Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-09-23
Ogłoszenie nr 312512 - 2016 z dnia 2016-09-23 r.
Przemyśl: Przebudowa dróg na terenie gminy Przemyśl w m. Ostrów, Wapowce i Nehrybka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przemyśl, krajowy numer identyfikacyjny
65090029800000, ul.
ul. Borelowskiego
1,
37700
Przemyśl, woj.
podkarpackie, państwo
, tel.
016 6704800 w. 34, e-mail
gminaprzemysl@home.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.gminaprzemysl.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.gminaprzemysl.home.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.gminaprzemysl.home.pl/Bip/przetargi 2016
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywać się bedzie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Gminy Przemyśl, ul. Borelowskiego 1, 37-700 Przemyśl
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie gminy Przemyśl w m. Ostrów, Wapowce i Nehrybka
Numer referencyjny: ZP.271.9.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa dróg na terenie gminy Przemyśl w m. Ostrów, Wapowcei Nehrybka". Część I - Przebudowa drogi wewnętrznej w Ostrowie dz. nr 149/217 Zakres robót 1 wykonanie mechanicznego czyszczenia nawierzchni drogowej w km od 0+000 do 0+100 - szer. 4 m 400 m2 2 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości 8 cm w km od 0+100 do 0+260 - szer. 4 m 640 m2 3 wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm z betonu asfaltowego w km od 0+000 do 0+260 - szer. 4m 1040 m2 4 wykonanie utwardzenia poboczy tłuczniem kamiennym - grubość po zagęszczeniu 7 cm, szer. 0,5 m 260 2 Część II - Przebudowa drogi dz. nr 698 Wapowce - droga zagrodowa w km 0+400 - 1+000 Zakres robót 1 wykonanie mechaniczne koryta w km od 0+400 do 1+000 - głębokość 20 cm, szer. 0,3 m 180 m2 2 wykonanie warstwy odcinającej w km od 0+400 do 1+000 - grubość 5 cm, szer. 0,3 m 180 m2 3 wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego w km od 0+400 do 1+000 - grubość 15 cm, szer. 0,3 m 180 m2 4 wykonanie mechanicznego oczyszczenia nawierzchni drogowej w km od 0+400 do 0+650 - szer. 3,5 m 875 m2 5 wykonanie mechanicznego wyrównania istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową w km 0+400 - 0+650 43 t 6 wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego w km 0+650 - 0+900 - grubość 12 cm, szer. 3,5 m 875 m2 7 wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego w km 0+900 - 1+000 - grubość 8 cm, szer. 3,5 m 350 m2 8 wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm z betonu asfaltowego w km od 0+400 do 1+000 - szer. 3,5 m 2 100 m2 9 wykonanie utwardzenia poboczy z kruszywa naturalnego 0/40 - grubość 15 cm, szer. 0,7 m 840 2 Część III - Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Nehrybka dz. nr 76/1, 72, 82/1 Zakres robót 1 wykonanie mechanicznego czyszczenia nawierzchni drogowej w km od 0+000 do 0+150 - szer. 3,5 m 525 m2 2 wykonanie mechanicznego wyrównania istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową 22 t 3 wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm z betonu asfaltowego w km od 0+000 do 0+150 - szer. 3,5 m 525 m2 4 wykonanie utwardzenia poboczy z kruszywa łamanego - grubość 8 cm, szer. 0,5 m 150 2 Część IV - Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 149/312 w m. Ostrów w km 0+000 - 0+112 Zakres robót Rowy 1 wykonanie ścieków z elementów betonowych gr. 15 cm 110 m2 2 wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm 170 m2 Nawierzchnie 3 wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm z betonu asfaltowego w km od 0+000 do 0+112 - szer. 3,5 m 392 m2 4 wykonanie utwardzenia poboczy z kruszywa łamanego - grubość 10 cm 110 m2 Przepust 5 wykonanie wykopu o głębokości do 3,0 m 6 m3 6 wykonanie mechaniczne rozebrania podbudowy z kruszywa gr. 15 cm 17,5 m2 7 wykonanie warstwy odsączającej zagęszczonej mechanicznie o gr. 10 cm 17,5m2 8 wykonanie ławy fundamentowej dla przepustu rurowego 1,08 m3 9 wstawienie przepustu rurowego o średnicy 60 cm 8 m 10 wykonanie obrukowania wlotów i wylotów przepustów rurowych 4 m2 11 wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25 17,5 m2 12 wykonanie zasypania wykopów spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym 4 m3 2.5. Szczegółowy zakres zamówienia opisuje projekt architektoniczno - budowlany, przedmiar robót, oraz specyfikacja techniczna ,wykonania i odbioru robót stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.6. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamierzenie inwestycyjne opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, decyzjach administracyjnych. