Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-09-23
Ogłoszenie nr 312603 - 2016 z dnia 2016-09-23 r.
Morąg: Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny
30655500000, ul.
ul. Dąbrowskiego
16,
14300
Morąg, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
, tel.
897 574 231, e-mail
dzp@szpitalmorag.pl, faks
897 574 593.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalmorag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp.z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.szpitalmorag.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.szpitalmorag.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisemna w zamkniętej kopercie -pocztą,kurierem,osobiscie
Adres:
Szpital Mejski w Morągu Sp.z o.o.,14-300 Morąg,ul.Dąbrowskiego 16 pokój nr 18 w budynku administracji
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer referencyjny: 24/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Zaoferowany sprzęt medyczny musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze RP zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876, 1918, z 2016 r. poz. 542). oraz dyrektywami UE.Miejscem dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku sterylnego - apteka szpitalna, niesterylnego- magazyn szpitalny 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wybraną przez siebie jedną lub więcej części od 1 do 41 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym -załącznik nr 2 do SIWZ Wspólny Słownik Zamówień kod CPV: Nazwy i kody CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
II.5) Główny kod CPV: 33141000-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1.) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie żąda dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego w terminie 5 dni złoży: 1.) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie zaoferowanych wyrobów do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876, 1918, z 2016 r. poz. 542) oraz dyrektywami UE 2.) Aktualne dane techniczne oferowanego asortymentu / w j. polskim/ ( strony katalogowe, karty techniczne, itp. ) pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów 3.) W przypadku gdy Zamawiający będzie miał wątpliwości co do zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem w SIWZ zastrzega sobie możliwość zażądania próbek.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Dokumenty składane wraz z ofertą 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy i cenowy - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ 2.W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć stosowne pełnomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60.00 |
termin dostawy | 30.00 |
termin załatwienia reklamacji | 10.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach bez konieczności zawierania odrębnego aneksu a/zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b/zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz c/ strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych asortymentu objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. d/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości zapotrzebowań na poszczególne pozycje w ramach danego pakietu do wyczerpania się wartości umowy e/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zapotrzebowaniach ilościowych bez zmiany cen jednostkowych przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia o zapłatę odszkodowania dotyczące ilości wyszczególnionych w Zapotrzebowaniu , jeżeli rzeczywiste potrzeby Zamawiającego będą mniejsze niż określone w treści SIWZ jednak zmniejszenie ilości zamówionego asortymentu nie przekroczy 25% wartości. f/W przypadku zwiększenia się, w trakcie trwania umowy, potrzeb Zamawiającego na produkty objęte umową, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia wielkości zamówienia o 25% ich wartości . W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z powyższego uprawnienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy produktów po cenie jednostkowej określonej w umowie. h)obniżenia ceny jednostkowej netto wyrobu w każdym przypadku
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 03/10/2016, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Igły jednorazowego użytku sterylne, w standardzie LUER
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. IGŁY j. u. a 100 * *
0,45 x 16 op 26
0,5 x 25 op 10
0,6 x 25op 14
0,7 x 30op 27
0,8 x 40op 160
0,9 x 40op 120
1,1 x 40 op 5
1,2 x 40 op 580
2Igły motylki 0,8szt 1000
3Igła do penów 0,3 x 8 mm a'100szt op 60
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60.00 |
termin dostawy | 30.00 |
termin załatwienia reklamacji | 10.00 |
Część nr: 2
Nazwa: Strzykawki jednorazowego użytku sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Strzykawki j. u. a' 100szt * *
* 2 ml op 400
* 5 ml op 340
* 10 ml op 220
* 20 ml op 280
2 Strzykawki j.u. 50ml ( do pomp infuzyjnych) bursztynowa szt 700
