eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczMONTAŻ PREFABRYKOWANYCH BETONOWYCH KRZYŻY SZT. 556 WRAZ Z WYKONANIEM RDZENIA ŻELBETOWEGO MONUMENTU ORAZ WBUDOWANIEM 28 PŁASKORZEŹB ZE SCENAMI MĘCZEŃSTWA, ZLOKALIZOWANYCH W DOLINIE ŚMIERCI - FORDON W BYDGOSZCZY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-17

Bydgoszcz: MONTAŻ PREFABRYKOWANYCH BETONOWYCH KRZYŻY SZT. 556 WRAZ Z WYKONANIEM RDZENIA ŻELBETOWEGO MONUMENTU ORAZ WBUDOWANIEM 28 PŁASKORZEŹB ZE SCENAMI MĘCZEŃSTWA, ZLOKALIZOWANYCH W DOLINIE ŚMIERCI - FORDON W BYDGOSZCZY
Numer ogłoszenia: 31244 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie "Społeczny Komitet Budowy Kalwarii Bydgoskiej - Golgoty XX Wieku" , ul. Mikołaja Bołtucia 5, 85-791 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234834.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MONTAŻ PREFABRYKOWANYCH BETONOWYCH KRZYŻY SZT. 556 WRAZ Z WYKONANIEM RDZENIA ŻELBETOWEGO MONUMENTU ORAZ WBUDOWANIEM 28 PŁASKORZEŹB ZE SCENAMI MĘCZEŃSTWA, ZLOKALIZOWANYCH W DOLINIE ŚMIERCI - FORDON W BYDGOSZCZY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: MONTAŻ PREFABRYKOWANYCH BETONOWYCH KRZYŻY SZT. 556 WRAZ Z WYKONANIEM RDZENIA ŻELBETOWEGO MONUMENTU ORAZ WBUDOWANIEM 28 PŁASKORZEŹB ZE SCENAMI MĘCZEŃSTWA, ZLOKALIZOWANYCH W DOLINIE ŚMIERCI - FORDON W BYDGOSZCZY.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.60 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych 45.21.23.52 - Roboty budowlane w zakresie pomników przemysłowych 45.21.23.51 - Roboty budowlane w zakresie pomników prehistorycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i działalności obejmującej przedmiot zamówienia, 2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem w ostatnich 5. latach co najmniej 1. zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, czyli ustalenia zdolności określonego podmiotu (wykonawcy) do wykonania zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie/a wykonawcy/ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp (przy czym oświadczenie to może w imieniu każdego z wykonawców złożyć pełnomocnik, jeżeli został do tego umocowany, ale jeżeli przedstawi wraz z ofertą oświadczenie/a wykonawcy/ów, złożone zgodnie z obowiązującymi go zasadami reprezentacji, obie formy spełniają wymagania określone przez uPzp), c) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, d) zaświadczenia o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, e) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5. lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, g) dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie - 1 szt. h) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty), i) wszystkie ww. dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golgota.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Stowarzyszenia, Bydgoszcz ul. Bołtucia 5, kancelaria parafii pw. Matki Boskiej Królowej Męczenników w godzinach urzędowania kancelarii, tj. od godz.9 do 10 i od godz. 16 do 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 16:00, miejsce: siedziba Stowarzyszenia, Bydgoszcz ul. Bołtucia 5, kancelaria parafii pw. Matki Boskiej Królowej Męczenników w godzinach urzędowania kancelarii, tj. od godz.9 do 10 i od godz. 16 do 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.