Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-15
Góra: Świadczenie usługi inspektora nadzoru archeologicznego w ramach realizacji zadań inwestycyjnych: Iluminacja zabytkowego kościoła p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Górze oraz Zagospodarowanie strefy wypoczynku- park ul. Podwale w Górze wchodzących w zakres projektu p.n.
,, Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I ,,.
Numer ogłoszenia: 31233 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra , ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi inspektora nadzoru archeologicznego w ramach realizacji zadań inwestycyjnych: Iluminacja zabytkowego kościoła p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Górze oraz Zagospodarowanie strefy wypoczynku- park ul. Podwale w Górze wchodzących w zakres projektu p.n. ,, Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I ,,..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi inspektora nadzoru archeologicznego w ramach realizacji zadań inwestycyjnych: A.Iluminacja zabytkowego kościoła p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Górze oraz B.Zagospodarowanie strefy wypoczynku- park ul. Podwale w Górze wchodzących w zakres projektu p.n. ,, Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I ,,. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych i pełną obsługę archeologiczną robót ziemnych wykonywanych w ramach inwestycji zgodnie z zapisami uzyskanej decyzji. Badania archeologiczne winny być realizowane oraz dokumentowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. Nr 162, poz. 1568 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150, poz. 1579). W ramach zadania w części A- roboty ziemne ograniczają się do ułożenia kabli w wykopie o wym. 0,4x0,8x200,00m. W ramach zadania w części B- pełna dokumentacja projektowa wraz z opisami robót jest umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gora.com.pl W celu potwierdzenia, że zamawiane usługi odpowiadają wymaganiom zamawiającego należy załączyć do oferty oświadczenie osoby wskazanej do realizacji przedmiotu zamówienia o wywiązywaniu się z dotychczasowych obowiązków wraz z potwierdzeniem niniejszego przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14-3, 71.24.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie ustanowiono obowiązku wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli z dysponuje on przynajmniej 1 osobą, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań. Przy ustalaniu czasu trwania praktyki, o której mowa powyżej nie uwzględnia się uczestnictwa w badaniach archeologicznych i rozpoznawania obiektów archeologicznych przy pomocy odwiertów oraz udziału w opracowywaniu zabytków ruchomych odkrytych w trakcie badań archeologicznych. Do wykazania spełniania pozostałych warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskaznych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- oświadczenie osoby wskazanej do realizacji przedmiotu zamówienia o wywiązywaniu się z dotychczasowych obowiązków wraz z potwierdzeniem niniejszego przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.W wypadku, gdy którekolwiek z postanowień niniejszej Umowy okaże się z jakiejkolwiek przyczyny nieważne, pozostałe postanowienia niniejszej Umowy pozostają w całości ważne i skuteczne. Strony zastąpią nieważne postanowienia Umowy takimi postanowieniami, które z punktu widzenia ekonomicznych interesów stron będą mogły zostać uznane za porównywalne. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy , w następującym zakresie: 1) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - gdy następują zmiany terminów związanych z prowadzeniem robót budowlanych w ramach inwestycji, której dotyczy usługa nadzoru z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy niniejszej umowy. W przypadku wystąpienia opóźnień z powodów wyżej wymienionych strony ustalą nowe terminy realizacji. W sytuacji gdy nastąpi zmiana terminu realizacji zamówienia z powodów wyżej opisanych , istnieje możliwość zmiany procentowej wysokości transz płatności za wykonanie przedmiotu umowy. 2) Inne zmiany : a) w zakresie kluczowego personelu wykonawcy, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko archeologiczne oraz dopełnieniu wszelkich formalności, b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego : - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, O ile nie sprzeciwia się to postanowieniom Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Warunki zmian : a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 101- sekretariat, I piętro budynku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt planowany do dofinansowania przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi inspektora nadzoru archeologicznego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Iluminacja zabytkowego kościoła p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Górze wchodzącego w zakres projektu p.n. ,, Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I ,,..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych i pełną obsługę archeologiczną robót ziemnych wykonywanych w ramach inwestycji zgodnie z zapisami uzyskanej decyzji. Badania archeologiczne winny być realizowane oraz dokumentowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. Nr 162, poz. 1568 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150, poz. 1579). W ramach zadania w części 1- roboty ziemne ograniczają się do ułożenia kabli w wykopie o wym. 0,4x0,8x200,00m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14-3, 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi inspektora nadzoru archeologicznego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Zagospodarowanie strefy wypoczynku- park ul. Podwale w Górze wchodzącego w zakres projektu p.n. ,, Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I ,,..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych i pełną obsługę archeologiczną robót ziemnych wykonywanych w ramach inwestycji zgodnie z zapisami uzyskanej decyzji. Badania archeologiczne winny być realizowane oraz dokumentowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. Nr 162, poz. 1568 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr 150, poz. 1579). W ramach zadania w części 2 - pełna dokumentacja projektowa wraz z opisami robót jest umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.gora.com.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14-3, 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GÓRY
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Wykonanie archeologicznych rozpoznawczych badań powierzchniowych z opracowaniami wyników badań na trasach:a.rozbudowy DK9 na odc. od końca obw.Skaryszew do początku obw.Iłża b.budowy obw.Zwolenia DK79
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.