3 Strzykawka j.u. przeźroczysta do pomp infuzyjnych 50 ml, szt 2500
4 Strzykawka (żaneta) plastikowa do karmienia 100 ml, skalowana co 2 ml szt 3800
5 Tuberkulinówka z igłą
0,5 x 16 szt 11000
6 Strzykawka sterylna do gazometrii ,3 ml z heparyną litową. szt 5
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 3
Nazwa: Kaniule dożylne sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kaniula dożylna j.u * *
* 0,7 (żółta ) G 24 G szt 950
* 0,8 (niebieskie) 22 G szt 11050
* 1,0 (różowe ) 20 G szt 7650
* 1,2 (zielona) 18 G szt 1100
* 1,6 (biała ) 17 G szt 50
* 1,7 ( szara ) 16 G szt 50
* 2,0 (pomarańcz.) 14 G szt 12
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
temin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 4
Nazwa: Kaniule dożylne bez portu górnego sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kaniula dożylna z wbudowanym mechanizmem bezpieczeństwa z portem iniekcyjnym j.u * *
* 0,7 (żółta ) G 24 G szt 50
* 0,8-0,9 (niebieskie) 22 G szt 120
* 1,0-1,1 (różowe ) 20 G szt 120
* 1,2-1,3 (zielona) 18 G szt 100
* 1,5-1,6 (biała ) 17 G szt 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 5
Nazwa: Kaniule dożylne bez portu górnego sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kaniula pediatryczna typu Neoflon, ze zdejmowanym uchwytem rozmiar
G26 (fioletowa)
Przepływ 13ml/minutę szt 900
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 6
Nazwa: Przyrządy sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych j.u. z komorą kroplową bez zawartości PVC przeźroczysty, bez zawartości ftalanów, nazwa producenta na zaciskaczu, szt 44800
2. Przyrząd do przetaczania krwi j.u. z komorą kroplową bez zawartości PVC , całość bez zawartości ftalanów (informacja na opakowaniu jednostkowym), zacisk rolkowy wyposażony w uchwyt na dren oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta na zaciskaczu , opakowanie kolorystyczne folia-papier, sterylny szt 510
3 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych j.u. z komorą kroplową wykonana z PP o długości min 65mm, całość wolna od ftalanów (informacja na opakowaniu jednostkowym), igła biorcza ścięta dwupłaszczyznowo wykonana z ABS wzmocnionego włóknem szklanym, zacisk rolkowy wyposażony w uchwyt na dren oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta na zaciskaczu, opakowanie kolorystyczne folia-papier, sterylny, bursztynowy szt 1200
4 Przedłużacze do pomp infuzyjnych 150 cm (bezbarwne) , szt 750
5 Przedłużacze do pomp infuzyjnych, 200 cm (bezbarwne ) szt 800
6 Przedłużacze do pomp infuzyjnych 150 cm (bursztynowe) szt 50
7 Przedłużacze do pomp infuzyjnych 200 cm (bursztynowe) szt 220
8 Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi szt 10
9 Przewód do cystoskopu lub
rektoskopu pojedyńczy jałowy
niepirogenny , nietoksyczny szt 24
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklmacji | 10 |
Część nr: 7
Nazwa: Noże wymienne sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Noże wymienne a 100 ( skalpel ) *
10 op 5
11 op 12
15 op 8
22 op 12
24 op 18
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 8
Nazwa: Kraniki , korki sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Kranik trójdrożny, z wyczuwalnym i optycznym indykatorem pozycji zamknięty otwarty, wszystkie wyjścia zabezpieczone koreczkami ze standardowym pokrętłem trójramiennym szt 1300
2 Korek sterylny do wenflonów
szt 36800
3 Zatyczki sterylne do drenów
szt 320
4 Worki do moczu dla dzieci jałowe,
* *
Dziewczynki szt 200
Chłopcy szt 270
5 Worek do moczu dla dorosłych jałowy dobowy ze spustem poprzecznym w kształcie litery T szt 1900
6 Worek do moczu dla dorosłych jałowy tygodniowy, ze spustem w kształcie litery T, z uniwersalnym wieszakiem pasującym do okrągłych i kwadratowych ram łóżka szt 220
7 Sterylny ąparat do wielokrotnego pobierania lub wstrzykiwania płynów do/z fiolek i butelek, posiadający ostry kolec wprowadzony do fiolki lub butelki , zabezpieczony osłonką, końcówka Luer Lock, z filtrem p/bakteryjnym o dużej powierzchni ,kompatybilny ze wszystkimi opakowaniami dostępnymi na rynku polskim. szt 3600
8 Przyrząd do jałowego przenoszenia płynów
(typu Transofix ) szt 570
9 Łącznik do drenów z kontrolą odsysania
Sterylne, rozmiar 6 x 9 / 5 szt 200
10 Łącznik do drenów bez kontroli odsysania z dwiema końcówkami o rozmiarach 10/ 8
sterylne szt 70
11 Korek sterylny do wenflonów z zamkniętym systemem dostępu naczyniowego w technologii podzielnej membramy silikonowej z końcówką Luer 0,10 ml szt 2100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 9
Nazwa: Rurki , maski sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rurka ustno - gardłowa Guedel : * *
1 szt 15
2 szt 230
3 szt 110
4 szt 30
2 Rurki krtaniowe LTD rozm. 3, szt 3
3 Rurki krtaniowe LTD rozm. 4, 5 szt 3
4 Maski pediatryczne do tlenu- przedłużone szt 35
5 Maski do tlenu dla dorosłych
szt
20
6 Rurka nosowo-gardłowa, przezroczysta, z miękkiego tworzywa z zaokrągloną końcówką i ściętą pod kątem, rozmiar 2,5-9
szt.