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlany, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót), należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej tj. Projekcie technicznym- opisach technicznych i rysunkach, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". Do materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować urządzenia i materiały równoważne o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych takich samych, lub wyższych. 3. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 3.1 Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3.2 W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 3.3 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3.4 Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3.5 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 3.7. W przepadku braku wskazania w ofercie Podwykonawców zamawiający uzna, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 3.8. Umowa na roboty budowlane z Podwykonawcą musi zawierać w szczególności: a) zakres robót powierzony Podwykonawcy, b) kwotę wynagrodzenia - kwota ta nie powinna być wyższa niż wartość tego zakresu robót wynikająca z oferty Wykonawcy, c) termin wykonania robót, d) wysokość kar umownych, e) w przypadku zlecenia przez Wykonawcę części prac Podwykonawcy, termin wynagrodzenia płatnego przez Wykonawcę za wykonane prace Podwykonawcy powinien być ustalony w taki sposób, aby przypadał wcześniej niż termin zapłaty wynagrodzenia należnego Wykonawcy przez Zamawiającego, 4. W przypadku, gdy Wykonawca nie spełni warunków określonych w pkt.3.8 Zamawiający zgłosi zastrzeżenia lub sprzeciw do umowy o podwykonawstwo. 4. Wymagania stawiane wykonawcy: 4.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 4.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4.4. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.6. Wykonawca zobowiązany jest do: - protokolarnego przyjęcia frontu robót, - utrzymania porządku, ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, - przestrzegania przepisów BHP w trakcie wykonywania robót, - prowadzenia robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania robót, - zapewnienia realizacji robót przez odpowiednio wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie uprawnienia pracowników, gwarantujących poprawność i właściwą jakość wykonanych robót, - zapewnienia odpowiedniego sprzętu i urządzeń do wykonania przedmiotu umowy, - porozumiewanie się stron w sprawach związanych z wykonywaniem robót oraz dotyczących umowy odbywać się będzie pisemnie protokołami budowy oraz w drodze korespondencji pisemnej doręczonej adresatom za pokwitowaniem. - Wykonawca ma obowiązek zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom upoważnionym przez niego, jak też innym uczestnikom procesu budowlanego dostępu do terenu budowy i każdego miejsca, gdzie roboty w związku z umową będą wykonywane. 4.7. Przed rozpoczęciem robót na danym terenie wykonawca zawiadomi skutecznie właścicieli nieruchomości, na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem robót o terminach prowadzenia robót i ograniczeniach ruchu kołowego. 4.8. Wykonawca jest zobowiązany, aby wszystkie powstałe w procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/ lub magazynowane w sposób przyjazny środowisku, co oznacza, że wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U. z 2013, poz. 21). 4.9. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinne odpowiadać, co, do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881), o parametrach technicznych zgodnych z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zastosowane do wbudowania materiały, dostarczone wyroby i urządzenia winny posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli, jakości. Należy przyjąć, że wymienione w specyfikacji wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z PN przenoszących normy europejskie PN-EN. Wobec zharmonizowania norm i objęcia tych produktów stosownymi dyrektywami winny być one oznaczone znakiem "CE", jako potwierdzenie, iż producent lub jego uprawomocniony przedstawiciel ( na przykład importer towaru wytwarzanego poza obszarem Unii) deklaruje zgodność wyrobu z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa. 4.10. Transport materiałów zakupionych przez wykonawcę na plac budowy oraz ich dostarczenie i eksploatacja maszyn obciąża Wykonawcę. 4.11.Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie placu budowy z tytułu prowadzonych prac. 4.12. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Wymagania dot. gwarancji 5.1. Zamawiający określa minimalny wymagany termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy zaś maksymalny na 48 miesięcy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 5.2. Gwarancja obowiązująca Wykonawcę obejmuje cały zakres realizacji zamówienia łącznie z wbudowanymi materiałami przez cały okres oferowanego terminu gwarancji.
