Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Ciechanów: na wykonywanie prac z zakresu utrzymania dróg powiatowych (konserwacyjnych i utrzymaniowych) w 2009r. przy użyciu jednostek sprzętowo-transportowych
Numer ogłoszenia: 31245 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Mazowiecka 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6737814, faks 023 6725414.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdciechanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na wykonywanie prac z zakresu utrzymania dróg powiatowych (konserwacyjnych i utrzymaniowych) w 2009r. przy użyciu jednostek sprzętowo-transportowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: na wykonywanie prac z zakresu utrzymania dróg powiatowych (konserwacyjnych i utrzymaniowych) w 2009r. przy użyciu następujących jednostek sprzętowo-transportowych równiarki samojezdnej o mocy min. 74 kW w ilości 200 godzin pracy w ciągu roku, koparko-ładowarki o mocy powyżej 75 KM i o poj. łyżki min. 0,6 m3 + łyżki: profilowa i skarpowa do kopania i odmulania rowów w ilości 150 godzin pracy w ciągu roku, samochodu samowyładowczego o ładowności od 10 - 15 ton w ilości 250 godzin pracy w ciągu roku, samochodu samowyładowczego o ładowności od 20 - 25 ton w ilości 50 godzin pracy w ciągu roku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 34.14.23.00 - Pojazdy samowyładowcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art.24 Prawa zamówień publicznych 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 Prawa zamówień publicznych, tzn. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu c) w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę /y uprawnioną /ne do reprezentacji Wykonawcy aktualnego odpisu z rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień tj. prawo jazdy określonej kategorii oraz operator równiarki lub operator koparko-ładowarki powinien posiadać kwalifikacje udokumentowane Książką operatora maszyn roboczych bądź potwierdzeniem odbycia szkoleń stwierdzające uzyskanie uprawnień e) informację o dysponowaniu sprzętem i środkami transportu wymaganym przez Zamawiającego f) informację o osobach, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdciechanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg 06-400 Ciechanów ul. Mazowiecka 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Powiatowego Zarządu Dróg 06-400 Ciechanów ul. Mazowiecka 7 (I piętro pokój nr 1).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wynajem równiarki samojezdnej o mocy min. 74 kW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wynajem równiarki samojezdnej o mocy min. 74 kW w ilości 200 godzin pracy w ciągu roku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wynajem koparko-ładowarki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wynajem koparko-ładowarki o mocy powyżej 75 KM i o poj. łyżki min. 0,6 m3 + łyżka profilowa i skarpowa do kopania i odmulania rowów w ilości 150 godzin pracy w ciągu roku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności od 10 - 15 ton.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności od 10 - 15 ton w ilości 250 godzin pracy w ciągu roku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.23.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności od 20 - 25 ton.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności od 20 - 25 ton w ilości 50 godzin pracy w ciągu roku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.23.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Pęchcińska w miejscowości Niechodzin
- Przebudowa kancelarii i adaptacja otoczenia leśniczówki Dunaj (nr inw. 110/104).
- Rozbudowa infrastruktury pieszej i rowerowej na terenie MOF Ciechanowa wraz z budową Park & Ride przy Dworcu PKP Ciechanów Przemysłowy
- Remonty w placówkach oświatowych 2025 r. - II
- Przebudowa, termoizolacja i remont budynku Szkoły Podstawowej w Chotumiu wraz z instalacjami oraz montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku
- Dostawa worków na odpady
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont pomieszczeń Urzędu Gminy w Kobielach Wielkich"
- Budowa sieci wodociągowej i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wielgomłyny
- Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Jordanów w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Rozbudowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 50 im. gen. Władysława Sikorskiego, ul. Starzyńskiego 10, 42-224 Częstochowa"
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu spycharki gąsienicowej w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Pojazdy samowyładowcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.