12
7 Maski do tlenu(tlenoterapia bierna) z drenem i rezerwuarem o długości 2,1m Dla dorosłych szt 100
8 Maski do tlenu(tlenoterapia bierna) z drenem i rezerwuarem o długości 2,1m Dla dzieci szt 8
9 Maska krtaniowa z makietem żelowym
Typu I-GEL rozm. 1-5 szt. 14
10 Rurka intubacyjna z balonem z niskoobjętościowym i
niskociśnieniowym mankietem * *
5,00 szt 5
5,50 szt 3
6,00 szt 6
6,50 szt 4
7,00 szt 6
7,50 szt 50
8,00 szt 140
8,50 szt 70
9,00 szt 40
9,50 szt 20
10,00 szt 1
11. Rurki intubacyjne pedriatryczne bez balona ORAL / NASAL * *
2,0 , 2,5 , 3,0 , 3,5, 4,0 , 4,5
szt 30
12. Rurki tracheostomijne z
balonem niskociśnieniowym
5,0 , 6,0 , 7,0 , 7,5 , 8,0 , 9,0 , 9,5
szt. 30
13. Wymiennik ciepła i wilgoci (filtr ) do
rurek tracheostomijnych z portem
tlenowym i zamykanym portem
do odsysania sterylne szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 10
Nazwa: Szczoteczki do pobierania wymazów sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczoteczka cytologiczna do pobierania wymazów sterylna pakowana pojedynczo ( typu miotełka ,brzegi ścięte dwustronnie ) szt 840
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 11
Nazwa: Wzierniki Cusco sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Wziernik j x użytku typu CuSco *
rozmiar : 90 x 36 ( M )
szerokość 26 mm szt 1000
rozmiar : ( S )
szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 12
Nazwa: Zgłębniki , cewniki , kanki sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zgłębnik dwunastniczy * *
14,16,18,20,30 szt 8
2. Zgłębnik żołądkowy * *
14 szt
10
16 szt 330
18 szt 80
22 szt 10
30 szt 6
3. Cewnik do podawania
tlenu przez nos, min. dł. 1500mm szt 800
4. Kanki do odbytnicze j. u.
z miękkiego PCW : * *
Nr 16 5 x 200 mm szt 10
Nr 24 8 x 250 mm szt 18
Nr 30 10 x 300 mm szt 13
5. Cewnik Pezzer * *
22,24 szt 14
26,28 szt 7
30 szt 2
6. Cewnik Kehra 70 x 16cm
* *
10 szt 2
12 szt 2
14 szt 3
16 szt 3
18 szt 3
20 szt 3
22 szt 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 13
Nazwa: Katetery , dreny sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kateter do embolektomi i trombektomi Fogart'ego jednokanałowy 3 F /80 cm szt 3
2. Butelka do długotrwałego
odsysania ran B/S-250 sterylna szt 200
3 Igły do znieczuleń zewnątrzoponowych
I podpajęczynówkowych typu Touchy
18 G x 80 mm szt. 10
4 Zestaw do kaniulacji dużych naczyń
7F x 20 cm dwukanałowy szt 32
5 Kateter (dren )do odsysania ran typu Redon rozm. 10 F dł. 70 cm szt
40
* Kateter (dren )do odsysania ran typu Redon rozm. 12 F dł. 70 cm szt 10
* Kateter (dren )do odsysania ran typu Redon rozm. 14 F dł. 70 cm szt 150
* Kateter (dren )do odsysania ran typu Redon rozm. 16 F dł. 70 cm szt 100
6
Dren brzuszny z dwoma otworami
bocznymi
22 F/40 , 24F/ 40 , 26 F/40 , 28 F/40
30 F/40 , 32 F/40 , 34 F/40 , 36 F/40
szt 50
7 Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych przezroczysta X X
* 19 G, 22G
0,7 x 90 mm szt 50
* 22 G 0,7 x 38 mm szt 20
8 Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych standard z igłą prowadzącą X
* 25 G szt 40
* 26 G , 27 G szt 420
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 14
Nazwa: Filtry przeciwbakteryjne sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Filtry oddechowe antybaktyryjne I
antywirusowe ,czyste mikrobiologicznie o niskiej wadze własnej (do 30 g ) oraz małych gabarytach elektrostatyczne z
