Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-02
Olsztyn: Implanty do zespoleń kostnych i inne wyroby medyczne używane przy zabiegach ortopedycznych
Numer ogłoszenia: 312436 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Implanty do zespoleń kostnych i inne wyroby medyczne używane przy zabiegach ortopedycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego przedmiotu zamówienia w asortymencie oraz ilościach podanych w załączniku nr 2 do SIWZ według opisu tj.: - Zadanie nr 1 - drut Kirsznera, klamry, drut kostny, śruby kostne - 7 pozycji w zadaniu - Zadanie nr 2 - substytut syntetyczny kości - 3 pozycje w zadaniu - Zadanie nr 3 - staza do zabiegów operacyjnych - 1 pozycja w zadaniu - Zadanie nr 4 - bimateriały - membrana kolagenowa do uzupełniania ubytków chrzęstno-kostnych w stawie kolanowym - 2 pozycje w zadaniu - Zadanie nr 5 - zestaw do pozyskiwania koncentratu bogatego w macierzyste komórki szpiku kostnego i do pozyskania koncentratu płytek krwi, kość wołowa z kolagenem - 4 pozycje w zadaniu - Zadanie nr 6 - implanty do barku - 3 pozycje w zadaniu - Zadanie nr 7 - biomateriały wchłanialne - pin, gwóźdź, kotwica - 5 pozycji w zadaniu - Zadanie nr 8 - implanty do ACL - 4 pozycje w zadaniu - Zadanie nr 9 - system do szycia łąkotek - 4 pozycje w zadaniu - Zadanie nr 10 - system do szycia łąkotek - 3 pozycje w zadaniu - Zadanie nr 11 - syntetyczny implant łąkotki - 1 pozycja w zadaniu - Zadanie nr 12 - płytki, gwoździe, śruby i inne implanty do zespoleń kostnych - 49 pozycji w zadaniu W ramach każdego zadania wymagane jest złożenie oferty pełnej. Nie dopuszcza się składanie ofert na poszczególne pozycje w zadaniu. Ilość zadań - 12. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolną ilość wybranych zadań..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie odnośnie zadania od nr 1 do nr 12: - Deklarację zgodności CE lub Certyfikat zgodności CE potwierdzający spełnianie przez oferowany produkt wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - odpowiednio do klasy wyrobu medycznego (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z p. zm.)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych wyrobów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa (umowy), która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek nr 5 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 2.4 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.5 w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania lub w przypadku jakiekolwiek omyłki w podaniu nr katalogowego oferowanego produktu 2.6 w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu. 3. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 2.2.6 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2.2.6 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 6. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Przesyłając na adres jak w Sekcji I ww - Sekcja zamówień publicznych pok. nr 01 lub złożyc w siedzibie Zamawiającego - Sekcja zamówień publicznych pok. nr 01..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drut Kirsznera, klamry, drut kostny, śruby kostne - 7 pozycji w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Substytut syntetyczny kości - 3 pozycje w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staza zaciskowa do stosowania podczas wkonywania zabiegów operacyjnych - 1 pozycja w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bimateriały - membrana kolagenowa do uzupełniania ubytków chrzęstno-kostnych w stawie kolanowym - 2 pozycje w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do pozyskiwania koncentratu bogatego w macierzyste komórki szpiku kostnego i do pozyskania koncentratu płytek krwi, kość wołowa z kolagenem - 4 pozycje w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty do barku, kotwica niewchłanialna, kotwica biowchłanialna - 3 pozycje w zadaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biomateriały wchłanialne - pin, gwóźdź, kotwica - 5 pozycji w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty do ACL - 4 pozycje w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do szycia łąkotek - 4 pozycje w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do szycia łąkotek - 3 pozycje w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Syntetyczny implant łąkotki - 1 pozycja w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki, gwoździe, śruby i inne implanty do zespoleń kostnych - 49 pozycji w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.18.41.00-4, 33.18.31.00-7, 33.18.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (69)
- Przebudowa sali obsługi klienta w budynku Urzędu Skarbowego w Iławie przy ul. Wojska Polskiego 26
- SZP.221-4.2025 Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego
- Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Zakładu Poligraficznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- SZP.221-5.2025 Remont istniejącej podstawowej stacji kontroli pojazdów, przy ul. Pstrowskiego 28 B w Olsztynie (10-602) wraz z zakupem, dostawą, montażem i uruchomieniem urządzeń diagnostycznych
- Usługa opieki powdrożeniowej dla systemu informatycznego SIMPLE.ERP eksploatowanego przez Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Bloku Operacyjnego.
- Dostawa wyrobów medycznych oraz art. higieny osobistej na potrzeby podopiecznych korzystających z usługi wsparcia krótkoterm. w formie pobytu całodob. na terenie MCUS z podziałem na trzy części zam.
- Dostawa środków ochrony osobistej na potrzeby CM Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- "Sukcesywne dostawy materiałów laboratoryjnych oraz do zamkniętego pobierania krwi"
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 8 PAKIETÓW
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie do umów 2024r
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.