eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GóraŚwiadczenie usługi inspektora nadzoru archeologicznego w ramach realizacji zadań inwestycyjnychIluminacja zabytkowego kościoła p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Górze oraz Zagospodarowanie strefy wypoczynku- park ul. Podwale w Górze wchodzących w zakr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-15

Góra: Świadczenie usługi inspektora nadzoru archeologicznego w ramach realizacji zadań inwestycyjnych: Iluminacja zabytkowego kościoła p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Górze oraz Zagospodarowanie strefy wypoczynku- park ul. Podwale w Górze wchodzących w zakres projektu p.n. ,, Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I ,,.
Numer ogłoszenia: 31233 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra , ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi inspektora nadzoru archeologicznego w ramach realizacji zadań inwestycyjnych: Iluminacja zabytkowego kościoła p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Górze oraz Zagospodarowanie strefy wypoczynku- park ul. Podwale w Górze wchodzących w zakres projektu p.n. ,, Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I ,,..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi inspektora nadzoru archeologicznego w ramach realizacji zadań inwestycyjnych: A.Iluminacja zabytkowego kościoła p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Górze oraz B.Zagospodarowanie strefy wypoczynku- park ul. Podwale w Górze wchodzących w zakres projektu p.n. ,, Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I ,,. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych i pełną obsługę archeologiczną robót ziemnych wykonywanych w ramach inwestycji zgodnie z zapisami uzyskanej decyzji. Badania archeologiczne winny być realizowane oraz dokumentowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. Nr 162, poz. 1568 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150, poz. 1579). W ramach zadania w części A- roboty ziemne ograniczają się do ułożenia kabli w wykopie o wym. 0,4x0,8x200,00m. W ramach zadania w części B- pełna dokumentacja projektowa wraz z opisami robót jest umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gora.com.pl W celu potwierdzenia, że zamawiane usługi odpowiadają wymaganiom zamawiającego należy załączyć do oferty oświadczenie osoby wskazanej do realizacji przedmiotu zamówienia o wywiązywaniu się z dotychczasowych obowiązków wraz z potwierdzeniem niniejszego przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14-3, 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie ustanowiono obowiązku wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli z dysponuje on przynajmniej 1 osobą, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań. Przy ustalaniu czasu trwania praktyki, o której mowa powyżej nie uwzględnia się uczestnictwa w badaniach archeologicznych i rozpoznawania obiektów archeologicznych przy pomocy odwiertów oraz udziału w opracowywaniu zabytków ruchomych odkrytych w trakcie badań archeologicznych. Do wykazania spełniania pozostałych warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskaznych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - oświadczenie osoby wskazanej do realizacji przedmiotu zamówienia o wywiązywaniu się z dotychczasowych obowiązków wraz z potwierdzeniem niniejszego przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.W wypadku, gdy którekolwiek z postanowień niniejszej Umowy okaże się z jakiejkolwiek przyczyny nieważne, pozostałe postanowienia niniejszej Umowy pozostają w całości ważne i skuteczne. Strony zastąpią nieważne postanowienia Umowy takimi postanowieniami, które z punktu widzenia ekonomicznych interesów stron będą mogły zostać uznane za porównywalne. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy , w następującym zakresie: 1) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - gdy następują zmiany terminów związanych z prowadzeniem robót budowlanych w ramach inwestycji, której dotyczy usługa nadzoru z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy niniejszej umowy. W przypadku wystąpienia opóźnień z powodów wyżej wymienionych strony ustalą nowe terminy realizacji. W sytuacji gdy nastąpi zmiana terminu realizacji zamówienia z powodów wyżej opisanych , istnieje możliwość zmiany procentowej wysokości transz płatności za wykonanie przedmiotu umowy. 2) Inne zmiany : a) w zakresie kluczowego personelu wykonawcy, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko archeologiczne oraz dopełnieniu wszelkich formalności, b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego : - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, O ile nie sprzeciwia się to postanowieniom Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Warunki zmian : a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 101- sekretariat, I piętro budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt planowany do dofinansowania przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi inspektora nadzoru archeologicznego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Iluminacja zabytkowego kościoła p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Górze wchodzącego w zakres projektu p.n. ,, Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I ,,..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych i pełną obsługę archeologiczną robót ziemnych wykonywanych w ramach inwestycji zgodnie z zapisami uzyskanej decyzji. Badania archeologiczne winny być realizowane oraz dokumentowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. Nr 162, poz. 1568 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150, poz. 1579). W ramach zadania w części 1- roboty ziemne ograniczają się do ułożenia kabli w wykopie o wym. 0,4x0,8x200,00m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14-3, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi inspektora nadzoru archeologicznego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Zagospodarowanie strefy wypoczynku- park ul. Podwale w Górze wchodzącego w zakres projektu p.n. ,, Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I ,,..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych i pełną obsługę archeologiczną robót ziemnych wykonywanych w ramach inwestycji zgodnie z zapisami uzyskanej decyzji. Badania archeologiczne winny być realizowane oraz dokumentowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. Nr 162, poz. 1568 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150, poz. 1579). W ramach zadania w części 2 - pełna dokumentacja projektowa wraz z opisami robót jest umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gora.com.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14-3, 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.