wymiennikiem ciepła i wilgoci z portem dla dorosłych, skuteczność filtrowania musi wynosić >99,99% a okres użytkowania nie może być krótszy niż 24 godz., przestrzeń martwa nie może przekroczyć 85 ml do aparatu do znieczulenia szt 300
2. Filtry antybakteryjne, antywirusowe, elektrostatyczne ,bez wymiennika ciepła i wilgoci , z portem kapno, pakowane pojedyńczo, sterylne do aparatu AMBU szt 100
3. Filtry do ssaków szt 24
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 15
Nazwa: Końcówki do odsysania Frazier
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowe końcówki wykonane ze stali nierdzewnej wyposażone w wygodne uchwyty SureGrip, jałowe, nieprzeźroczyste, indywidualnie pakowane, z kontrolą ssania, kształtowalne końcówki z plastykowym mandrynem, długość 120 mm, zagięcie 30 stopni, średnica 6 CH= 2mm, 9 CH= 3mm, 12 CH=4mm. Zamawiający każdorazowo określi rozmiar końcówki. szt 120
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 16
Nazwa: Dreny , zestawy do drenażu sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dren standardowy z troakarem
tępym x x
* 20 F, 24F, 28F szt 20
2 Zestaw do drenażu jamy opłucnej typu Redax lub równoważny szt 12
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 17
Nazwa: Powłoka ochronna do kabla sterylna , dreny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Powłoka ochronna do kabla
kamerowego 13-14 cm x 250 cm jałowa szt 120
2 Zestaw jednorazowy do punkcji opłucnej ( typu Pleurofix ) szt. 16
3. Dren łączący jałowy końcówka
1 żeńska , 1 żeńska dł. 3000 mm szt 640
4. Dren łączący jałowy o przekroju 6 mm
dł. 2 m , mały łącznik żeński , 1 łącznik do cewnika szt 660
5. Dren tlenowy jałowy rozm. 7 FT
dł. 2-3 m szt 550
6. Dren łączący 3 m jałowy z
końcówką odsysającą do pola
operacyjnego typu
Kanki Yankauera 24 Ch szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 18
Nazwa: Zgłębnik do żywienia dożołądkowego i zestawy do żywienia dojelitowego sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Zestaw do żywienia do jelitowego służący do połączenia worka z dietą (opakowanie miękkie typu PACK) ze zgłębnikiem. Umożliwia żywienie pacjenta metodą ciągłego wlewu za pomocą pompy FLOCARE INFINITY wersja do zastosowań stacjonarnych. szt 10
2 Zestaw do żywienia dojelitowego służący do połączenia worka z dietą (opakowanie miękkie typu PACK) ze zgłębnikiem. Umożliwia żywienie pacjenta metodą ciągłego wlewu kroplowego(wersja grawitacyjna) szt 290
3 Zgłębnik do żywienia dożołądkowego
z poliuretanu czas stosowania do 6 tyg.
Z prowadnicą, podziałką centymetrową
z linią kontrastującą w promieniach
rtg . Końcówka cewnika z bocznymi
otworami I jednym głównym otworem kończącym zgłębnik. Łącznik poliuretanowy umożliwiający połączenie z zestawem do żywienia
dojelitowego dł. 110 cm szt 15
4 Zgłębnik gastrostomijny zakładany techniką "pull" pod kontrolą endoskopii. Długość CH 18 x 40 cm szt. 16
5 Strzykawka sterylna typu Eseries o pojemności 60 ml do żywienia dojelitowego, kompatybilna do oferowanych zgłębników w punktach 3 i 4 ,typu EnFit szt. 300
6 Smoczki od 1-go m-ca życia na butelkę z mlekiem Bebiko RTF 90ml x 96 szt. op. 4
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 19
Nazwa: Zestawy uniwersalny na stolik sterylny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Zestaw składa się:
1 serweta na stolik narzędziowy 140x190
1 serweta na stolik Mayo 80 x 145
