Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-15
Krosno: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 31247 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie , Rynek 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4375530, faks 013 4375511.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SERWER 1 szt.STACJA BAZOWA 4szt,KARTA WLAN 8szt,PŁYTA 1 szt, ZASILACZ 1 szt,STEROWNIK 2 szt. CZUJNIK 4 szt, CZUJNIK 2 szt, CZYTNIK 2szt, KLUCZ KODOWY 4 szt, URZĄDZENIE USB 4 szt,URZĄDZENIE USB 2 szt, RESTARTER 2 szt, MODUŁ 2 szt, KABEL 2 szt, KABEL 2 szt, KABEL 2 szt, MODUŁ 2 szt, ZASILACZ 2 szt. KOMPUTER 21 szt, MONITOR 21 szt, OPROGRAMOWANIE DO PROJEKTOWANIA I TWORZENIA DOKUMENTACJI BUDOWLANYCH 22 szt, OPROGRAMOWANIE STATYSTYCZNE I ANALITYCZNE 1 szt, AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA MATLAB 25 szt, AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA MATLAB KLASTRY 1 szt,KOMPUTER 24 szt, MONITOR 24 szt. URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE 1 szt. SERWER 1 szt,OPROGRAMOWANIE DO ANALIZY DANYCH 1 szt, GŁOŚNIKI 1 szt, DRUKARKA 4 szt,PROJEKTOR 7 szt,PROJEKTOR 1 szt, UCHWYT DO MOCOWANIA SUFITOWEGO PROJEKTORÓW 3 szt, NOTEBOOK 11 szt, PUNKT DOSTĘPOWY 4 szt, PRZEŁĄCZNIK 1 szt, DYSK ZEWNĘTRZNY 2 szt, MYSZ 10 szt, MYSZ 1 szt,ZASILACZ 10 szt,ROZDZIELACZ SYGNAŁU 1 szt. Produkt PN: CISCO2811-3szt,Produkt PN: CAB-SS-V35MT-3szt,Produkt PN: CAB-SS-V35FC-3szt,Produkt PN: WIC-2A/S-3szt, Produkt PN: WS-C2960-24TT-L-3szt,Produkt PN: AIR-WLC2106-K9-1szt,Produkt PN: AIR-PI21AG-E-K9-2szt, Produkt PN: AIR-LAP1232AG-E-K9-2, Produkt PN: AIR-ANT4941-4szt. Moduł traktu cyfrowego ISDN 1 szt,Submoduł DSP-V-4 kanały VoIP z kodekami 4 szt, Moduł 0VoIP0Rec (LAN/VoIP) 2 szt, Pakiet startowy licencji na 2 kanały VoIP i 2 abonentów VoIP 2 szt,Pakiet dodatkowych licencji na 2 dodatkowe kanały VoIP 6 szt, TELEFON PRZEWODOWY 30 szt,TELEFON PRZEWODOWY 2 szt.SŁUCHAWKA NAGŁOWNA 2 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy p.z.p. stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku - (Zał. nr 2 pkt IV) (gotowy druk do podpisania przez Wykonawcę, dołączony do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku - (Zał. nr 2 pkt IV) (gotowy druk do podpisania przez Wykonawcę, dołączony do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku - (Zał. nr 2 pkt IV) (gotowy druk do podpisania przez Wykonawcę, dołączony do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku - (Zał. nr 2 pkt IV) (gotowy druk do podpisania przez Wykonawcę, dołączony do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość rezygnacji z części przedmiotu zamówienia. Zakres rzeczowy może ulec zmniejszeniu, maksymalnie o wielkość 30% całkowitej wartości zamówienia. Zmiana ta nie może narazić Wykonawcy zamówienia na straty w związku z już zamówionym sprzętem u producenta. Dopuszcza się wydłużenie terminu dostawy.Termin ten może ulec wydłużeniu maksymalnie o 50 % w przypadku gdy: a)wykonawca nie otrzymał dostawy towaru od producenta lub pośrednika z powodu przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Fakt ten musi być udokumentowany oświadczeniem producenta lub pośrednika. b)wystąpiły okoliczności związane z klęskami żywiołowymi uniemożliwiającymi transport towaru do Wykonawcy, lub na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.krosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie ul. Kazimierza Wielkiego 8, (pokój nr 11)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie ul. Kazimierza Wielkiego 8, (pokój nr 11)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg w części V Przedmiotu zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Aktywność na całe życie Polsko - Słowacka platforma kultury fizycznej i promocji zdrowia studentów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SERWER 01.