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45233140-2, 45233142-6, 45233220-7,
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 16/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany "Formularz oferty", stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót. Kosztorys powinien być przedłożony w opcji "Kalkulacja uproszczona" i obejmować podstawę wyceny, opis pozycji kosztorysowej, jednostkę obmiaru, ilość, cenę jednostkową i wartość pozycji. 3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeśli jest wymagane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź kopii potwierdzonej notarialnie. 4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 2.1.Terminu wykonania zamówienia z uwagi na: a) Niekorzystne warunki atmosferyczne tj. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof utrudniające wykonanie prac budowlanych, w tym przeprowadzenie odbioru, warunkiem wprowadzenia zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy jest wystąpienie okoliczności niezależnych od stron umowy, uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie pierwotnym. Obowiązek udokumentowania wystąpienia okoliczności uzasadniającej zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ciąży na stronie umowy wnioskującej o wprowadzenie zmiany. Za okoliczności uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w terminie uznaje się w szczególności działanie siły wyższej, duże opady atmosferyczne tj. deszcz, grad lub śnieg, przez co najmniej kilka dni następujących po sobie niepozwalające na zachowanie parametrów technologicznych i jakościowych realizowanych robót, opóźnienia nieleżące po stronie Wykonawcy. b) wystąpienie niemożliwych do przewidzenia kolizji technicznych związanych z uzbrojeniem terenu niezaznaczonych w dokumentacji technicznej, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, c) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 2.2.Zmianę technologii wykonania robót, zmianę materiału budowlanego. 2.3. zmiana, rezygnacja lub włączenie do realizacji zadania podwykonawcy, Zmiany w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie zgodnym z SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, Zmiany podwykonawcy, który zgodnie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ. 2.4.Zmianę kierownika budowy, inspektora nadzoru w przypadku wystąpienia o zmian na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem, że nowa osoba posiada takie same uprawnienia i spełnia wymogi SIWZ. 2.5. Zmiany lub uzupełnienia umowy w przypadku, gdy, zaistnieje inna możliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, 2.6. wprowadzeniu robót zamiennych z powodu: a) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 2.7. zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie jest możliwe do wykonania, 2.8. wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, gdy jest to korzystne dla Zamawiającego i nie powoduje zwiększenia wartości wynagrodzenia, 2.9. zmniejszenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w pkt. 2.7.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót Ilość
wykonanie mechanicznego czyszczenia nawierzchni drogowej w km od 0+000 do 0+100 - szer. 4 m 400 m2
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 o grubości 8 cm w km od 0+100 do 0+260 - szer. 4 m 640 m2
wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm z betonu asfaltowego w km od 0+000 do 0+260 - szer. 4m 1040 m2
wykonanie utwardzenia poboczy tłuczniem kamiennym - grubość po zagęszczeniu 7 cm, szer. 0,5 m 260 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45233140-2,
45233142-6,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 16/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Przebudowa drogi dz. nr 698 Wapowce - droga zagrodowa w km 0+400 - 1+000
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót Ilość
wykonanie mechaniczne koryta w km od 0+400 do 1+000 - głębokość 20 cm, szer. 0,3 m 180 m2
wykonanie warstwy odcinającej w km od 0+400 do 1+000 - grubość 5 cm, szer. 0,3 m 180 m2
wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego w km od 0+400 do 1+000 - grubość 15 cm, szer. 0,3 m 180 m2
wykonanie mechanicznego oczyszczenia nawierzchni drogowej w km od 0+400 do 0+650 - szer. 3,5 m 875 m2
wykonanie mechanicznego wyrównania istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową w km 0+400 - 0+650 43 t
wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego w km 0+650 - 0+900 - grubość 12 cm, szer. 3,5 m 875 m2
wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego w km 0+900 - 1+000 - grubość 8 cm, szer. 3,5 m 350 m2
wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm z betonu asfaltowego w km od 0+400 do 1+000 - szer. 3,5 m 2 100 m2
wykonanie utwardzenia poboczy z kruszywa naturalnego 0/40 - grubość 15 cm, szer. 0,7 m 840 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45233140-2,
45233142-6,
45233220-7,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 16/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Nehrybka dz. nr 76/1, 72, 82/1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót Ilość
wykonanie mechanicznego czyszczenia nawierzchni drogowej w km od 0+000 do 0+150 - szer. 3,5 m 525 m2
wykonanie mechanicznego wyrównania istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową 22 t
wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm z betonu asfaltowego w km od 0+000 do 0+150 - szer. 3,5 m 525 m2
wykonanie utwardzenia poboczy z kruszywa łamanego - grubość 8 cm, szer. 0,5 m 150 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45233140-2,
45233142-6,
45233120-7,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 16/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 149/312 w m. Ostrów w km 0+000 - 0+112
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót Ilość
Rowy
wykonanie ścieków z elementów betonowych gr. 15 cm 110 m2
wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm 170 m2
Nawierzchnie
wykonanie warstwy ścieralnej o grubości 5 cm z betonu asfaltowego w km od 0+000 do 0+112 - szer. 3,5 m 392 m2
wykonanie utwardzenia poboczy z kruszywa łamanego - grubość 10 cm 110 m2
Przepust
wykonanie wykopu o głębokości do 3,0 m 6 m3
wykonanie mechaniczne rozebrania podbudowy z kruszywa gr. 15 cm 17,5 m2
wykonanie warstwy odsączającej zagęszczonej mechanicznie o gr. 10 cm 17,5m2
wykonanie ławy fundamentowej dla przepustu rurowego 1,08 m3
wstawienie przepustu rurowego o średnicy 60 cm 8 m
wykonanie obrukowania wlotów i wylotów przepustów rurowych 4 m2
wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25 17,5 m2
wykonanie zasypania wykopów spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym 4 m3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45233140-2,
45233142-6,
45233220-7,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 16/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
gwarancja | 40 |
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- OCHRONA OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM W SĄDZIE REJONOWYM W PRZEMYŚLU
- Dostawa (zakup) paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Przemyślu w 2025 roku
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych Zakładu Usług Komunalnych w Przemyślu Sp. z o.o. w 2025 r.
- Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala im Św. Ojca Pio w Przemyślu
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU OCHRONY ZABYTKÓW z/s W PRZEMYŚLU
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.