2 samoprzylepne serwety operacyjne
75 x 90
1 samoprzylepna serweta operacyjna
170 x 175
1 samoprzylepna serweta operacyjna
150 x 240
1 taśma samoprzylepna 10 x 50
2 ręczniki celulozowe 33 x 33 szt 400
2 Zestaw serwet z wycięciem o składzie:
1 serweta stołu Mayo wzmocniona
78x 145 cm
1 taśma 9x50cm
1 serweta przyklejana 75x90 cm
1 serweta z wycięciem z łątą chłonną i uchwytem na przewody 230x260 cm, wycięcie 20x100
łata chłonna 75x 100
1 serweta przyklejana 150 x240 cm
1 serweta na stół instrumentarium 150x190 cm szt 110
3 Zestaw do chirurgii ręki o składzie :
1 serweta stołu Mayo wzmocniona 78x145 cm
1 serweta ręka 230x300 cm z łatą chłonną 50x100 cm elastyczna przesłona 3,5 cm z uchwytem na przewody
1 serweta na stół instrumentarium 150x190 cm szt 120
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 20
Nazwa: : Serwety oraz inne akcesoria chirurgiczne sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Serweta z wycięciem U 230x260cm, łata chłonna wycięcie 20x100cm
szt 105
2 Serweta z otworem przyklejana
75x 90 cm , średnica otworu 6x8 cm szt 120
3 Serweta przeklejana 75x90 cm szt 100
4
Serweta jednorazowa 75x90 cm szt 100
5 Obłożenie samoprzylepne jałowe 150 x 240 cm
szt 90
6 Osłona na kończynę ( nogawice) x 2 szt
75x120 cm op 30
7 Zbiornik (kieszeń) samoprzylepny dwukomorowy około 30x40 cm szt 200
8 Pończochy 32x 120 cm szt 20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 21
Nazwa: Fartuch chirurgiczny uniwersalny do mokrych operacji sterylny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Standardowy fartuch jałowy do zabiegów chirurgicznych wykonany z pięciowarstwowej włókniny SMMMS o minimalnej gramaturze 35 g/m^2. Odporność na przenikanie cieczy - min. 49,5 cm H2O. Krój typu raglan, szwy wykonane techniką ultradźwiękową, posiada dziane poliestrowe mankiety, widoczne oznaczenie rozmiaru , troki umiejscowione w kartoniku gwarantującym zachowanie sterylności tylnej części w czasie wiązania. Fartuch zawinięty w serwetę włókninową 60x60cm, w opakowaniu 2 chłonne ręczniki 40x40cm . Na opakowaniu wskaźnik sterylizacji oraz 2 samoprzylepne naklejki transferowe zawierające nazwę dostawcy, numer referencyjny, numer serii i datę ważności.
Opakowanie zbiorcze (karton) zabezpieczone dodatkowo wewnętrznie workiem z folii PE. Do oferty dołączone dokumenty wydane przez producenta wyrobu potwierdzające zgodność parametrów oferowanych sterylnych fartuchów z normami MDD 93/42,
PN EN 13795 : 2011 , EN ISO 11135 -1: 2007 oraz EN 556 - 1:2001
Fartuch chirurgiczny wzmocniony - nie zawierający wiskozy ani celulozy, wykonany z pięciowarstwowej włókniny SMMMS o minimalnej gramaturze 35 g/m^2, wzmacniany wewnętrznie z przodu i na 3/4 rękawów laminatem mikroporowatego polietylenu i polipropylenu o minimalnej gramaturze 45g/m^2 Odporność na przenikanie cieczy w obszarze krytycznym - min. 215 cm H2O. Krój typu raglan, szwy wykonane techniką ultradźwiękową, ściągacze rękawów nie zawierające bawełny, widoczne oznaczenie rozmiaru, troki umiejscowione w kartoniku gwarantującym zachowanie sterylności tylnej części w czasie wiązania. Fartuch zawinięty w hydrofobową serwetę włókninową 60x60cm, w opakowaniu 2 chłonne ręczniki 40x40cm. Na opakowaniu wskaźnik sterylizacji oraz 2 samoprzylepne naklejki transferowe zawierające nazwę dostawcy, numer referencyjny, numer serii i datę ważności.