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWER 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: LABORATORIUM I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STACJA BAZOWA 4szt,KARTA WLAN 8szt,PŁYTA 1 szt, ZASILACZ 1 szt,STEROWNIK 2 szt. CZUJNIK 4 szt, CZUJNIK 2 szt, CZYTNIK 2szt, KLUCZ KODOWY 4 szt, URZĄDZENIE USB 4 szt,URZĄDZENIE USB 2 szt, RESTARTER 2 szt, MODUŁ 2 szt, KABEL 2 szt, KABEL 2 szt, KABEL 2 szt, MODUŁ 2 szt, ZASILACZ 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KOMPUTERY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KOMPUTER 21 szt, MONITOR 21 szt, OPROGRAMOWANIE DO PROJEKTOWANIA I TWORZENIA DOKUMENTACJI BUDOWLANYCH 22 szt, OPROGRAMOWANIE STATYSTYCZNE I ANALITYCZNE 1 szt, AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA MATLAB 25 szt, AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA MATLAB KLASTRY 1 szt,KOMPUTER 24 szt, MONITOR 24 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SERWER 02.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SERWER 1 szt,OPROGRAMOWANIE DO ANALIZY DANYCH 1 szt, GŁOŚNIKI 1 szt,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PERYFERIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DRUKARKA 4 szt,PROJEKTOR 7 szt,PROJEKTOR 1 szt, UCHWYT DO MOCOWANIA SUFITOWEGO PROJEKTORÓW 3 szt, NOTEBOOK 11 szt, PUNKT DOSTĘPOWY 4 szt, PRZEŁĄCZNIK 1 szt, DYSK ZEWNĘTRZNY 2 szt, MYSZ 10 szt, MYSZ 1 szt,ZASILACZ 10 szt,ROZDZIELACZ SYGNAŁU 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: LABORATORIUM CISCO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkt PN: CISCO2811-3szt,Produkt PN: CAB-SS-V35MT-3szt,Produkt PN: CAB-SS-V35FC-3szt,Produkt PN: WIC-2A/S-3szt, Produkt PN: WS-C2960-24TT-L-3szt,Produkt PN: AIR-WLC2106-K9-1szt,Produkt PN: AIR-PI21AG-E-K9-2szt, Produkt PN: AIR-LAP1232AG-E-K9-2, Produkt PN: AIR-ANT4941-4szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: DOSTAWA ELEMENTÓW DO ISTNIEJĄCEGO SYSTEMU TELEKOMUNIKACYJNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Moduł traktu cyfrowego ISDN 1 szt,Submoduł DSP-V-4 kanały VoIP z kodekami 4 szt, Moduł 0VoIP0Rec (LAN/VoIP) 2 szt, Pakiet startowy licencji na 2 kanały VoIP i 2 abonentów VoIP 2 szt,Pakiet dodatkowych licencji na 2 dodatkowe kanały VoIP 6 szt, TELEFON PRZEWODOWY 30 szt,TELEFON PRZEWODOWY 2 szt.SŁUCHAWKA NAGŁOWNA 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Dostawy testów diagnostycznych, odczynników do hodowli komórkowej, certyfikowanych materiałów odniesienia, wzorców i szczepów
- Oczyszczenie rowów przydrożnych w 2025 roku na terenie miasta Krosna
- ADAPTACJA I MODERNIZACJA SALI DYDAKTYCZNEJ DLA KIERUNKU BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE
- Odcinkowa wymiana nawierzchni bitumicznych na drogach miasta Krosna w 2025 roku
- "Konserwacja i naprawa ogrodzenia terenu Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krośnie, na działce o nr ew. 3083/3"
- Stabilizacja osuwiska nr ewid. 18-07-092-074655 wraz z odbudową drogi powiatowej nr 1940R Przybówka - Pietrusza Wola - Rzepnik - Bratkówka
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd".
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- "Modernizacja SUW, sieci wodociągowej oraz kontrola rozbiorów wody w ramach projektu "Modernizacja oraz uruchomienie inteligentnych sieci wodociągowych w Gminie Małkinia Górna""
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.