Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-13
Bieruń: Remont ulicy Węglowej w Bieruniu - etap I.
Numer ogłoszenia: 312423 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bierun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Węglowej w Bieruniu - etap I..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Węglowej w Bieruniu - etap I tj. odcinek od ul. Królowej Jadwigi długości 205 m. Zakres robót został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Remont polega na : - rozbiórce krawężników betonowych na ławie betonowej - 410,10 mb - frezowaniu nawierzchni bit. o grub. 10 cm wraz z odwozem gruzu na 10 km - 1592,38 m2 - zabudowie krawężników bet. za ławie bet. z oporem - 410,10 mb - wyk. podbudowy z mieszanki min.-bit. grub. 7 cm - 61,52 m2 - dwukrotnym skropieniu podbudowy bit. emulsja asfaltowa - 1592,38 m2 - wyk. nawierzchni z betonu asfaltowego grub. 6+5 cm - 1592,38 m2 - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznej - 5,86 m2 - przekładce istniejącej nawierzchni z kostki betonowej - 18,60 m2 Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem. Powyższe roboty objęte SA podatkiem VAT w wysokości 22%..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy : 1) spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone SIWZ i ustawą; 2) dysponują pracownikami z uprawnieniami budowlanymi w zakresie kierowania robotami drogowymi; 3) wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , roboty związane z budową lub remontem dróg, chodników, placów o łącznej wartości brutto co najmniej 600.000 zł. 4) udzielą pisemnej gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 24 miesiące , licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku z wymagania-mi określonymi w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia : 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, że : 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. 2. Oświadczenie , że po zapoznaniu się z SIWZ - akceptuje je bez zastrzeżeń. 3. Oświadczenie , że będzie związany przedmiotową ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert , a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do SIWZ w ciągu 14 dni od daty otrzymania informacji o wyborze oferty. 4. Oferta jest jawna w całości / części. Strony oferty od .... do ..... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania. 5. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) - w przypadku ich udziału w postępowaniu. 6. Oświadczenie o ujęciu w kosztach ogólnych kosztów nie wynikających z przedmiaru robót m.in. opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót remontowych i oznakowania robót, kosztów składowania gruzu i jego utylizacji oraz przywrócenia terenu przyległego do remontowanej drogi do stanu pierwotnego. 7. Oświadczenie o udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia. Wzory oświadczeń 1 - 6 dołączone są do SIWZ. Oświadczenie 7 znajduje się na wzorze formularza oferty. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej lub odpowiednim pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87/2006 poz. 605 z późniejszymi zmianami) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem (zaleca się potwierdzenie każdej zapisanej strony dokumentu) przez wykonawcę tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2. Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie , robót związanych z budową lub remontem dróg, chodników, placów o łącznej wartości brutto co najmniej 600.000 zł. Wykaz należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiącej załącznik do SIWZ. 3. Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzające należytą staranność wykonania robót wymienionych w wykazie, koniecznych dla spełnienia warunku z pkt IV.4. SIWZ. 4. Uprawnienia budowlane osób, które będą kierowały robotami drogowymi oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub dowód wpłaty składek członkowskich ( w przypadku braku oznaczenia ważności na zaświadczeniach). Uwaga : Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach Listy wymaganych dokumentów, przedstawia odpowiednio : 1) Pkt 1 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument , o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej ni 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej (w pkt VI), zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed : notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności oświadczeń jest taki sam , jak dotyczący dokumentu , o którym mowa w punkcie 1 niniejszej uwagi..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bierun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych (pokój nr 5)
43-150 Bieruń, ul. Rynek 14..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - kancelaria (parter) 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Przeprowadzenie przeglądów i świadczenie usług serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych na powierzchni dla Oddziału KWK Piast-Ziemowit i Zakładu Remontowo-Produkcyjnego
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - HYDROMEL dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny - nr grupy materiałowej 295-27-20.
- Dostawa kompletnej wiertnicy drenażowej powietrznej WDP-1C lub równoważnej dla Oddziału Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Oprac. dokum. projekt. na potrzeby budowy drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż dróg powiat.:5908S ul. Lędzińskiej w Bieruniu w km od 0+410, 5909S ul. Lędzińskiej w Lędzinach, 5910S ul. Pokoju (...)
- Dostawa spągnic do obudowy ścianowej ZRP dla Polskiej Grupy Górniczej Oddział Zakład Remontowo Produkcyjny - nr grupy 295-27-17.
- Rektyfikacja (pionowanie) budynku mieszkalnego położonego w Bieruniu przy ul. Gołysowej 7 wraz z usuwaniem szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego.
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- Budowa parkingów i ciągów pieszo-rowerowych związanych z realizacją projektu pn. ,,Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w Lesznie"
- Budowa ścieżki rowerowej przy drodze powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki
- Budowa zjazdu i fragmentu drogi dojazdowej na ul. Wierzbowej w m. Czernichów
- "Przebudowa wnętrz parteru budynku Urzędu Miejskiego w Strzyżowie" w ramach projektu pn. "Adaptacja środowiska pracy Urzędu Miejskiego w Strzyżowie"
- "Budowa, przebudowa, remont dróg na terenie Gminy Raciążek"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.