Opakowanie zbiorcze (karton) zabezpieczone dodatkowo wewnętrznie workiem z folii PE. Do oferty dołączone dokumenty wydane przez producenta wyrobu potwierdzające zgodność parametrów oferowanych sterylnych fartuchów z normami MDD 93/42,
PN EN 13795 : 2011 , EN ISO 11135 -1: 2007 oraz EN 556 - 1:2001
szt 300
* Rozmiar M,L,XL
szt 900
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 22
Nazwa: Maska chirurgiczna sterylna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Maska chirurgiczna typ anti splash odporna na przesiąkanie, czterowarstwowa wiązana na troki
szt 800
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 23
Nazwa: Zestaw do cystostomii -cystostom sterylny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Zestaw składa się: kateter typ Pigtai
igła rozrywalna , kołnierz mocujący
skalpel ,strzykawka 10ml
opaska zaciskowa *
* Rozmiar 14F szt 4
* Rozmiar 16 F szt 2
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 24
Nazwa: Igły do wstrzyknięć i szczoteczki do endoskopów sterylny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Igły do wstrzyknięć średnica 2,4 mm ,długość 2300mm,rozmiar igły 25G długość igły 8 mm szt 20
2 Szczoteczka do czyszczenia akcesoriów i otworów na przyciski w endoskopie średnica 10mm szt 300
3 Szczoteczki jednorazowe do czyszczenia endoskopów
Dwustronna, średnica 5mm i 11 mm, długość 230 cm . Zakończone kulką szt 400
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 25
Nazwa: Klipsy do klipsownicy Richard Wolf typ 8389. 911
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Klipsy z tytanu (magazynek 4 klipsów) opakowanie 20szt op 4 rozmiar M,L
2 Klipsy z tytanu( magazynek 6 klipsów) Opakowanie 20 szt op 6 rozmiar M,L
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 26
Nazwa: System do odzyskiwania tkanek sterylny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 System do odzyskiwania tkanek sterylny,poj. 410 ml
Worek endoskopowy rozm. 10 mm z obręczą polimerową szt 6
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 27
Nazwa: Prowadnice intubacyjne sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Prowadnica intubacyjna , jałowa,
jednorazowego użytku , metalowa pokryta tworzywem,
miękki koniec
* Roz.. 4,0 dł.335 mm
100/120/200 do rurki 5-8 mm szt 20
* Roz. 5,0 dl. 365 mm
100/120/300 , do rurki 8,5 /11 mm szt 5
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 28
Nazwa: Wkłady do wstrzykiwacza kontrastu Medrad (model Vistron CT Model VCT 610) oraz złącza niskiego ciśnienia sterylny Vistron CT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zestaw składający się z wkładu do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu firmy Medrad, strzykawka 200 ml , oraz złącza niskiego ciśnienia o długości min, 150 cm. Wytrzymałość ciśnieniowa 350 PSI w 100% kompatybilny z w/w wstrzykiwaczem
szt 270
2. Złącze niskociśnieniowe 150 cm P 24B/350 PSI do aparatu VIstron CT szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 29
Nazwa: Kleszczyki biopsyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kleszczyki biopsyjne jednorazowe miseczki owalne średnica 2,4mm długość min. 170cm szt 20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 30
Nazwa: Filtr antybakteryjny do ssaka New Hospivac 350
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filtry antybakteryjny hydrofobowy do ssaka do ssaka New Hospivac 350
szt 80
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 31
Nazwa: Akcesoria do zabiegów artroskopowych sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Drut prowadzący o śr. 1,5mm i dł 30cm szt 1
2 Drut wiercący z uchem, dł. 40-42cm. szt 1
3 Guzik tytanowy dł. 14-16mm z potrójną pętlą. Pętla w rozmiarze od 10 do 30mm. Sterylny szt 4
4 Zestaw rewizyjny. Guzik tytanowy dł 18-20mm z potrójną pętlą. Pętla w rozmiarze od 10 do 45mm. Sterylny szt 1
5 Śruba interferencyjna nie wchłanialna z PEEK CF w rozmiarach: średnica 7mm-9mm dla długości 20mm oraz średnicy 7mm-12mm dla wszystkich długości tj.: 25mm, 30mm i 35mm. Sterylna. szt 4
6 Elektroda bipolarna do waporyzacji. Długość ramienia 115-120mm, końcówka robocza wygięta 70st. Do artroskopii kolana i barku. Wielorazowa autoklawna 134 st, szt 1
