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANO-HANDLOWO-USŁUGOWA "TECH-BUD" ARKADIUSZ BARON
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANO-HANDLOWO-USŁUGOWA "TECH-BUD" ARKADIUSZ BARON
- Firma Budowlano-Handlowo-Usługowa TECH-BUD, ul. Kłapczyka 31A, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17289,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16020,00
Oferta z najniższą ceną: 16020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16020,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Rejon 9 - Suszec - trasa MZK
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW BUDZYK M.B RADOSTOWICE
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW BUDZYK M.B RADOSTOWICE
- M.B. RADOSTOWICE Mirosław Budzyk, ul. Dworcowa 61, 43-262 Radostowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30467,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33644,00
Oferta z najniższą ceną: 33644,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33644,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Rejon 10 - Chodniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Ogrodowa 2, 43-267 Suszec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82243,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76772,50
Oferta z najniższą ceną: 76772,50 / Oferta z najwyższą ceną: 76772,50
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Rejon 11 - ulica Wyzwolenia, Lipki i Piaskowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PETBUD Sp. z o.o., ul. Dworcowa 61, 43-262 Radostowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60747,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65000,00
Oferta z najniższą ceną: 65000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 152880,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SUSZEC
więcej: przetargi SUSZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.