Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Zielona Góra: Remont parteru Oddziału Zakaźnego w obrębie pomieszczeń nr 1.27-1.45
Numer ogłoszenia: 312568 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.zgora.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont parteru Oddziału Zakaźnego w obrębie pomieszczeń nr 1.27-1.45.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania Remont parteru Oddziału Zakaźnego w obrębie pomieszczeń nr 1.27-1.45 realizowanego w ramach przedsięwzięcia Remont i modernizacja Oddziału Zakaźnego w budynku N Szpitala Wojewódzkiego SPZOZ w Zielonej Górze - powierzchnia ok. 300,00m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium: przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 5.000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. t.j. a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty budowlane o wartości minimum 500 000 zł każda, polegające na budowie lub remoncie pomieszczeń. Wykaz wykonanych robót budowlanych winien być sporządzony według załącznika nr 5. b) dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania budową w branży konstrukcyjno - budowlane, przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, oraz potwierdzą ten fakt przedstawieniem dokumentów, potwierdzających posiadanie takich uprawnień w tym potwierdzających przynależność wskazanej osoby do właściwej IIB. c) posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową na działalność gospodarczą (OC firmy z deliktu i kontraktu) o wysokości minimum 600 000 zł. - Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści złożonych dokumentów, o których mowa w pkt 8 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy pzp oraz spełnia określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp warunki udziału w postępowaniu. Wzór wymaganego oświadczenia przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGI: A) W przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o których mowa w pkt 8.2 i 8.3 SIWZ powinny zostać przygotowane zgodnie z uregulowaniami zawartymi w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. B) W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie - dokumenty, o których mowa w pkt 8.1, 8.2 i 8.3 SIWZ powinny zostać złożone oddzielnie przez każdy podmiot współuczestniczący. - Aktualną polisę ubezpieczeniową na działalność gospodarczą (OC firmy z deliktu i kontraktu) w wysokości minimum 600 000 zł. - Wykaz wykonywanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - według załącznika nr 5. Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie minimum 3 roboty budowlane, polegające na budowie lub remoncie pomieszczeń, obejmujących branżę budowlaną o wartości minimum każda po 500 000 zł w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według załącznika nr 7. Uwaga: Wykonawca musi dysponować minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania budową w branży konstrukcyjno - budowlane, przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy. Do wykazu należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających uprawnienia budowlane dla wykazanych osób, kserokopie przynależności do właściwej IIB..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.szpital.zgo.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze
ul. Zyty 26
65-045 Zielona Góra
Budynek Administracji, pok. 201.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejscem składania ofert jest siedziba zamawiającego - budynek Administracji - sekretariat, pok. nr 201..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców (obywateli państw trzecich) w 2025 r.
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych (jezdniowych) - powiat żarski
- Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, w ramach projektu Wsparcie Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Zielonogórsko-Nowosolskiego Obszaru Funkcjonalnego - Czas na Zawodowców.
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze ZAD 1 RDW w Zielonej Górze, ZAD 2 OD Kłodawa oraz OD Drezdenko, ZAD 3 OD Sulęcin oraz OD Ośno Lub.
- Budowa drogi wewnętrznej ul. Pinokia w Zielonej Górze w ramach zadania: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni dróg w Zielonej Górze
- Dostawa samochodu elektrycznego dostawczego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie pionu opieki długoterminowej i geriatrycznej poprzez modernizację i rozbudowę Szpitala Powiatowego w Chodzieży
- Dostosowanie pomieszczenia nr 20 w Bloku Operacyjnym Centralnego Szpitala Klinicznego oraz posadowienie, instalacja i uruchomienie urządzenia Artis Zee Floor ser 137197, nr DZPUCK.262.039.2025
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego wraz z instalacjami i robotami budowlanymi
- Przebudowa wraz z rozbudową Izby Przyjęć w SP ZOZ MSWIA w Gdańsku
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SP ZOZ w Szamotułach w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.