7 Elektroda bipolarna do waporyzacji. Długość ramienia 115-120mm, końcówka robocza prosta. Do artroskopii kolana i barku. Wielorazowa autoklawna 134st, szt 1
8 Ostrze shavera do łękotki agresywne o ząbkowanym ostrzu wewnętrznym i gładkim płaszczu zewnętrznym. Ostrza wielorazowe, autoklawne w średnicach od 3,4 mm do 4,2mm. szt 2
9 Ostrze shavera do łękotki agresywne o ząbkowanym ostrzu wewnętrznym i ząbkowanym dużym otworze w płaszczu. Ostrza wielorazowe, autoklawne w średnicach od 3,4 mm do 4,2mm. szt 2
10 Ostrze shavera do tkanki kostnej o stożkowym ostrzu. Stożek z rowkowany. Ostrza wielorazowe, autoklawne o śr. 5,5 mm. szt 1
11 Ostrza shavera do tkanki kostnej o kulistym ostrzu. Kulka z z rowkami. Ostrza wielorazowe, autoklawne o śr. 5,5 mm szt 1
12 Implant jednorazowy do szycia łąkotki w systemie all-inside z prowadnicą zagięta na końcu o 15 st. Implant sterylny. szt 20
13 Dren do pompy, tzw pacjenta nawadniający, o długości min 80cm, jałowy, jednorazowy. szt 120
14 Dren do pompy artroskopowej nawadniający tzw. "dobowy" z min dwoma wkłuciami do płynów, oraz butlą wyrównawczą. Jałowy. szt 22
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 32
Nazwa: Cewniki sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Cewnik urologiczny FOLEYA j.u z plastikową zastawką poj. balonika
5-10 ml , wymiana cewnika min. co 14 dni * *
10( rozmiar balonika 3-5 ml) szt 8
12 szt 20
14 szt 92
16 szt 340
18 szt 290
20 szt 270
22 szt 60
24 szt 22
2. Cewnik urologiczny Nelatona j.u. * *
CH 6 szt 30
CH 8 szt 6
3. Cewnik do odsysania z dwoma otworami bocznymi naprzemianległymi * *
CH 6 szt 40
CH 8 szt 40
CH 10 szt 10
CH 12 szt 13
CH 14 szt 320
CH 16 szt 7000
CH 18 szt 2000
4
Cewnik balon do nefrostomii z mandarynem dł. 41 cm, poj. Balon 5 ml
CH 14
CH 16
szt.
6
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 33
Nazwa: Papiery termoczułe , KTG, EKG
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Papier do EKG termoczuły : * *
* 104 x 40 szt 20
* 112 x 25 szt 300
2. Papier do EKG ASCARD Mr.RED termoczuły bezpyłowy szerokość 60mm szt 30
3. Papier do videoprintera
K61B rozmiar 110 x 20 szt 40
4 Papiery do drukarek termicznych : * *
* 110 x 30
szt 20
* 57 x 30 (TP-2)
szt 200
5 Papier do EKG wysiłkowego
SICARD 460 148 x 100 x 400 rol 20
6 Papier do KTG Oxford TEAM
143 x 150 x 300 szt 5
7 Papier do defibrylatora ZOLL M-SERIES
Basic-2 90 x 90 x 200 szt 20
8 Papier do defibrylatora LIFEPACK 12,15
szerokość siatki milimetrowej 100mm , szerokość papieru 102mm, szt 60
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 34
Nazwa: Elektrody , żele niesterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Żel do USG 0,5 l
szt 80
2 Elektroda do badań EKG przeznaczona do badań spoczynkowych ,monitorowania i diagnostyki prostokątna wym..36 x 40 mm z wypustką ułatwiającą aplikację elektrody z żelem stałym , na piance polietylenowej, , nie zawierającej pcv i latexu a'50 szt op 360
3 Elektroda do badań EKG przeznaczona do badań spoczynkowych ,monitorowania i diagnostyki okrągła średnica ? 30 mm z żelem stałym , na piance poletylenowej nie zawierającej pcv i latexu a' 50 sxt op 2
4 Elektroda do badań EKG, przeznaczona do badań holterowskich oraz
24-godzinnego monitoringu pacjenta prostokątna wym. 55 x 40 mm, z wycięciem do stabilizacji i mocowania przewodów , z żelem stałym , z centralnie umieszczonym snapem na piance polietylenowej , nie zawierającej pcv i latexu a'50 szt op 660
5 Przewód dołączeniowy PD 3
kpl 40
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 35
Nazwa: Opaski , pojemniki niesterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Opaska identyfikacyjna dla dorosłych szt 4000
2 Opaska identyfikacyjna dla dzieci szt 600
3 Pojemnik na plwocinę sterylny szt 400
4 Pojemniki bakteriologiczne sterylny szt 400
5 Pojemniki na wenflony 0,7 l szt 1200
6 Pojemnik na zużyte igły 2 l szt 400
7 Łopatka drewniana a 100 op 40
8 Uchwyt plastikowy na worki do moczu szt 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 36
Nazwa: Bielizna jednorazowego użytku niesterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Czepek fizelinowy okrągły szt 2500
2. Fartuch fizelinowy szt 5300
3. Prześcieradło fizelinowe 200-210 x 160 szt 4000
4. Poszwa na koc fizelinowa duża szt 400
5. Poszewka na poduszkę fizelinowa szt 200
6. Fartuch foliowy szt 13 000
7. Rękawiczki foliowe A'100 op 130
8. Myjki jednorazowego użytku z miękkiego i chłonnego materiału niepodfoliowanego szt 70 000
9. Maski ochronne nie wyjałowione z gumką i
(na troki) szt 5 000
10. Ochraniacze na buty foliowe szt 1000
11 Spodenki do kolonoskopii rozmiar XXL
szt 500
12 Pojedynczo pakowana szczoteczka jednorazowego użytku posiadająca miękkie włosie z jednej strony dzięki któremu można usunąć płytkę nazębną oraz wydzielinę z jamy ustnej, nie podrażniająca dziąseł ,oraz delikatną gąbką z drugiej strony szczoteczki. Posiadająca funkcję jednoczesnego szczotkowania, płukania oraz łącznik do kontrolowanego odsysana szt 1000
13 Aplikator gąbkowy jednorazowego użytku do nawilżania ust oraz błony śluzowej pakowany pojedynczo. szt 2000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 37
Nazwa: Baseny sanitarne , miski nerkowate niesterylne, koce ratunkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Pojniki dla chorych
szt 20
2 Kaczka szt 5
3 Basen sanitarny
szt 5
4 Kieliszki do leków plastikowe a, 75
op 600
5 Miski nerkowate plastikowe małe
szt 15
6 Miski nerkowate plastikowe duże
szt 5
7 Słoje do moczu typu tulipan plastikowe szt 30
8 Koc ratunkowy (folia życia) srebrno-złota o wymiarach 210 x 160 cm szt 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 38
Nazwa: Drobny sprzęt laboratoryjny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pojemniki do transportu moczu 100 ml nie sterylne szt 6500
2. Szkiełka podstawowe ze szlifowanymi
krawędziami , gładkie gr.1 mm (pak. 50 szt ) op 110
3. Szkiełka podstawowe ze szlifowanymi krawędziami z obustronnym matowym polem do opisu o
szer . 2 0 mm (50 szt ) op 20
4 Szkiełka nakrywkowe 24 x 24 (1000 szt ) op 3
5. Pipety pasteurowskie plastikowe poj.1 ml (1000 szt ) op 42
6. Końcówki do pipet plastikowe (standardowe) 0,2 ml (1000 szt ) op 40
7. Kuwety makro plastikowe szt 700
8. Naczynko 2 PS do analizatora HITACHI poj. 3 ml
BSA 031 (1000 szt) op 5
9. Probówki plastikowe 4 ml (12*75) szt 12 000
10 Pisaki laboratoryjne ( czarne )
wodoodporne typu Sanford Sharpie
grube i cienkie
szt 360
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 39
Nazwa: Błony rtg , wywoływacz , utrwalacz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Błony RTG ogólnodiagnostyczne, zielonoczułe ( do obróbki mechanicznej ) * *
* 18 x 24 op 11
* 24 x 30 op 24
* 30 x 40 op 12
* 35 x 35 op 22
* 35 x 43 op 21
2. Utrwalacz RTG 2 x 20 l op 21
3. Wywoływacz RTG 2 x 20 l op 22
4 Starter 1 l szt 4
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 40
Nazwa: Koperty
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. KOPERTY
a'100 szt. * *
* 35 x 43 op 21
* 35 x 35 op 22
* 24 x 30 op 24
* 18 x 24 op 11
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
Część nr: 41
Nazwa: Wkłady jednorazowe do systemu ssącego niesterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Wkłady workowe jednorazowego użytku do systemu ssącego Serres preżelowe - z trwale dołączoną pokrywą, kompatybilny z pojemnikiem posiadający funkcję samozasysania i uszczelniany automatycznie po uruchomieniu ssania bez konieczności wciskania go w kanister. Wyposażony w filtr antybakteryjny i membranę hydrofobowy zabezpieczający źródło ssania przed zalaniem - automatyczne odcięcie ssania po napełnieniu się wkładu. Posiadające szeroką pętle do łatwego demontażu worka, wykonane z cienkiej folii poj. 1000 ml , 2000 ml, 3000 ml szt 820
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 30 |
termin załatwienia reklamacji | 10 |
INNE PRZETARGI Z MORĄGA
więcej: przetargi w Morągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kołdry grzewcze kompatybilne z systemem Bair Hugger 775 stanowiący wyposażenie Szpitala
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Białołęka-Targówek
- Dostawa sprzętu medycznego - umowa ramowa ZP35/A/20/2024
- Sukcesywna dostawa wyrobów jednorazowych oraz drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.